![]() |
pc probleem: ik kan bijna niks lezen
hey hai, ik heb een probleem, ik kan de lettertypen van mijn pc niet lezen. ik heb de resolutie veranderd maar helpt niet kan iemand helpen. is er een methode waarmee je de lettertyp wat groter maakt. sommige stukjes zijn goed te lezen , maar sommige weer niet.
alsvast bedankt groetjes, Halil |
in windows, of in internet explorer?
dit hoort niet op hardware natuurlijk.. |
Wat is je resolutie? Welke tekst kun je precies niet lezen? Heb je aan instellingen gezeten of heb je gewoon niet zulke goede ogen b.v.?
Je kunt in de Display Properties (op buroblad: right click en dan properties/eigenschappen) bij Vormgeving / Appearance de Font size / Letter grootte veranderen. Standaard staat deze op Normaal, maar je kunt ook op Groot of Extra groot zetten. Wel kan dat in sommige gevallen minder mooi zijn omdat de tekst dan doorloopt op een volgende regel terwijl dit niet bedoeld was, maar dat is de consequentie helaas. |
-> s&m
|
probeer eens cleartype uit te zetten (rklik bureaublad->vormgeving/appearance->effect(s)(en).
dit is geen hardware vraag. je info is niet voldoende. ik verveel me. |
ClearType uitzetten? WTF? Die maakt tekst juist scherper. :|
|
Citaat:
Je zou het kunnen proberen uit te zetten, maar letters worden er niet groter van, en ik vind het een stuk minder mooi zonder anti-aliased fonts. |
Mss niet perongelijk gewoon ge control scrolled? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zal er een foto van maken en hier posten, dan zien jullie mijn probleem zelf wel
|
Citaat:
|
Citaat:
En nee, dit is geen reclamespot voor Microsoft, want ik draai hier met XFT Anti Alised fonts op FreeBSD. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |