Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2004, 02:14
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Bestaat er ook een drugs die hallucineerend werkt, niet al te schadelijk is (logisch bij grotere dosissen dat je dan gelijk instant brain desintegration ( ) hebt maar niet van dat je na 1 trip -50 IQ heb ) niet gerookt hoeft te worden en goed aan te komen is?

Las ernet namelijk het DXM topic en was verbaasd dat hoestdrank snoepjes zulke werkingen kunnen hebben (Contact met goden hahah )

Alvast bedankt
Advertentie
Oud 18-07-2004, 03:17
Mir-idiotA
ja duuuh die bestaan wel man!
salvia etc. etc.
en nog veeeeeel meer
Oud 18-07-2004, 03:18
Mir-idiotA
oh wel roken btw
Oud 18-07-2004, 04:16
Verwijderd
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 18-07-2004 @ 04:17 :
ja duuuh die bestaan wel man!
salvia etc. etc.
en nog veeeeeel meer
salvia vind ik toch meer wat voor de ervaren psychonaut anders

ik zou gewoon een halve portie mexicaanse aanraden. gewoon paddo's dus. van een halve portie trip je niet keihard, mexicaanse zijn ook niet bijster sterk. je hoeft 't niet te roken, gewoon eten. en het is heel makkelijk om er aan te komen, loop een willekeurige smartshop binnen en je hebt ze. mexicaanse zijn iets van 14 euro per portie ofzo. en in de smartshop zijn ze veel minder streng van in coffeeshops over het algemeen, dus je krijgt het toch wel mee :]
Oud 18-07-2004, 04:25
Mir-idiotA
nee hoor makakt niets uit..of het veur ervaren is
Oud 18-07-2004, 04:30
Verwijderd
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 18-07-2004 @ 05:25 :
nee hoor makakt niets uit..of het veur ervaren is
mja, voor zo ver ik het gehoord heb kun je je trip amper sturen.. bij paddo's kan dat wel
daarbij, als je tripje goed gaat, dan sla je zo ongeveer achterover en trip je een tijdlang vrij hard
dat kan eng zijn als je nog niet gewend bent aan hallucinerende tr00p

rustig aan beginnen met een halve portie mexicaantjes lijkt me toch wel beter dan gelijk een 10x extract salvia je longen in pompen bij wijze van maar goed ja da's mijn mening
Oud 18-07-2004, 09:20
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 18-07-2004 @ 05:30 :
mja, voor zo ver ik het gehoord heb kun je je trip amper sturen.. bij paddo's kan dat wel
daarbij, als je tripje goed gaat, dan sla je zo ongeveer achterover en trip je een tijdlang vrij hard
dat kan eng zijn als je nog niet gewend bent aan hallucinerende tr00p

rustig aan beginnen met een halve portie mexicaantjes lijkt me toch wel beter dan gelijk een 10x extract salvia je longen in pompen bij wijze van maar goed ja da's mijn mening
nah salvia duurt echt veeel korter dan paddo's en van een halve portie mexicaanse gaan sommige mensen echt hard trippen

*spreekt uit ervaring*

... en salvia kan je vrij goed opbouwen, als je n beetje gerookt hebt en je merkt niet veel doe je daarna gewoon t dubbele ofzo net zolang tot je n goeie dosis hebt
Oud 18-07-2004, 10:40
snarl
snarl is offline
ik heb dus weer gehoord wat paranoide zei... eerst maar eens oefenen met paddos voor je aan de salvia gaat. zou toch minstens een paar keer paddos nemen voor je salvia neemt.
Oud 18-07-2004, 12:26
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
snarl schreef op 18-07-2004 @ 11:40 :
ik heb dus weer gehoord wat paranoide zei... eerst maar eens oefenen met paddos voor je aan de salvia gaat. zou toch minstens een paar keer paddos nemen voor je salvia neemt.
raar is dat, vergeleken met paddo's vind ik salvia echt kervel (das een kruid, heel lame om te roken)
Oud 18-07-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 18-07-2004 @ 13:26 :
raar is dat, vergeleken met paddo's vind ik salvia echt kervel (das een kruid, heel lame om te roken)
echt niet dus, ik weet niet hoe vaak je salvia gebruikt hebt, maar je moet het meestal een paar keer hebben ervaren voor je er echt mee kan 'doorbreken'. Salvia is echt heftige shit...check deze tripreports bijvoorbeeld. www.salvia.drugsinfo.net
Oud 18-07-2004, 15:01
Blenderhead
Blenderhead is offline
Inderdaad vreemd. Een vriend van mij gebruikt behoorlijk wat drugs en die ging van salvia echt megawazig doen.
Misschien ligt het aan de dosering.
Oud 18-07-2004, 15:03
Nate
Nate is offline
Zelf heb ik na 2x pogen nog niets van Salvia (5x extract) nog niet veel mogen merken, maar op z'n tijd probeer ik 't wel eens.

Als je 't voor elkaar krijgt in een goede Salvia-trip terecht te komen is het volgens mij wel vrij potent.
Oud 18-07-2004, 15:19
]{ing
]{ing is offline
salvia neemt je over mits je dat toe staat, en zo niet moet je het gewoon vaker proberen. het gaat ook om de dosering natuurlijk, wel genoeg in een keer roken...
Oud 18-07-2004, 15:24
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Oma schreef op 18-07-2004 @ 13:58 :
echt niet dus, ik weet niet hoe vaak je salvia gebruikt hebt, maar je moet het meestal een paar keer hebben ervaren voor je er echt mee kan 'doorbreken'. Salvia is echt heftige shit...check deze tripreports bijvoorbeeld. www.salvia.drugsinfo.net
...uhm...3x, 1e keer was waardeloos omdat k veels te weinig gebruikt had, 2e keer was ook niet bizonder veel, k was toen alleen en wilde niet in mn eentje een bad trip krijgen...ik had toen wel een enorme uitjezelfopstijg ervaring (of hoe heet dat) en alles was mistig ende wazig...

3e X was k ook alleen maar toen was k niet meer bang voor iets raars...nouja was toen echt in een soort droomtripiets gehad, was enorm wazig maar k had toen ook wel veel gerookt...maar als je gewoon een beetje salvia rookt duurt t maar heel kort, daarom lijkt me dat geschikter dan paddo's...

maar is ook wel persoonlijk, laatste X paddo's was k van een halve portie mexicaanse erg gaan badtrippen...
Oud 18-07-2004, 15:24
Verwijderd
Als je eenmaal doorgaat bij Salvia dan ga je ook hard. Kan je beter beginnen met LSD of paddo's.
Oud 18-07-2004, 15:31
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 18-07-2004 @ 16:24 :
Als je eenmaal doorgaat bij Salvia dan ga je ook hard. Kan je beter beginnen met LSD of paddo's.
LSD? *verslikt zich* ok, nu hoeft het niet bij iedereen fout te gaan, maar ik zou toch echt eerst met paddo's beginnen, bij LSD valt er nix meer aan te doen, paddo's kun je nog enigzins afremmen en sturen.
Oud 18-07-2004, 15:36
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mutant schreef op 18-07-2004 @ 16:31 :
paddo's kun je nog enigzins afremmen en sturen.
ik anders echt helemaal niet...maar LSD is volges mij idd niet echt een goeie manier om te beginnen...

ik denk btw dat salvia en paddo's allebei wel kunnen zolang je de dosering maar laag houdt en t langzaam opbouwt
Oud 18-07-2004, 16:01
snarl
snarl is offline
Citaat:
little nemo schreef op 18-07-2004 @ 13:26 :
hmmm kun je kervel roken? hej vertel ff snel offtopic, wat gebeurt er dan?
Oud 18-07-2004, 16:13
Risce
Risce is offline
Salvia en LSD zijn veels te zwaar als een geintje. Dat moet je echt met ervaring en/of voorbereiding doen.
Paddo's is op zich goed, maar smaakt ranzig, dat dan weer wel. Eten met chocola wellicht. Halve portie idd.

Laat je eens voorlichten in een smartshop.
Oud 18-07-2004, 16:31
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
snarl schreef op 18-07-2004 @ 17:01 :

hehe ik denk hoesten en misschien wel over je nek gaan
Oud 18-07-2004, 16:37
Verwijderd
Alcohol is niet zo schadelijk bij 1 keer en kan hallucinerend werken.
Oud 18-07-2004, 16:41
Mir-idiotA
Ik word altijd schijtziek van die fabeltjes over salvia.
Ervaring krijg je toch wel, vroeg of laat.
Je kan de eerste keer, mits goed gebruikt en lege bodem ensuvueurts, op de hogere levels komen te trippen...
Oud 18-07-2004, 16:44
snarl
snarl is offline
Citaat:
]{ing schreef op 18-07-2004 @ 17:31 :
hehe ik denk hoesten en misschien wel over je nek gaan
hehe bedankt.

maar ik was ff in de war omdat ie het vergeleek met salvia.
Oud 18-07-2004, 17:44
Type
Type is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-07-2004 @ 17:37 :
Alcohol is niet zo schadelijk bij 1 keer en kan hallucinerend werken.
dat doet het alleen niet zo snel/vaak...
Oud 18-07-2004, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 18-07-2004 @ 18:44 :
dat doet het alleen niet zo snel/vaak...
Absint dan.
Advertentie
Oud 18-07-2004, 18:00
Type
Type is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-07-2004 @ 18:51 :
Absint dan.
Het is toch 'absinth' met een h?

en nog denk ik dat ik persoonlijk voor paddo's zou gaan om 'tripervaring' op te doen...
Oud 18-07-2004, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 18-07-2004 @ 19:00 :
Het is toch 'absinth' met een h?
U hebt gezocht op absinth:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

ab·sint (het, de ~ (m.))
1 sterke kruidenlikeur op alsem en anijs
Oud 18-07-2004, 18:14
Verwijderd
Je moet ook zoeken op alsem. Alsem is het kruid en het werkende bestanddeel van absinth.
De tuin hier staat er vol mee, binnenkort eens oogsten En je hoeft t niet te roken, alleen de thee heeft echt wel een ranzig bittere smaak (he eXo ), valt uitstekend te combineren met kattekruid (dat hier ook naar alle hartelust bloeit).

Iemand zin om mee te oogsten (liefst iemand met kruidenexpertise, ik heb zelf niet eens in de gaten of een plant water moet hebben . Weet gelukkig wel de verschilldende kruiden uit elkaar te houden).
Oud 18-07-2004, 22:08
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
snarl schreef op 18-07-2004 @ 17:01 :

echt geen reet. het smaakt raar, niet vies of lekker, en verder echt helemaal niets. nog minder dan lucht. nouja net zoveel.
Oud 18-07-2004, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 18-07-2004 @ 19:14 :
Je moet ook zoeken op alsem. Alsem is het kruid en het werkende bestanddeel van absinth.
De tuin hier staat er vol mee, binnenkort eens oogsten En je hoeft t niet te roken, alleen de thee heeft echt wel een ranzig bittere smaak (he eXo ), valt uitstekend te combineren met kattekruid (dat hier ook naar alle hartelust bloeit).

Iemand zin om mee te oogsten (liefst iemand met kruidenexpertise, ik heb zelf niet eens in de gaten of een plant water moet hebben . Weet gelukkig wel de verschilldende kruiden uit elkaar te houden).
[vlooi] Ik meld me.

Maar dan wil ik eerst m'n ov incashen. Pleur de alsem eens op de foto, als je wil. Enneuh.. hoe oud is 'ie?

[ontopic]
Alsem/absinth geeft, als het van goeie kwaliteit is, best wel aardige trips. Alleen is het niet bizar gezond.
Oud 19-07-2004, 00:28
Verwijderd
Dwars zijn jullie, zeg... Ik post dat het 'absint' is en jullie gaan vrolijk door met jullie 'absinth'.
Oud 19-07-2004, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 18-07-2004 @ 19:14 :
Je moet ook zoeken op alsem. Alsem is het kruid en het werkende bestanddeel van absint.
Lol, en de 70% alcohol is geen 'werkend bestanddeel'?
Oud 19-07-2004, 02:30
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-07-2004 @ 01:28 :
Dwars zijn jullie, zeg... Ik post dat het 'absint' is en jullie gaan vrolijk door met jullie 'absinth'.
absinthe !

ontopic: datura, dmt..
zeer indrukwekkend, en richt nauwelijks schade aan

Laatst gewijzigd op 19-07-2004 om 02:36.
Oud 19-07-2004, 02:35
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Dus paddo's zijn het enigste goedje die je kan gebruiken zonder brain-dead te worden en waarmee je toch kan hallucineren?
Oud 19-07-2004, 02:36
Verwijderd
Citaat:
Hardstylesage schreef op 19-07-2004 @ 03:35 :
Dus paddo's zijn het enigste goedje die je kan gebruiken zonder brain-dead te worden en waarmee je toch kan hallucineren?
reken daar maar niet op, echt hallucineren met paddo's op komt vrij weinig voor..
zéker niet als je er veel van gaat verwachten.

begrijp me niet verkeerd, paddo's kunnen heel indrukwekkend zijn, maar qua visuals NIET.
Oud 19-07-2004, 12:01
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 19-07-2004 @ 03:36 :
reken daar maar niet op, echt hallucineren met paddo's op komt vrij weinig voor..
zéker niet als je er veel van gaat verwachten.

begrijp me niet verkeerd, paddo's kunnen heel indrukwekkend zijn, maar qua visuals NIET.
?? nah wat ik allemaal gezien heb met paddo's op...oh well, heeft niet veel zin om t hier te gaan beschrijven maar ik had echt het idee dat ik in een compleet andere wereld zat
Oud 19-07-2004, 12:47
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
ik ben zo'n beetje immuun voor paddo's maar ik ben bang om andere drugs te nemen
Oud 19-07-2004, 13:17
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 19-07-2004 @ 13:01 :
?? nah wat ik allemaal gezien heb met paddo's op...oh well, heeft niet veel zin om t hier te gaan beschrijven maar ik had echt het idee dat ik in een compleet andere wereld zat
ja ?
Ik heb wel erg indrukwekkend trips gehad met paddo's, maar hallucineren is me er nog nooit mee gelukt..
( en dat komt NIET door een te lage dosis )
Oud 19-07-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-07-2004 @ 01:36 :
Lol, en de 70% alcohol is geen 'werkend bestanddeel'?
ja, maar de alsem is wat absint tot absint maakt, en de eventuele hallucinerende werking eraan geeft. Je weet wel wat ik bedoel. Eigenlijk ben jij een ongelofelijk zeikventje weet je dat

absinth.

Citaat:
[vlooi] Ik meld me.

Maar dan wil ik eerst m'n ov incashen. Pleur de alsem eens op de foto, als je wil. Enneuh.. hoe oud is 'ie?

[ontopic]
Alsem/absinth geeft, als het van goeie kwaliteit is, best wel aardige trips. Alleen is het niet bizar gezond.
Hij is van dit jaar iig, maar ons kruidentuintje begint redelijk overwoekerd te raken. Ik zal em wel eens op foto zetten als ik kans heb. Waar woon je nu weer?

Het kattekruid staat er al jaren.
Oud 19-07-2004, 13:52
Mafheid
Mafheid is offline
Er zijn weinig hallucinerende middelen die echt schadelijk zijn.
Oud 19-07-2004, 13:58
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 19-07-2004 @ 14:17 :
ja ?
Ik heb wel erg indrukwekkend trips gehad met paddo's, maar hallucineren is me er nog nooit mee gelukt..
( en dat komt NIET door een te lage dosis )
haha zal ik er wel gevoelig voor zijn ofzo, van een halve portie mexicaanse zie ik bewegende sneeuw in alle neonkleuren die dr zijn terwijl het geheel wordt opgefleurd met een leuke tekno beat
Oud 19-07-2004, 14:04
Type
Type is offline
wow, dat wil ik ook...

Oud 19-07-2004, 14:05
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Type schreef op 19-07-2004 @ 15:04 :
wow, dat wil ik ook...

Met hawaaiaanse heb je de meeste kans..
Oud 19-07-2004, 14:07
Type
Type is offline
ik heb trouwens nog nooit stilstaande sneeuw gezien. Als het niet al op de grond ligt beweegt het altijd op zich...

maja, apart from that... tripmiddelen komen nog wel, wanneer weet ik niet tho. En dan zie ik wel weer hoe en wat...
interressantste tot nu toe lijken met paddo's, dxm en mescaline.
En ja, ik heb er veel over gelezen
Oud 19-07-2004, 14:09
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Type schreef op 19-07-2004 @ 15:07 :
ik heb trouwens nog nooit stilstaande sneeuw gezien. Als het niet al op de grond ligt beweegt het altijd op zich...

true maar deze sneeuw lag wel op de grond en draaide in circeltjes...het sneeuwde ook niet meer
Oud 19-07-2004, 20:33
eztah
eztah is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 19-07-2004 @ 03:35 :
Ik denk dat je als je lekker wil hallicuneren gewoon een beetje lsd moet nemen. Gewoon een half zegeltje, en je kan later altijd meer nemen. Van lsd ga je tenminste op een prettige manier trippen, met mooie beelden en kleurtjes. Als je bang bent niet doen, want dan is de kans dat je bad gaat groot.
Oud 19-07-2004, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 19-07-2004 @ 14:46 :
ja, maar de alsem is wat absint tot absint maakt, en de eventuele hallucinerende werking eraan geeft.
Versterkt door alcohol, ja.
Citaat:
Je weet wel wat ik bedoel. Eigenlijk ben jij een ongelofelijk zeikventje weet je dat
Ja... dat weet ik.

En ik ben er trots op.
Citaat:
absinth.
Absint.
Oud 20-07-2004, 09:35
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-07-2004 @ 01:28 :
Jij bent wel zo superirritant . Elke keer als ik je kop of een post van je zie gaan mijn haren overeind staan.

Laatst gewijzigd op 20-07-2004 om 09:38.
Oud 20-07-2004, 10:53
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-07-2004 @ 21:38 :
Absint.
nou moet je ophouden. ik heb me er nog niet mee bemoeit, maar het is echt genoeg. absint is nederlands, absinth engels. zit jij elke keer als iemand een engels woord door zn nederlands gooit te zeuren dat ie een engels woord gebruikt?? dacht het niet.
Oud 20-07-2004, 14:33
shadorea
shadorea is offline
ehm heel dom maarja ik wil het toch eindelijk weten...wat is hallucineren???
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten