Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En natuurlijk eerst ff decoderen als je het ook in de stereo af wilt kunnen spelen met mp3 to wav decoder. Dat kun je gratis downloaden op www.download.com . KaZaa is ook een handig programma. www.kazaa.com . Maar die liedjes die je met Kazaa downt mag je natuurlijk niet op cd branden he? Die moet je na 1 dag weggooien
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() -de postbode-
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Je kan iig beter eerst op je schijf downloaden en vervolgens afluisteren en dan op een cd zetten. Ik maak nog wel eens mee dat ik van kazaa dingen download. En dan staat er of iets heel anders op of niets. Maar er zijn ook site's waar niet iedere malloot zomaar iets op kan zetten. Zoals www.mp3.nl.
edit: site veranderd |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
vanaf Nero V 5.0 en Easy cd creator V4.0 kan je gewoon een audio CD kiezen en MP3 erop slepen. als je een cd wilt voor in je MP3 speler kies je gewoon een data (oftewel ISO) cd
||
Verwijderd
|
Citaat:
Liever doe ik het van te voren, als er dán een rotte tussen blijkt te zitten scheelt je dat weer een CD. Bovendien; Winamp mag al je MP3's dan wel correct afspelen, nog is dat geen garantie. Ik heb namelijk de indruk dat de Nitrane-codec van Winamp niet zo strak is qua 'regels' van MPEG1-layer3. Zie hier dus een goede decoder voor je MP3's, alvorens ze te gaan branden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Software & Hardware |