Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zou gewoon een halve portie mexicaanse aanraden. gewoon paddo's dus. van een halve portie trip je niet keihard, mexicaanse zijn ook niet bijster sterk. je hoeft 't niet te roken, gewoon eten. en het is heel makkelijk om er aan te komen, loop een willekeurige smartshop binnen en je hebt ze. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
daarbij, als je tripje goed gaat, dan sla je zo ongeveer achterover en trip je een tijdlang vrij hard dat kan eng zijn als je nog niet gewend bent aan hallucinerende tr00p ![]() rustig aan beginnen met een halve portie mexicaantjes lijkt me toch wel beter dan gelijk een 10x extract salvia je longen in pompen bij wijze van ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*spreekt uit ervaring* ... en salvia kan je vrij goed opbouwen, als je n beetje gerookt hebt en je merkt niet veel doe je daarna gewoon t dubbele ofzo net zolang tot je n goeie dosis hebt
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
3e X was k ook alleen maar toen was k niet meer bang voor iets raars...nouja was toen echt in een soort droomtripiets gehad, was enorm wazig maar k had toen ook wel veel gerookt...maar als je gewoon een beetje salvia rookt duurt t maar heel kort, daarom lijkt me dat geschikter dan paddo's... maar is ook wel persoonlijk, laatste X paddo's was k van een halve portie mexicaanse erg gaan badtrippen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik denk btw dat salvia en paddo's allebei wel kunnen zolang je de dosering maar laag houdt en t langzaam opbouwt
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik was ff in de war omdat ie het vergeleek met salvia.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
en nog denk ik dat ik persoonlijk voor paddo's zou gaan om 'tripervaring' op te doen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. ab·sint (het, de ~ (m.)) 1 sterke kruidenlikeur op alsem en anijs |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dan wil ik eerst m'n ov incashen. Pleur de alsem eens op de foto, als je wil. Enneuh.. hoe oud is 'ie? [ontopic] Alsem/absinth geeft, als het van goeie kwaliteit is, best wel aardige trips. Alleen is het niet bizar gezond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: datura, dmt.. zeer indrukwekkend, en richt nauwelijks schade aan ![]() Laatst gewijzigd op 19-07-2004 om 02:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zéker niet als je er veel van gaat verwachten. begrijp me niet verkeerd, paddo's kunnen heel indrukwekkend zijn, maar qua visuals NIET. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb wel erg indrukwekkend trips gehad met paddo's, maar hallucineren is me er nog nooit mee gelukt.. ( en dat komt NIET door een te lage dosis ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() absinth. Citaat:
Het kattekruid staat er al jaren. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En ik ben er trots op. ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 20-07-2004 om 09:38. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Bestaat er een studie Russisch? Korpiklaani | 11 | 18-09-2013 19:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is alles wat bestaat aan te tonen? Isa | 51 | 15-03-2003 19:24 | |
Psychologie |
Autisme Cleopatraan | 29 | 19-01-2003 19:11 |