Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2004, 14:13
bitchie
bitchie is offline
hi
ik heb gehoord dat er tattoeages zijn die maar 2 jaar blijven zitten. en daarna vervagen.
heeft iemand hier ervaring mee?
hoe wordt het precies gedaan? en blijft er geen vage plek zitten?
kus
Oud 11-07-2004, 14:16
Stinger
Stinger is offline
ben ik ook wel benieuwd naar idd, ik heb ook zoiets gehoord!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 14:17
YapYan
YapYan is offline
het word gewoon gedaan zoals alle andere tattoo's alleen met ander inkt, je ziet er na paar jaar niks meer van
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 14:36
Verwijderd
Citaat:
YapYan schreef op 11-07-2004 @ 15:17 :
het word gewoon gedaan zoals alle andere tattoo's alleen met ander inkt, je ziet er na paar jaar niks meer van
+ ze worden voornamelijk ondieper geplaatst, waardoor ze sneller vervagen. De tattoo blijft meestal 1 jaar helder, en vervaagt daarna, het is niet dat deze na vier a vijf jaar opeens verdwenen is.

Informeer eens bij je lokale tatoeage winkel
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 14:37
YapYan
YapYan is offline
en als je een tribal laat zetten komen we je persoonlijk een pak slaag verkopen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 14:38
schimmel
schimmel is offline
is wel een mooie manier om te testen of je je tattoo niet zat word.
maar liever een echte natuurlijk waarom zou je het anders doen.
Oud 11-07-2004, 14:48
Noukstra
Noukstra is offline
volgens mij vervagen alle tattoos wel wat...maar tattoos die maar 2 jaar blijven zitten...heb ik nog nooit van gehoort?
Oud 11-07-2004, 14:48
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 11-07-2004 @ 15:38 :
is wel een mooie manier om te testen of je je tattoo niet zat word.
maar liever een echte natuurlijk waarom zou je het anders doen.
Je kan ook iedere 14 dagen een nieuwe henna laten zetten
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 11-07-2004 @ 15:48 :
Je kan ook iedere 14 dagen een nieuwe henna laten zetten
of dezelfde plakplaatje altijd

heb er ook wel eens van gehoord. alleen denk ik dat het best wel zonde is als het na een tijdje niet meer mooi eruit ziet en dan nog jaar moet wachten tot ie helemaal wegvervaagd is.

van een website...
Bestaat er eigenlijk niet zoiets als tijdelijke tattoos?
NEEN Men beweert van wel maar... wij raden het niemand aan. Deze tattoos worden geplaatst met zogenaamde afbreekbare inkt en vindt men de laatste tijd nogal veel terug in schoonheidssalons. Daarom worden deze smalend ook wel eens 'beautytattoos' genoemd. Men beweert de inkt minder diep in de huid te stoppen (ongeveer 0,3 mm) dan bij permanente tattoos. Dit geeft echter enkele gevolgen. We zetten ze graag even op een rijtje voor u: Het kan zijn dat de naald op sommige plaatsen toch iets dieper in de huid gaat. Dit resulteert tijdens het afbrekingsproces in een ongelijke vervaging van de tattoo. In sommige gevallen kunnen zelfs inktdeeltjes blijven zitten, zodat men na een vijftal jaar toch met een halve tattoo blijft zitten. Daarnaast is het nadeel dat de tattoo reeds na 1 jaar kan beginnen vervagen. Men heeft dus voor 1 jaar wel een 'goede' tekening op de huid, maar voor de resterende jaren krijgt men een vage tekening te zien op de huid. De inkt verdwijnt namelijk niet van de ene dag op de andere.

Opmerking:
Waarom vertelt de ene dat de tijdelijke tattoo 2 jaar blijft staan terwijl iemand anders beweert dat het 5 jaar blijft? Weten die mensen eigenlijk zelf wel hoe lang de tattoo blijft staan. Misschien toch voor altijd?

Besluit:
Wil je toch voor een tijdelijke tattoo kiezen, dan raden we aan om een henna of zelfs een gewone bodypaint te laten plaatsen. Deze kan men direct verwijderen, wanneer je het beu bent.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 14:57
Fog
Fog is offline
als je hem 2 jaar wil waarom dan niet voor altijd onzin
Oud 11-07-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Fog schreef op 11-07-2004 @ 15:57 :
als je hem 2 jaar wil waarom dan niet voor altijd onzin
Omdat de kans best groot is dat je over anderhalf jaar merkt dat mensen je uitkotsen vanwege je tattoo. Of omdat je iemand tegen bent gekomen die je heel leuk vindt, maar die tattoo's afstotelijk vindt. Of omdat je geen werk kunt krijgen vanwege je tattoo. Of omdat je er zelf spijt als haren op je hoofd van hebt.

Dan hoef je nog maar een half jaar af te zien, vrijgezel te blijven, werkloos en kansloos, in plaats van je hele leven omdat die tattoo er nooit meer af wil.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 16:14
Fog
Fog is offline
zet m dan gewoon op een onopvallende plaats als je daar bang voor bent dan kan je m altijd verbergen en een gozer die je niet wil omdat hij niet van een tattoo houd is gewoon een zeikerd. ik zou me tenminste nooit op die manier aan passen voor een man en ik hou niet van mannen die dat van me zouden verwachten en ik hoef ook niet voor iemand te werken die er moeilijk over doet.
Oud 11-07-2004, 16:16
Hagel
Hagel is offline
Het lijkt me superlelijk als hij dan gaat vervagen
Oud 11-07-2004, 16:16
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2004 @ 16:40 :
Omdat de kans best groot is dat je over anderhalf jaar merkt dat mensen je uitkotsen vanwege je tattoo. Of omdat je iemand tegen bent gekomen die je heel leuk vindt, maar die tattoo's afstotelijk vindt. Of omdat je geen werk kunt krijgen vanwege je tattoo. Of omdat je er zelf spijt als haren op je hoofd van hebt.

Dan hoef je nog maar een half jaar af te zien, vrijgezel te blijven, werkloos en kansloos, in plaats van je hele leven omdat die tattoo er nooit meer af wil.
maar het slaat werkelijk nergens op natuurlijk.
Oud 11-07-2004, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Fog schreef op 11-07-2004 @ 17:14 :
zet m dan gewoon op een onopvallende plaats als je daar bang voor bent dan kan je m altijd verbergen en een gozer die je niet wil omdat hij niet van een tattoo houd is gewoon een zeikerd. ik zou me tenminste nooit op die manier aan passen voor een man en ik hou niet van mannen die dat van me zouden verwachten en ik hoef ook niet voor iemand te werken die er moeilijk over doet.
Dan ben je natuurlijk snel klaar, maar je beperkt je keuze wat mannen en werk betreft wel enigszins
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:00
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2004 @ 17:55 :
Dan ben je natuurlijk snel klaar, maar je beperkt je keuze wat mannen en werk betreft wel enigszins
Of je breidt ze juist uit, ligt er maar net aan hoe je het bekijkt en waar je naar op zoek bent.
Oud 11-07-2004, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 11-07-2004 @ 18:00 :
Of je breidt ze juist uit, ligt er maar net aan hoe je het bekijkt en waar je naar op zoek bent.
Dat zou alleen gelden in de situatie waarin jij per se op zoek bent naar een man die alleen op vrouwen met tattoo valt. Maar per saldo denk ik dat je minder keus hebt.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:11
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2004 @ 18:07 :
Dat zou alleen gelden in de situatie waarin jij per se op zoek bent naar een man die alleen op vrouwen met tattoo valt. Maar per saldo denk ik dat je minder keus hebt.
De mannen die niet van tat's houden, maar het kunnen accepteren vallen al niet af.

Trouwens, je hebt er maar één nodig
Oud 11-07-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 11-07-2004 @ 18:11 :
De mannen die niet van tat's houden, maar het kunnen accepteren vallen al niet af.

Trouwens, je hebt er maar één nodig
Ja, maar je hebt mannen die niet van tattoo's houden en ze wel accepteren, maar dan moet de vrouw daar ook wel naar op zoek zijn. Deze mannen vallen wel af als het gaat om een vrouw die per se op zoek is naar een man die ze niet alleen accepteert, maar ook op zijn beurt per se een vrouw met tattoo wil. Maar dit gaat nergens naartoe.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:47
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2004 @ 18:14 :
Ja, maar je hebt mannen die niet van tattoo's houden en ze wel accepteren, maar dan moet de vrouw daar ook wel naar op zoek zijn. Deze mannen vallen wel af als het gaat om een vrouw die per se op zoek is naar een man die ze niet alleen accepteert, maar ook op zijn beurt per se een vrouw met tattoo wil. Maar dit gaat nergens naartoe.
Dat geldt ook voor bruine ogen of lange vingers en daar heb je nou net weer niets over te zeggen

Maar je hebt gelijk, leidt nergens mee toe.
Oud 11-07-2004, 18:14
Fog
Fog is offline
ik kan me niet voorstellen dat ik op een man zou vallen die het niet zou accepteren
Oud 11-07-2004, 18:32
stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Ik heb mijn eyeliner laten tatoeren, hierbij word normaal gesproken over dat die 1 tot 2 jaar blijft zitten. Maarja het is toch pikzwarte inkt en dat vervaagd niet zo snel. Ik heb mijn tatoo nu iets meer dan twee jaar en hij zit ernog steeds alleen hij is een klein beetje lichter geworden, het is dus niet zo dat er stukken lichter zijn dan andere. Hij heeft dus nog een egale kleur.

Maar om nou een hele tatoo op deze wijze te zetten is echt niks(lijkt mij) ik denk dat je gewoon nog even moet wachten totdat je besluit zeker is. Een tatoo neem je voor altijd of gewoon niet!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 19:09
bitchie
bitchie is offline
[

van een website...
Bestaat er eigenlijk niet zoiets als tijdelijke tattoos?
NEEN Men beweert van wel maar... wij raden het niemand aan. Deze tattoos worden geplaatst met zogenaamde afbreekbare inkt en vindt men de laatste tijd nogal veel terug in schoonheidssalons. Daarom worden deze smalend ook wel eens 'beautytattoos' genoemd. Men beweert de inkt minder diep in de huid te stoppen (ongeveer 0,3 mm) dan bij permanente tattoos. Dit geeft echter enkele gevolgen. We zetten ze graag even op een rijtje voor u: Het kan zijn dat de naald op sommige plaatsen toch iets dieper in de huid gaat. Dit resulteert tijdens het afbrekingsproces in een ongelijke vervaging van de tattoo. In sommige gevallen kunnen zelfs inktdeeltjes blijven zitten, zodat men na een vijftal jaar toch met een halve tattoo blijft zitten. Daarnaast is het nadeel dat de tattoo reeds na 1 jaar kan beginnen vervagen. Men heeft dus voor 1 jaar wel een 'goede' tekening op de huid, maar voor de resterende jaren krijgt men een vage tekening te zien op de huid. De inkt verdwijnt namelijk niet van de ene dag op de andere.

Opmerking:
Waarom vertelt de ene dat de tijdelijke tattoo 2 jaar blijft staan terwijl iemand anders beweert dat het 5 jaar blijft? Weten die mensen eigenlijk zelf wel hoe lang de tattoo blijft staan. Misschien toch voor altijd?

