![]() |
Tolerantie=Nederland.
Vinden jullie Nederland tolerant?
Ik wel. In Nederland kan ontzettend veel. Je kan abortus nemen omdat een kind niet uitkomt met vakantie. Euthanasie kan, je moet 12 zijn om te beslissen( 18 om auto te mogen rijden) Mannen mogen met elkaar trouwen, en vrouwen ook. Wanneer mag een man met 5 vrouwen trouwen en een vrouw met 2 mannen? En wanneer mogen volwassenen met kinderen trouwen? WAAR ZIJN DE NORMEN EN WAARDEN??? En dan de heroïneverslaafden die stelen. Hebben ze(de politiek) een ‘oplossing’ voor bedacht; de verslaafden gratis drugs uitdelen. Dit vind ik al ontzettend egoïstisch, je helpt die verslaafden alleen maar naar de klote. Een beter idee zou geweest zijn: verplicht af laten kicken in een speciale inrichting. Dus geld steken in die inrichtingen en meer politie zou ik zeggen in plaats van drugs uit delen! Wat vinden jullie hier nou van, ik heb mijn mening hier zo even verwoord, ik hoop er een discussie mee uit te lokken. |
Nou, ik lok GEEN discussie met je uit, omdat ik gewoon helemaal met je eens ben...
Hier heb ik het ook al vaker over gehad, over Nederland met haar 'rare manier van doen'... |
okee, als je het met me eens bent, dat is altijd okee. Zijn er ook nog mensen die anders denken? maw reacties!!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
deze zaak ligt wel wat genuanceerder dan jijnwilt doen voorkomen hoor! het gaat alleen om verslaafden waarvan die geschiedenis heeft uitgewezen dat het ze simpelweg niet lukt om af te kicken, deze mensen zijn dus al talloze malen in opvangcentra e.d. geweest en dan heb je het over het vervagen van normen en waarden, tja wat moet ik daar mee. wat voor jou vervaging is van normen en waarden is voor een ander verheldering van normen en waarden |
Citaat:
maar drugsverslaafden, ieder aan drugsverslaafd mens kan toch afkicken, lijkt mij vrij normaal hoor! |
maar bedankt voor de reacties!!:rolleyes:
|
Citaat:
Je hele lichaam kan er van afhankelijk worden... Het is wel even wat anders dan roken, en je ziet hoeveel problemen mensen al hebben om daarmee te stoppen.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben het met je eens! Helemaal. Tolerantie is ontspoord in Nederland.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Drugs brengt deze mensen naar hogere sferen, naar een land waar het wel fijn is, en als ze af zouden kicken zou dit alles verdwenen zijn... Van dichtbij (geloof me) heb ik 2 mensen zien afkicken, bij de ene is het gelukt, die rookt af en toe alleen nog es een jointje, de ander is nu heroine hoer geworden, waarom?!... Ze heeft geen vrede met haar verleden, dus drugs geven zou moeten helpen?!... Neej, maar geestelijke hulp wel:)... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |