![]() |
hoeveel vakantieliefjes?
hey mensen,
hier was ik even nieuwsgierig naar: veel jongeren gaan deze maanden natuurlijk op vakantie. Daarbij zullen er weer veel vakantieliefdes zijn ;) mijn vraagje... hoeveel vakantieliefjes heb jij op je vakantie gehad? Geeneen? Na zijn/haar vertrek een andere? Of gewoon elke avond een andere ;) ? |
Aangezien het soort campings in het toeristisch centrum van Hongarije alleen maar breezersletten aantrekt....
....neem ik daar maar genoegen mee |
Geen een..
Ik neem aan dat ik nu niet meer bij de stoere club hoor..? :) |
ik doe niet aan vakantie liefdes :cool:
euh... ook niet aan gewone niet-vakantieliefdes trouwens :s |
dit jaar geen een, ja mn eigen vriend dan.
en verder 1 keer een soort van vakantievriendje. |
Een maar eigenlijk en dat was niet zo denderend.
|
Geen. Stuk of 3 vakantieflirts (dus: geen verliefdheid, ook niet zoenen ofzo, wel paar weken flirten :)). Ooit gehad dan, niet deze vakantie.
|
Ooit gehad, of deze vakantie?
Ooit gehad: 1 vakantievriendje die daarna nog m'n vriendje bleef 1 "echt" vakantievriendje (een leuke Franse jongen) 1 "een beetje" vakantievriendje, we wilden allebei maar ook weer niet, dus liepen we wat achter elkaar aan en te knuffelen enzo. |
ik doe niet aan vakantie vriendjes en liefdes. ik heb al een vriend.
|
Citaat:
Hmm, niks serieus in mijn geval. Meer dan wat belachelijke flirts in beschonken toestand kom ik gelukkig niet. :) |
1 vriendje per vakantie (sowieso maar 1 vakantievriendje, trouwens). We waren er ook maar een week, en bovendien was hij veruit de leukste jongen van het vakantiepark dus waarom zou ik er meer willen :P
|
Doe ik niet aan.
*denkt aan grap met WooF keer uitgehaald over vakantie vriendje met leeftijdsverschil van 13 jaar* |
None... geen behoefte aan ook :)
|
Niet iets serieus gehad in ieder geval en aankomende vakantie moet ik er niet aan denken.
|
Nooit echt gehad. Ja, wel verliefd, maar dat was weer eens niet wederzijds. Kansloos :(
|
Wel eens soort van vakantie vriendjes gehad maar was nooit echt boeiend.
1 vakantie vriendje was ik wel echt verliefd op en daar heb ik daarna ook nog 3 maanden iets mee gehad. We zijn nu nog steeds vrienden.:) |
2 gehad. :bloos: Maar durfde niet te zoenen met ze omdat ik toch wist dat ik ze nooit meer terug wilde zien. :p En dat zoenen zou je waarschijnlijk meer naar elkaar toebrengen, dus nee. :p
|
Ik heb überhaupt nog nooit een echt leuk iemand gezien tijdens mijn vakantie.
|
Citaat:
|
Geen vakantievriendje gehad ooit. Ook nooit behoefte aan gehad.
|
jawel.... toch wel een stuk of 3 waarbij 2 echt serieus waren...
dit jaar ben ik bezet dus zal het rustig blijven in mijn bed |
ooit 1 keer een soort van vakantie vriendje gehad... het is me nog steeds niet duidelijk eigenlijk :P
|
Verder dan flirten ben ik op vakantie nooit gekomen. Een vakantievriend lijkt me ook vreselijk onhandig, komt alleen maar gezeur van.
|
Eén vakantieliefde vorig jaar. Was heel erg leuk en over een klein weekje zie ik hem weer.
Ik heb trouwens echt een hekel aan mensen die alleen maar op vakantie gaan om met zoveel mogelijk personen het bed in te duiken. Ik zie dan ook een verschil tussen een vakantieliefde (=waar gevoelens bij kwamen kijken) en een vakantievriendje (=minder serieus). |
zoveel reacties had ik niet verwacht ;) leuk :D
ik heb 't zelf nog niet eens gezegd..... ik heb 1x een grote vakantieflirt gehad zegmaar, maar niet mee gezoend. Was alleen beetje lastig contact leggen, ze sprak alleen maar italiaans, en ik niet :p maar was wel lachen. En nu naar turkije......... ja we zullen wel zien ;) Ik ga in ieder geval niet met het doel er zoveel mogelijk te "scoren". Veel zullen het er wel niet worden, en het zou me ook niet verbazen als het er 0 zouden worden. Zou ik ook niet eens erg vinden. Als je echt wanhopig ben, kan je beter met zo'n georganiseerde vakantie richting Rusland gaan, met dat speed-daten ;) |
0,0 :D behalve toen ik nog wat jonger was. maar toen ik voor t eerst alleen op vakantie mocht op mn 15e ging ik met mn vriend :P
|
Citaat:
En ach, die taalbarrière is niet het probleem. Met handen en voeten en...kom je al een heel eind :cool: |
2 maar :)
|
Citaat:
zometeen krijg ik een halve familie achter me aan! nee bedankt. als het al gebeurd, dan maar eentje waarvan ik iig weet dat wat ik doe, geoorloofd is ;) |
Citaat:
|
geen vakantie vriendje gehad, ik ben wel ooit heel erg verliefd geworden op vakantie, en hij ook op mij, toch niks geworden.
|
Citaat:
maar als er binnen nu en 2 weken in het nieuws komt: "Jongen (18) wordt aan Turkse strand mishandelt door opstandige Turkse familie, nadat deze jongen hun dochter had versierd" weten jullie dat deze nickname weer beschikbaar is :s nee ik doe wel lekker normaal. Sowieso altijd uitkijken, maar dat moet in nederland ook... |
Citaat:
|
0 :(
Al hoop er gewoon elk jaar eentje te krijgen... en die hoop is er nu ook weer, over anderhalve week ben ik namelijk weer op vakantie. |
Citaat:
Maar zo een keertje 's avonds in een discotheek lijkt me wel lache ;) (nog nooit op vakantie gedaan, vandaar...) in de kroeg a-la-hollanda natuurlijk wel :o |
Citaat:
Ik zal de krantenkoppen in de gaten houden dan. |
Citaat:
Een beetje Limburger kan met zijn gemoedelijkheid natuurlijk wel wat Zuid-Europeanen versieren :cool: |
Citaat:
maar ze zachte g klinkt zeker bij meisjes wel leuk :cool: |
Citaat:
dus wel even rustig beginnen en even de situatie analyseren ;) :o |
Citaat:
Een beetje Utrechter zou dan toch een Noor moeten kunnen imponeren :D ;) (mwah, doe mij maar Zuid-Europa) |
Geen één, nooit. "Liefde" voor twee weekjes, daar moet ik niets van hebben. :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nul, ben wel ooit op vakantie geweest met mijn toenmalige vriendin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |