Advertentie | |
|
![]() |
|
JAAA DAT IS ECHT HEEL ERG LEUK!!
Ned&Stacy .. ja dat is ook wel grappig ![]() Ned speelde in zo'n andere serie, wat op een vliegveld zat, daar vond ik hem altijd liev! Dus nu ook nog wel een beetje Maar kvond Maggie altijd leuk, kent iemand dat dan? Zo'n vrouw die bij een dierenarts werkte enzo .. DiResta vind ik trouwens wel beetje saai tot zover de Net5 series ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
WHAHAHAH! Machtig! Kom niet aan Ned! ![]()
||
Citaat:
![]() maargoed. Als de serie dan is afgelopen, Net 5 kennende, herhalen ze alle afleveringen na een maand of 2 wel weer .. denk ik ..
||
Citaat:
to be continuted..... en maandag ben ik op pinkpop... hopelijk wil mn moeder het opnemen.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is iets raars aan de hand met deze vervolgaflevering.
Allemaal heel dramatisch en sensationeel (vreemdgaan, uit elkaar wonen, ongeluk), een lading nieuwe acteurs en mensen die zich vreemd gedragen. Zijn de schrijvers een nieuwe richting ingeslagen of is dit maar tijdelijk? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 't begint nu meer op een soap te lijken, maar t is nog steeds leuk ![]() Die vaders zijn idd geweldig! en die vriend van greg ook * ff naam kwijt *
||
Citaat:
verongelukt ze hebben alleen een ongeluk gehad... op het laatst hoorde je : "Dharma, are you okay?" 'I don't think so' duz ik ben benieuwd hoe het maandag gaat....
|
'k kijk ut eigenlijk niet, maar ik krijg steeds opgedragen van iedereen in m'n familie om te zeggen dat ut een leuwke serie is
![]() *is in dit geval eigenlijk meningloos ![]()
|
Van alle late night net5 comedy's komt Will&Grace altijd nog op de eerste plaats. en News radio mis ik ook ontzettend... maar Dharma&Greg is ook vreselijk leuk... Voorallll Dharma en haar ouders
![]()
|
Verwijderd
|
D&G, Will&Grace zijn idd erg leuk maar dat Ned&Stacy is niets aan... Net5 is toch wel de zender met de leukste comedy's: the gilmore girls, seinfeld, newsradio, frasier.
Dat Grace under Fire ofzo kan ik me echt aan ergeren... zij heeft een irritante stem. (bij bijvoorbeeld the nanny ergerde ik me daar neit aan maar hier wel) beetje lompe serie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ned & Stacey vind ik erg koel, beetje wennen met Stacey/Grace, maar die Ned-figuur is koel, en ehmz.. dat mannetje uit Ally Mcbeal doet 't ook leuk. (Fish) Dharma & Greg vind ik minder worden, steeds minder sterk, ofzo.. Will & Grace blijft de absolute nummer 1.. En zoals iemand anders ook al zei; Newsradio was ook ge-wel-dig. |
![]() |
|
|