![]() |
Dharma & Greg
Vet lache! vooral Dharma!
ik vin daarnaast Will & Grace en Ned & Stacey ook wel lache. Lijkt wel in zo met die namen :D maar wat ik wou vragen, wat vinden jullie ervan? |
Dharma & Greg = Cool, vind ik :)
Die andere twee ken ik niet, zal ook eens naar kijken dan he :) |
Ja, wanneer komt Will & Grace terug...?
Wel geinig om "Grace" zo te zien in Ned & Stacey.... |
vind dharma en greg de topper hoor... will en grace is ook wel kewl, maar ned en stacey vind ik nogal flauw...
er zit ook niet echt tempo in vind ik... maar d&g is kewl; vind greg altijd zo schattig (niet in de zin van leuk schattig, maar vertederend schattig) dan doet dharma weer iets en dan zie je m zo kijken, geweldig :) |
kijk altijd 's avonds de herhaling, k vind t wel leuk, maar kijk t vooral omdat er nix anders is :p
|
Is wel leuk, ja.
|
ned & stacey is jeugdsentiment
dharma and greg is wel leuk |
D&G is zooooooo grappig!! (y)
|
Dharma & Greg is koel!!
|
Citaat:
come again? |
ik vind Dharma een beetje ongeloofwaardig geworden sinds ze haar haar zo netjes heeft, maar dat zal wel aan mij liggen :rolleyes:
|
like it! muchos
maar ben gestopt met kijken... hmm maar k kijk altijd ned & stacey en keek will & grace... LACHUUUUUUUUUUUUUH :D :p |
Jaaaaahhh Dharma en Greg is geweldig!!!
Zelfs m'n vader is trouwe kijker :) (geweldige garderobe heeft die meid ook :) ) |
Dharma & Greg zijn twee betwetende, arrogante, boomknuffelende, mieterige, walvisreddende, zweverige, commu, wannabe-hippies.
Hun vaders daarentegen zijn zoooo cool. Zo dronken, stoned, of gewoon authentiek dom als die 2 zijn. Fantastisch! Ze hadden een Larry & Ed show moeten maken IMO. |
Citaat:
|
Vinnut ook cool ;) Vooral gisteravond ;)
|
DHARMA & GREG]
Dharma & Greg is heel leuk om naar te kijken:p !! Ik kijk er elke avond naar. Vooral gisteren was het leuk met de moeder van Dharma. Zij zou liefdesverhalen geschreven hebben. Dit bleek waar te zijn. Toen Dharma dit aan Greg vertelde kwam Greg niet meer bij. Hij vindt het verschrikkelijk als Dharma over zijn ouders praat op seksueel gebied. Vandaar dat Greg dan van die rare gezichtjes trekt. Ik zal ook zeker doorgaan om deze serie te kijken. (y)Ik raad iedereen aan om deze serie ook te gaan kijken.(y) Groetjes Mike |
vorige week was er een vet leuke aflevering, dat ze naar zo'n saai feest gingen, maar het niks meer aan vonden en naar een fesstje ernaast gingen met valse namen, zo'n highschool reunion. Vet lache hoe Dharma ging bemoeien met die gasten, ik lag helemaal dubel :D
|
Sjezus! Ik maar denken dat er niemand op deze aardbol Dharma & Greg leuk vond! Leuk om te weten dat dat niet zo is. Ik vind Ned & Stacey ook heel leuk. Will & Grace is wat minder. Ik vind Gregs vader Ed koel. :)
|
Ja het is cool!
Ik erger me echt helemaal KAPOT aan die gast die Ned speelt in Ned & Stacey. Dat vind ik sowieso (en dus) een kutserie. |
gister problemen met kleine mensen :p, sommige afleveringen lijken toch wel op elkaar...
|
Citaat:
|
JAAA DAT IS ECHT HEEL ERG LEUK!!
Ned&Stacy .. ja dat is ook wel grappig :D Ned speelde in zo'n andere serie, wat op een vliegveld zat, daar vond ik hem altijd liev! Dus nu ook nog wel een beetje Maar kvond Maggie altijd leuk, kent iemand dat dan? Zo'n vrouw die bij een dierenarts werkte enzo .. DiResta vind ik trouwens wel beetje saai tot zover de Net5 series :) |
hahaha ik vind t vette humor. vooral Dharma met dr zweverige gedoetjes...:D
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
WHAHAHAH! Machtig! Kom niet aan Ned! :D |
DHARMA EN GREG ZIJN VERONGELUKT, NEEEEEE:(:(:(
EN VOLGENDE WEEK MAANDAG BEN IK GODVERDOMME NAAR STARWARS, KAN IK NIET KIJKEN HOE HET AFLOOPT :mad: |
Citaat:
maargoed. Als de serie dan is afgelopen, Net 5 kennende, herhalen ze alle afleveringen na een maand of 2 wel weer .. denk ik .. |
Citaat:
wat was er gebeurd dan? :confused: |
Grace under Fire is ook echt gaaf, super droog
|
Citaat:
to be continuted..... en maandag ben ik op pinkpop... hopelijk wil mn moeder het opnemen.... |
Er is iets raars aan de hand met deze vervolgaflevering.
Allemaal heel dramatisch en sensationeel (vreemdgaan, uit elkaar wonen, ongeluk), een lading nieuwe acteurs en mensen die zich vreemd gedragen. Zijn de schrijvers een nieuwe richting ingeslagen of is dit maar tijdelijk? |
Citaat:
|
Citaat:
't begint nu meer op een soap te lijken, maar t is nog steeds leuk :D Die vaders zijn idd geweldig! en die vriend van greg ook * ff naam kwijt * |
Ja! Dharma&Greg zijn heel cool!
Eindelijk es een serie met lachblokjes die ik nog een beetje kan uitstaan. Meer dan uitstaan, zelfs. Hoe slap de grapjes soms ook zijn, ik moet er toch áltijd weer om lachen. |
Citaat:
verongelukt ze hebben alleen een ongeluk gehad... op het laatst hoorde je : "Dharma, are you okay?" 'I don't think so' duz ik ben benieuwd hoe het maandag gaat.... |
Vind t ook echt leuk, vooral Dharma :D... Ned & Stacy vinnik ook ok, maar minder...
|
'k kijk ut eigenlijk niet, maar ik krijg steeds opgedragen van iedereen in m'n familie om te zeggen dat ut een leuwke serie is :o
*is in dit geval eigenlijk meningloos :p* |
Van alle late night net5 comedy's komt Will&Grace altijd nog op de eerste plaats. en News radio mis ik ook ontzettend... maar Dharma&Greg is ook vreselijk leuk... Voorallll Dharma en haar ouders :rolleyes:
|
D&G, Will&Grace zijn idd erg leuk maar dat Ned&Stacy is niets aan... Net5 is toch wel de zender met de leukste comedy's: the gilmore girls, seinfeld, newsradio, frasier.
Dat Grace under Fire ofzo kan ik me echt aan ergeren... zij heeft een irritante stem. (bij bijvoorbeeld the nanny ergerde ik me daar neit aan maar hier wel) beetje lompe serie |
Dharma & Greg = COOL
Will & Grace = COOL Ned & Stacey= iets minder Grace under fire = beetje tegenvallen |
ze komen dr wel weer bovenop (y):rolleyes:
|
Dharma en Greg rulleezzzzzz!!!:D
maarre... Hij & Julia is ook wel geinig :D xx suus |
grace rules. vrouwen met zware stemmen zoiezo.
d&g zijn heersender trouwens |
Oohh!!
Ik kreeeg zooooo'n groot compliment net!! Mark zei dat ik op Dharma leek!!! :D:D:D:D:D:D *blij* |
Citaat:
Ned & Stacey vind ik erg koel, beetje wennen met Stacey/Grace, maar die Ned-figuur is koel, en ehmz.. dat mannetje uit Ally Mcbeal doet 't ook leuk. (Fish) Dharma & Greg vind ik minder worden, steeds minder sterk, ofzo.. Will & Grace blijft de absolute nummer 1.. En zoals iemand anders ook al zei; Newsradio was ook ge-wel-dig. |
N&S heb ik nooit gezien.... :o
|
Citaat:
of hoeft dat niet? dan voor t uppen of voor je posts ofsow :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |