| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder kan die nerd van blink anders wel aardig goed drummen hoor, ook al is blink suckie, de drums zijn best ok |
|
|
|
||
|
Citaat:
maar ik ga 'r aanwezig zijn.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
daarom zette ik t er ook gheheen ik ging er ook al vanuit dat je zou gaan, je kan vast wel weer bij mij maffen na de show |
|
|
|
||
|
Citaat:
en beter dat ik bij jou kan crashen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Lars Frederiksens band vind ik saai, The Selecter vind ik irritant. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maarja...geruchten he. 't zou me niks verbazen. |
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
CH poster ruilen tegen een MOPvlag?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze hebben me idd aardig verrast die lars en zijn bastards, ze speelden erg strak en speelden vette nummers ) moest gaana doen over cocaine snuiven en dode nazis maar het blijft een d0pe dude. bij de ramones covers aan het einde van de set heb ik nog lekker staan beuken in de pit en die waren ook wel het hoogtepunt van de set samen met dead american the selecter had ik weinig van verwacht en dat was ook wat ze me voorschotelde. 2 leuke nummers gehoord en voor dde rest te trage baggerzooi. was een erg toffe avond in de melkweg |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
hij liep gverder stoer te doen nadat hij ff van het podium af was gelopen dat hij cocaine sgesnoven had. stoer he? en dat hij 14 nazis vermoord had, yeah right
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
of de ns gebelt dat je iets later kwam en dus de trein moest wachten![]() in db moesten we ook naar de trein rennen terwijl we eerder weggingen...en 3 vrienden van me hadden bijna de trein gemist... what's red and orange and looks good on a hippie? FIREEE heeft ie die grap ook uitgehaalt in adam? |
|
|
|
||
|
Citaat:
maar dat ze in andere kleren erheen komen. Tjah, je weet nooit wat ze voor het optreden moesten doen..
Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 15:59. |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|