Besluit:
Wil je toch voor een tijdelijke tattoo kiezen, dan raden we aan om een henna of zelfs een gewone bodypaint te laten plaatsen. Deze kan men direct verwijderen, wanneer je het beu bent.
[/B][/QUOTE]

ik denk er nog maar ff over na. ik ga eerst ma ff heel goed informeren. het lijkt mij leuk om tijdelij keen tattoo te hebben. maja da moet het ook een beetje mooi blijven natuurlijk. doet zoiets da eigenlijk ook zeer?
Oud 11-07-2004, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Fog schreef op 11-07-2004 @ 19:14 :
ik kan me niet voorstellen dat ik op een man zou vallen die het niet zou accepteren
Het kan maar zo dat je eerst head over heels voor een man valt en dat hij pas enige tijd later erachterkomt dat je een tattoo hebt (en jij er pas enige tijd later achterkomt dat hij dat niet accepteert). Dan zit je dus met de gebakken peren, want je bent al voor hem gevallen. Wat dan?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 19:46
stopmakingsense
tuurlijk doet het pijn het word toch met een naald gezet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2004, 23:28
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2004 @ 20:45 :
Het kan maar zo dat je eerst head over heels voor een man valt en dat hij pas enige tijd later erachterkomt dat je een tattoo hebt (en jij er pas enige tijd later achterkomt dat hij dat niet accepteert). Dan zit je dus met de gebakken peren, want je bent al voor hem gevallen. Wat dan?
Als hij zo iets knulligs als een (onopvallende) tattoo niet kan accepteren zal het ook wel niet zo'n geweldige man zijn, eh?
Oud 11-07-2004, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Nanaki schreef op 12-07-2004 @ 00:28 :
Als hij zo iets knulligs als een (onopvallende) tattoo niet kan accepteren zal het ook wel niet zo'n geweldige man zijn, eh?
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 23:37
Vice
Vice is offline
Citaat:
Hagel schreef op 11-07-2004 @ 17:16 :
Het lijkt me superlelijk als hij dan gaat vervagen
Idd, heb je na een tijdje een halve vervaagde tattoo.
Oud 12-07-2004, 10:02
bitchie
bitchie is offline
heeft helemaal niemand hier ervaring mee?
Oud 12-07-2004, 10:37
Verwijderd
Citaat:
stopmakingsense schreef op 11-07-2004 @ 20:46 :
tuurlijk doet het pijn het word toch met een naald gezet!
heeft weinig mee te maken, als je het op een stuk huid zet met alleen maar vet erop [neem euh, je bips] voel je er weinig van, maar als je echt een afgetrained lichaam hebt is het veel gevoeliger.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 16:39
stopmakingsense
Citaat:
Ridder schreef op 12-07-2004 @ 11:37 :
heeft weinig mee te maken, als je het op een stuk huid zet met alleen maar vet erop [neem euh, je bips] voel je er weinig van, maar als je echt een afgetrained lichaam hebt is het veel gevoeliger.
Dat begrijp ik, bij mij was het op mijn ooglid!!! (auwww, eigen schuld!) Maar waar je het ook gaat zetten, het gaat toch pijn doen!!! In welke mate dan ook!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 16:48
AngelLena
AngelLena is offline
doe mij maar gewoon henna
Oud 12-07-2004, 16:50
snoodaard
snoodaard is offline
Daar heb je gelijk in, die zetten ze op je voorhoofd. En na 2 jaar, rijden ze met een tot op het maximale gewicht beladen vrachtwagen over je hoofd. Enjoy.
Oud 12-07-2004, 17:04
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2004 @ 20:45 :
dan is het wel een ontzettende mierenneuker als ie haar niet ( alsnog) accepteerd.
Oud 12-07-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Nanaki schreef op 12-07-2004 @ 00:28 :
Helemaal gelijk heb je, aan de hand van één karaktereigenschap kun je inderdaad iemands complete persoonlijkheid beoordelen. Sterker nog, je kunt zelfs meteen zien dat het niet zo'n geweldig exemplaar is!

Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 17:08
Faery
Faery is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-07-2004 @ 18:06 :
Helemaal gelijk heb je, aan de hand van één karaktereigenschap kun je inderdaad iemands complete persoonlijkheid beoordelen. Sterker nog, je kunt zelfs meteen zien dat het niet zo'n geweldig exemplaar is!

Zeg hotshot, jij beoordeelt aan de hand van iets futiels als een tatoeage.
Oud 12-07-2004, 17:16
grandmommy
grandmommy is offline
helemaal gelijk
Reageren

Regels voor berichten