![]() |
tattoeage
hi
ik heb gehoord dat er tattoeages zijn die maar 2 jaar blijven zitten. en daarna vervagen. heeft iemand hier ervaring mee? hoe wordt het precies gedaan? en blijft er geen vage plek zitten? kus |
ben ik ook wel benieuwd naar idd, ik heb ook zoiets gehoord!
|
het word gewoon gedaan zoals alle andere tattoo's alleen met ander inkt, je ziet er na paar jaar niks meer van
|
Citaat:
Informeer eens bij je lokale tatoeage winkel |
en als je een tribal laat zetten komen we je persoonlijk een pak slaag verkopen :cool:
|
is wel een mooie manier om te testen of je je tattoo niet zat word.
maar liever een echte natuurlijk waarom zou je het anders doen. |
volgens mij vervagen alle tattoos wel wat...maar tattoos die maar 2 jaar blijven zitten...heb ik nog nooit van gehoort? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb er ook wel eens van gehoord. alleen denk ik dat het best wel zonde is als het na een tijdje niet meer mooi eruit ziet en dan nog jaar moet wachten tot ie helemaal wegvervaagd is. van een website... Bestaat er eigenlijk niet zoiets als tijdelijke tattoos? NEEN Men beweert van wel maar... wij raden het niemand aan. Deze tattoos worden geplaatst met zogenaamde afbreekbare inkt en vindt men de laatste tijd nogal veel terug in schoonheidssalons. Daarom worden deze smalend ook wel eens 'beautytattoos' genoemd. Men beweert de inkt minder diep in de huid te stoppen (ongeveer 0,3 mm) dan bij permanente tattoos. Dit geeft echter enkele gevolgen. We zetten ze graag even op een rijtje voor u: Het kan zijn dat de naald op sommige plaatsen toch iets dieper in de huid gaat. Dit resulteert tijdens het afbrekingsproces in een ongelijke vervaging van de tattoo. In sommige gevallen kunnen zelfs inktdeeltjes blijven zitten, zodat men na een vijftal jaar toch met een halve tattoo blijft zitten. Daarnaast is het nadeel dat de tattoo reeds na 1 jaar kan beginnen vervagen. Men heeft dus voor 1 jaar wel een 'goede' tekening op de huid, maar voor de resterende jaren krijgt men een vage tekening te zien op de huid. De inkt verdwijnt namelijk niet van de ene dag op de andere. Opmerking: Waarom vertelt de ene dat de tijdelijke tattoo 2 jaar blijft staan terwijl iemand anders beweert dat het 5 jaar blijft? Weten die mensen eigenlijk zelf wel hoe lang de tattoo blijft staan. Misschien toch voor altijd? Besluit: Wil je toch voor een tijdelijke tattoo kiezen, dan raden we aan om een henna of zelfs een gewone bodypaint te laten plaatsen. Deze kan men direct verwijderen, wanneer je het beu bent. |
als je hem 2 jaar wil waarom dan niet voor altijd :rolleyes: onzin
|
Citaat:
Dan hoef je nog maar een half jaar af te zien, vrijgezel te blijven, werkloos en kansloos, in plaats van je hele leven omdat die tattoo er nooit meer af wil. :) |
zet m dan gewoon op een onopvallende plaats als je daar bang voor bent dan kan je m altijd verbergen en een gozer die je niet wil omdat hij niet van een tattoo houd is gewoon een zeikerd. ik zou me tenminste nooit op die manier aan passen voor een man en ik hou niet van mannen die dat van me zouden verwachten en ik hoef ook niet voor iemand te werken die er moeilijk over doet.
|
Het lijkt me superlelijk als hij dan gaat vervagen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, je hebt er maar één nodig ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk, leidt nergens mee toe. |
ik kan me niet voorstellen dat ik op een man zou vallen die het niet zou accepteren :D
|
Ik heb mijn eyeliner laten tatoeren, hierbij word normaal gesproken over dat die 1 tot 2 jaar blijft zitten. Maarja het is toch pikzwarte inkt en dat vervaagd niet zo snel. Ik heb mijn tatoo nu iets meer dan twee jaar en hij zit ernog steeds alleen hij is een klein beetje lichter geworden, het is dus niet zo dat er stukken lichter zijn dan andere. Hij heeft dus nog een egale kleur.
Maar om nou een hele tatoo op deze wijze te zetten is echt niks(lijkt mij) ik denk dat je gewoon nog even moet wachten totdat je besluit zeker is. Een tatoo neem je voor altijd of gewoon niet! |
[
van een website... Bestaat er eigenlijk niet zoiets als tijdelijke tattoos? NEEN Men beweert van wel maar... wij raden het niemand aan. Deze tattoos worden geplaatst met zogenaamde afbreekbare inkt en vindt men de laatste tijd nogal veel terug in schoonheidssalons. Daarom worden deze smalend ook wel eens 'beautytattoos' genoemd. Men beweert de inkt minder diep in de huid te stoppen (ongeveer 0,3 mm) dan bij permanente tattoos. Dit geeft echter enkele gevolgen. We zetten ze graag even op een rijtje voor u: Het kan zijn dat de naald op sommige plaatsen toch iets dieper in de huid gaat. Dit resulteert tijdens het afbrekingsproces in een ongelijke vervaging van de tattoo. In sommige gevallen kunnen zelfs inktdeeltjes blijven zitten, zodat men na een vijftal jaar toch met een halve tattoo blijft zitten. Daarnaast is het nadeel dat de tattoo reeds na 1 jaar kan beginnen vervagen. Men heeft dus voor 1 jaar wel een 'goede' tekening op de huid, maar voor de resterende jaren krijgt men een vage tekening te zien op de huid. De inkt verdwijnt namelijk niet van de ene dag op de andere. Opmerking: Waarom vertelt de ene dat de tijdelijke tattoo 2 jaar blijft staan terwijl iemand anders beweert dat het 5 jaar blijft? Weten die mensen eigenlijk zelf wel hoe lang de tattoo blijft staan. Misschien toch voor altijd? Besluit: Wil je toch voor een tijdelijke tattoo kiezen, dan raden we aan om een henna of zelfs een gewone bodypaint te laten plaatsen. Deze kan men direct verwijderen, wanneer je het beu bent. [/B][/QUOTE] ik denk er nog maar ff over na. ik ga eerst ma ff heel goed informeren. het lijkt mij leuk om tijdelij keen tattoo te hebben. maja da moet het ook een beetje mooi blijven natuurlijk. doet zoiets da eigenlijk ook zeer? |
Citaat:
|
tuurlijk doet het pijn het word toch met een naald gezet!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heeft helemaal niemand hier ervaring mee?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doe mij maar gewoon henna
|
Daar heb je gelijk in, die zetten ze op je voorhoofd. En na 2 jaar, rijden ze met een tot op het maximale gewicht beladen vrachtwagen over je hoofd. Enjoy.
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
helemaal gelijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |