![]() |
R.A.T. Night Melkweg: The Selecter + Lars Frederiksen and ...
Weer een nieuwe R.A.T. night met weer een d0pe line up
The Selecter en Lars Frederiksen and the Bastards zullen zaterdag 25 september een leuk feestje gaan verzorgen in de Melkweg. Entree 12 meuro plus lidmaatschap Aanvang: half 9 I'm fucking present(y) |
hier ben ik fucking bij
wat is de selecter eigenlijk? het klinkt kut |
The Selecter is een oude two tone ska band uit Engelannd, je kent vast t nummer On my Radio wel van ze. Op cd vind ik ze enorm eentonig maar live is t wel vet. Tenminste in het patro een paar jaar terug was t erg vet(y)
|
Citaat:
|
T is ook niet mijn kop soep maar ja ik ga dan ook voor Lars Frederiksen and the Bastardos maar dan is een potje skanken ook altijd nog wel leuk meegenomen. Ook al heeft Pauline Black een aardig irrtitante stem:D
|
Boycotten die Rancid wankers :P
|
Als ik mensen mee kan sleuren ben ik er ook:p
|
Citaat:
|
Tim Armstrong schrijft nummers voor pink. Tim Armstrong zit in een band met die nerd van Blink 182. Tim Armstrong en die nerd zitten in een clip van Cypress Hill. Rancid zit op een major label na jaren sellout te hebben geroepen tegen andere muzikanten die hetzelfde deden. Zo kan ik nog wel even door blijven gaan......:P
|
25 september *denkt* dat duurt nog eeuwen man. maar als ik het tegen die tijd niet ben vergeten zal ik er zeker zijn (y)
|
die nerd van blink 182 is best wel een sexy mokkel :D
|
Citaat:
verder kan die nerd van blink anders wel aardig goed drummen hoor, ook al is blink suckie, de drums zijn best ok |
Citaat:
maar ik ga 'r aanwezig zijn. (y) |
Maar die travis past ook niet bij blink :o
|
Citaat:
en ik ging er ook al vanuit dat je zou gaan, je kan vast wel weer bij mij maffen na de show(y) |
Citaat:
en beter dat ik bij jou kan crashen. (y) |
en weer een topic gewijdt aan kutbands.
|
Lars Frederiksen & The Bastards kunnen me geen moer boeien overigens, ik ga voor The Selecter. :cool:
|
Citaat:
|
hoe fucking gaaf is dead american
|
Die nieuwe cd is kut
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Lars Frederiksens band vind ik saai, The Selecter vind ik irritant. |
Citaat:
maarja...geruchten he. 't zou me niks verbazen. |
Dat zou supercool zijn haha.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vanavond is het dan eindelijk tijd. heb geen flauw idee wat ik er van verwachten kan want beide bands boeien me eigenlijk weinig. heb me totaal niet verder in lars frederiksen en the bastards verdiept want na 2 keer die cd geluisterd te hebben vond ik het wel standaard maar ach ze mogen me vanavond proberen te verrassen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond het best wel vet, helaas moest ik eerder weg vanwege die laatste treinen.
|
Citaat:
|
The selecter was goeie muziek maar te lang vond ik. Ik passde ook out terwijl ze speelden..haha. Lars was een leuke show..erg vermaakt..Ramones covers (y) circle pit :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
CH poster ruilen tegen een MOPvlag? :p |
in adam ook 3 ramones covers?
|
Citaat:
ze hebben me idd aardig verrast die lars en zijn bastards, ze speelden erg strak en speelden vette nummers(y) alleen jammer dat lars zo 'punk'( :rolleyes: ) moest gaana doen over cocaine snuiven en dode nazis maar het blijft een d0pe dude. bij de ramones covers aan het einde van de set heb ik nog lekker staan beuken in de pit en die waren ook wel het hoogtepunt van de set samen met dead american :cool: the selecter had ik weinig van verwacht en dat was ook wat ze me voorschotelde. 2 leuke nummers gehoord en voor dde rest te trage baggerzooi. was een erg toffe avond in de melkweg |
Geen idee of hij in Den Bosch daar ook over begon. D'r had ook iemand een glas tegen z'n oog aan gegooid hoorde ik achteraf. Ghe...kankerwazig :D
|
Citaat:
|
Kankerzooi dat ik dit nu pas weet. Well. K kon tog niet. Kutoperatie.
Over rancid: Tering hypocriet. Maar spelen dat ze kunnen. (y) t zijn ook mensen, en mensen kunnen hun mening veranderen. Maar het blijkt wel dat ze eigelijk al hun hele carriere op geld uit zijn. en da's jammer. |
The Selecter was zwaar vet. (y)
the Bastards waren toch wel erg dope, moet ik toegeven. Joah. (y) Ramones covers waren koel, opzich best vette eigen nummers en 'n circle pit. (y) Het stoer doen van Lars was wel weer 'n beetje kansloos. (n) Ah well. Verder wel vermaakt. (y) |
Citaat:
|
wel kut dat ik eerder weg moest.
|
Citaat:
in db moesten we ook naar de trein rennen terwijl we eerder weggingen...en 3 vrienden van me hadden bijna de trein gemist... what's red and orange and looks good on a hippie? FIREEE heeft ie die grap ook uitgehaalt in adam? |
Haha, met die gast die vroeg of die bier ging halen. Wat een sukkel
|
Citaat:
maar dat ze in andere kleren erheen komen. Tjah, je weet nooit wat ze voor het optreden moesten doen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |