![]() |
tips voor een feestje
Ik ga volgende week een feestje geven maar ik heb nog wat leuke ideeën nodig zodat het niet zo'n standaard-saai-feest wordt. Er komen zo'n 20 personen.
Zelf dacht ik al aan een barbeque en een partytent te huren zodat we het buiten kunnen houden. Maar verder heb ik nog niet veel leuke ideeen. Daarom wil ik graag van jullie wat leuke tips horen. Oja, een thema-feest lijkt me niets dus dat is al afgeschreven :D |
ga bingoën;) nee, sorry, flauw .
zorg voor lekker muziekje, genoeg plek voor iedereen, barbeque vind ik wel leuk idee, en doe het kadobbelspel. |
Genoeg bier, dan komt het vanzelf wel goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Drank en bier. Meer heb je echt niet nodig. Naja, een kotsbak misschien. :o
|
Kotsen kan gewoon in de plantenbak. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je hoeft echt niks te orgieniseren ofzo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Barbeque is idd een leuk idee voor zoveel mensen. Uiteten zal een beetje prijzig worden. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: BBQ is ok. |
Naar Sensation toe gaan :cool: ;)
|
Barbecue is leuk..
Je kan ook limbo bovenhalen (zo een stok waar je allemaal onder moet .. erg grappig) , of twister ofzo .. Zoek es iets leuks wat ook nog grappig is, zeker als er wat gedronken wordt. Leuke/goede muziek doet ook al veel :) |
een cocktailfeestje (met leuke recepten)
of een scoubidoefeestje (vraag je kleine zusje/broertje/oppaskindje) |
een vuurkorf met een hele stapel hout voor de hele avond..
dat geeft een hele mooie sfeer.. en is lekker warm.. |
Rauwkost. Ik zet altijd heel uiteenlopende soorten eten op tafel, chips en toastjes en stukjes kaas/worst en fruitjes en gebak enzo, maar ook rauwkost en die is altijd als eerste op. Stiekum houden mensen gewoon van rauwkost. Vooral met knoflooksaus.
|
Koop voor 300 Euro aan drank.
|
goede muziek, verschillende drank
|
als je kort wil houden moet je stroh op tafel zetten, en flink wat slivovic en vodka
|
Ik hou iedere zomer ook een feestje en ik koop heel veel drank, geen fris in en zet wat stoelen neer en mijn cdspeler aan. Boeien, ik heb geen saaie vrienden :P
|
partytent moet je niet huren, koop er gewoon eentje. dan blik serieus maar 15 euro ofzo.. dus als je m'n dan ineens toch niet meer wil kan je m gewoon weg donderen..
Als je er eentje huurt krijg je een luxere en daar blik je per dag al behoorlijk wat meer voor dan 15 euro.. |
Machiavelli heeft natuurlijk weer het beste idee. :)
|
Citaat:
Machiavelli - 300 euro kun jij nooit in je eentje op. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als goedkope drank voor de meisjes en vervanger van passoa is Paradise. 2,99 per fles :)
Wat fakkels in het grasveld of vuurkorf ofzo. Muziek en staantafels, nootjes/chips/eventuele zelfgemaakte hapjes. Klaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Twister natuurlijk :cool:
|
Die rap van DHC, laat ik het voor het gemak maar even de 'ketchupsong' noemen, is ook wel geschikt. :)
|
|
huur een biertap bij gall&gall, borg is redelijk wat maar kosten van t bier valt wel mee en je hebt dr meer lol mee :P
|
Citaat:
|
spekkies :D , spekkies doe het altijd goed.
|
Citaat:
Kijken hoe lang hij het dan nog volhoudt.. :evil: |
Russisch Roulette
|
BBQ? Misschien een wet t-shirt contest houden? :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |