Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik krijg kriebels van deze topic. Ik wil al heel lang een tattoo, maar heb er tot nu toe nog geen geld voor gehad. En ik wil hem natuurlijk wel laten zetten bij een goede shop en niet bij een vrijetijdstattoeerder op 3 hoog achter.
||
![]() |
Citaat:
2. als je het bij een proffesionial laat doen is die kans ongeveer 1/ 1 000 000 000 000 000 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn maar weinig mensen bij wie ik een piercing in het gezicht mooi vind. Zelf heb ik alleen maar oorbellen en dat vind ik prima.
Ik heb wel één tattoeage, die niet zichtbaar is als ik kleren aan heb. De volgende komt ook op een niet-zichtbare plek. Mijn tattoeages zijn van mij en die hoeft niemand per sé te zien. Ik beslis wie ze wel en niet ziet. Daarnaast wil ik in mijn werk zo neutraal mogelijk overkomen en ik heb het gevoel dat ik dat neit meer ben als ik zichtbare tattoeages heb. Ik werk in de zorg en ken wel een aantal mensen die flink wat zichtbare tattoeages hebben. Ook prima, maar niet voor mij. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kwestie Enait, CGB, omgangsnormen in Nederland Verwijderd | 334 | 12-09-2008 09:21 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 |