![]() |
muziek zo van internet op cd branden???
vraag
weet iemand of er een site is waar je zo muziek uit de top 40(of iets ouder) op een cd'tje kan branden zonder dat je daar programma's voor mnoet kopen??? misschien een domme vraag, maar toch... alvast bedankt |
ehm....
tsja... even wat uitleg, je hebt neem ik aan een cd brander in je pc? :) keey... (die heb je nodig namenlijk ;) verder heb je dan meestal ook wel een programma op je computer staan waarmee je cd's brand. dus een programma kopen is sowiso niet nodig... verder lijkt het me geen goed idee om numers van internet direct op een cd te branden. eerst downloaden en dan vanaf je vaste schijf op een cd zetten. site's waar je nummers van daan kan halen zijn ****************** en ************** (:p) dat zal je zelf moeten zoeken :) maare probeer eens audi0galaxy ;) -de postbode- |
En natuurlijk eerst ff decoderen als je het ook in de stereo af wilt kunnen spelen met mp3 to wav decoder. Dat kun je gratis downloaden op www.download.com . KaZaa is ook een handig programma. www.kazaa.com . Maar die liedjes die je met Kazaa downt mag je natuurlijk niet op cd branden he? Die moet je na 1 dag weggooien ;)
|
Citaat:
-de postbode- |
Citaat:
|
Citaat:
das opzich wel handig als je weinig HD ruimte hebt, maar verder weinig voordeel. |
Citaat:
|
Citaat:
Wel kut als je een mp3/cd speler hebt trouwens... |
Citaat:
|
Je kan iig beter eerst op je schijf downloaden en vervolgens afluisteren en dan op een cd zetten. Ik maak nog wel eens mee dat ik van kazaa dingen download. En dan staat er of iets heel anders op of niets. Maar er zijn ook site's waar niet iedere malloot zomaar iets op kan zetten. Zoals www.mp3.nl.
edit: site veranderd |
Citaat:
|
Citaat:
Anders heb je nix aan je mp3speler, dan ist gewoon een audio-cd! |
en die lezen ook cdrw's dus, maakt het nie zo veel uit als een nummer nie klopt, dan brand je hem gewoon opnieuw
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhhh..Easy CD Creator zet alles automatisch om..Als je die optie uitschakelt krijg je gewoon mp-3 tjes op je cd, dus ik weet niet wat jullie allemaal moeilijk lopen te doen hier.. :S
|
Citaat:
vanaf Nero V 5.0 en Easy cd creator V4.0 kan je gewoon een audio CD kiezen en MP3 erop slepen. als je een cd wilt voor in je MP3 speler kies je gewoon een data (oftewel ISO) cd |
Citaat:
Liever doe ik het van te voren, als er dán een rotte tussen blijkt te zitten scheelt je dat weer een CD. Bovendien; Winamp mag al je MP3's dan wel correct afspelen, nog is dat geen garantie. Ik heb namelijk de indruk dat de Nitrane-codec van Winamp niet zo strak is qua 'regels' van MPEG1-layer3. Zie hier dus een goede decoder voor je MP3's, alvorens ze te gaan branden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |