Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
deze zaak ligt wel wat genuanceerder dan jijnwilt doen voorkomen hoor! het gaat alleen om verslaafden waarvan die geschiedenis heeft uitgewezen dat het ze simpelweg niet lukt om af te kicken, deze mensen zijn dus al talloze malen in opvangcentra e.d. geweest en dan heb je het over het vervagen van normen en waarden, tja wat moet ik daar mee. wat voor jou vervaging is van normen en waarden is voor een ander verheldering van normen en waarden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar drugsverslaafden, ieder aan drugsverslaafd mens kan toch afkicken, lijkt mij vrij normaal hoor! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hele lichaam kan er van afhankelijk worden... Het is wel even wat anders dan roken, en je ziet hoeveel problemen mensen al hebben om daarmee te stoppen....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Drugs brengt deze mensen naar hogere sferen, naar een land waar het wel fijn is, en als ze af zouden kicken zou dit alles verdwenen zijn... Van dichtbij (geloof me) heb ik 2 mensen zien afkicken, bij de ene is het gelukt, die rookt af en toe alleen nog es een jointje, de ander is nu heroine hoer geworden, waarom?!... Ze heeft geen vrede met haar verleden, dus drugs geven zou moeten helpen?!... Neej, maar geestelijke hulp wel ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksuele tolerantie suspaaike | 13 | 02-07-2014 15:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Artikel Nederlands Nienna* | 2 | 06-06-2005 17:31 | |
De Kantine |
in welk land wonen onvriendelijkste mensen :P Verwijderd | 177 | 27-02-2004 12:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra | 85 | 19-01-2004 10:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Moslima's dupe van te veel tolerantie' Fellaci | 49 | 18-03-2003 14:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme en discriminatie binnen de Landmacht Rabbi Daniel | 4 | 13-06-2002 11:12 |