![]() |
Bestaat er ook.... :)
Bestaat er ook een drugs die hallucineerend werkt, niet al te schadelijk is (logisch bij grotere dosissen dat je dan gelijk instant brain desintegration ( :D ) hebt maar niet van dat je na 1 trip -50 IQ heb ) niet gerookt hoeft te worden en goed aan te komen is?
Las ernet namelijk het DXM topic en was verbaasd dat hoestdrank snoepjes zulke werkingen kunnen hebben (Contact met goden hahah :D ) Alvast bedankt |
ja duuuh die bestaan wel man!
salvia etc. etc. en nog veeeeeel meer |
oh wel roken btw
|
Citaat:
ik zou gewoon een halve portie mexicaanse aanraden. gewoon paddo's dus. van een halve portie trip je niet keihard, mexicaanse zijn ook niet bijster sterk. je hoeft 't niet te roken, gewoon eten. en het is heel makkelijk om er aan te komen, loop een willekeurige smartshop binnen en je hebt ze. ;) mexicaanse zijn iets van 14 euro per portie ofzo. en in de smartshop zijn ze veel minder streng van in coffeeshops over het algemeen, dus je krijgt het toch wel mee :] |
nee hoor makakt niets uit..of het veur ervaren is
|
Citaat:
daarbij, als je tripje goed gaat, dan sla je zo ongeveer achterover en trip je een tijdlang vrij hard dat kan eng zijn als je nog niet gewend bent aan hallucinerende tr00p ;) rustig aan beginnen met een halve portie mexicaantjes lijkt me toch wel beter dan gelijk een 10x extract salvia je longen in pompen bij wijze van :D maar goed ja da's mijn mening ;) |
Citaat:
*spreekt uit ervaring* ... en salvia kan je vrij goed opbouwen, als je n beetje gerookt hebt en je merkt niet veel doe je daarna gewoon t dubbele ofzo net zolang tot je n goeie dosis hebt |
ik heb dus weer gehoord wat paranoide zei... eerst maar eens oefenen met paddos voor je aan de salvia gaat. zou toch minstens een paar keer paddos nemen voor je salvia neemt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad vreemd. Een vriend van mij gebruikt behoorlijk wat drugs en die ging van salvia echt megawazig doen.
Misschien ligt het aan de dosering. |
Zelf heb ik na 2x pogen nog niets van Salvia (5x extract) nog niet veel mogen merken, maar op z'n tijd probeer ik 't wel eens.
Als je 't voor elkaar krijgt in een goede Salvia-trip terecht te komen is het volgens mij wel vrij potent. |
salvia neemt je over mits je dat toe staat, en zo niet moet je het gewoon vaker proberen. het gaat ook om de dosering natuurlijk, wel genoeg in een keer roken...
|
Citaat:
3e X was k ook alleen maar toen was k niet meer bang voor iets raars...nouja was toen echt in een soort droomtripiets gehad, was enorm wazig maar k had toen ook wel veel gerookt...maar als je gewoon een beetje salvia rookt duurt t maar heel kort, daarom lijkt me dat geschikter dan paddo's... maar is ook wel persoonlijk, laatste X paddo's was k van een halve portie mexicaanse erg gaan badtrippen... |
Als je eenmaal doorgaat bij Salvia dan ga je ook hard. Kan je beter beginnen met LSD of paddo's.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk btw dat salvia en paddo's allebei wel kunnen zolang je de dosering maar laag houdt en t langzaam opbouwt |
Citaat:
|
Salvia en LSD zijn veels te zwaar als een geintje. Dat moet je echt met ervaring en/of voorbereiding doen.
Paddo's is op zich goed, maar smaakt ranzig, dat dan weer wel. Eten met chocola wellicht. Halve portie idd. Laat je eens voorlichten in een smartshop. |
Citaat:
|
Alcohol is niet zo schadelijk bij 1 keer en kan hallucinerend werken.
|
Ik word altijd schijtziek van die fabeltjes over salvia.
Ervaring krijg je toch wel, vroeg of laat. Je kan de eerste keer, mits goed gebruikt en lege bodem ensuvueurts, op de hogere levels komen te trippen... |
Citaat:
maar ik was ff in de war omdat ie het vergeleek met salvia. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nog denk ik dat ik persoonlijk voor paddo's zou gaan om 'tripervaring' op te doen... |
Citaat:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. abˇsint (het, de ~ (m.)) 1 sterke kruidenlikeur op alsem en anijs |
Je moet ook zoeken op alsem. Alsem is het kruid en het werkende bestanddeel van absinth.
De tuin hier staat er vol mee, binnenkort eens oogsten :D En je hoeft t niet te roken, alleen de thee heeft echt wel een ranzig bittere smaak (he eXo :D), valt uitstekend te combineren met kattekruid (dat hier ook naar alle hartelust bloeit). Iemand zin om mee te oogsten (liefst iemand met kruidenexpertise, ik heb zelf niet eens in de gaten of een plant water moet hebben :D. Weet gelukkig wel de verschilldende kruiden uit elkaar te houden). |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan wil ik eerst m'n ov incashen. Pleur de alsem eens op de foto, als je wil. Enneuh.. hoe oud is 'ie? [ontopic] Alsem/absinth geeft, als het van goeie kwaliteit is, best wel aardige trips. Alleen is het niet bizar gezond. |
Dwars zijn jullie, zeg... Ik post dat het 'absint' is en jullie gaan vrolijk door met jullie 'absinth'.
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: datura, dmt.. zeer indrukwekkend, en richt nauwelijks schade aan ;) |
Dus paddo's zijn het enigste goedje die je kan gebruiken zonder brain-dead te worden en waarmee je toch kan hallucineren? :)
|
Citaat:
zéker niet als je er veel van gaat verwachten. begrijp me niet verkeerd, paddo's kunnen heel indrukwekkend zijn, maar qua visuals NIET. |
Citaat:
|
ik ben zo'n beetje immuun voor paddo's maar ik ben bang om andere drugs te nemen :|
|
Citaat:
Ik heb wel erg indrukwekkend trips gehad met paddo's, maar hallucineren is me er nog nooit mee gelukt.. ( en dat komt NIET door een te lage dosis ;) ) |
Citaat:
absinth. Citaat:
Het kattekruid staat er al jaren. |
Er zijn weinig hallucinerende middelen die echt schadelijk zijn.
|
Citaat:
|
wow, dat wil ik ook... :eek:
:D |
Citaat:
|
ik heb trouwens nog nooit stilstaande sneeuw gezien. Als het niet al op de grond ligt beweegt het altijd op zich...
maja, apart from that... tripmiddelen komen nog wel, wanneer weet ik niet tho. En dan zie ik wel weer hoe en wat... interressantste tot nu toe lijken met paddo's, dxm en mescaline. En ja, ik heb er veel over gelezen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En ik ben er trots op. :p Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|