![]() |
wat vraagjes over seks met een condoom...
Mijn vriendin gebruikt geen pil en de eerste keer zit er aan te komen. Maar hoe gaat het hele seks spel dan in zijn werk als je een condoom gebruikt?
Want als we elkaar oraal willen bevredigen moeten we dat dan allemaal doen voordat we het condoom omdoen? want je gaat neem ik aan niet als je een tijdje gepenetreerd hebt het condoom weer afdoen zodat zij mij weer even kan pijpen ofzo?? Ik heb echt geen flauw idee hoe dat in zijn werk gaat hoor dus brand los zou ik zeggen hoe dat bij jullie gaat |
Verkeerde volgorde: eerst pijpen, dan condoom, dan neuken.
En dan levert het hele condoomgedoe ook nauwelijks problemen meer op. Wat is het leven toch eenvoudig, soms. |
van orale bevrediging kan je ook soa's krijgen. Dus gewoon de hele tijd je condoom omhouden tot je gekomen ben en dan weer een nieuwe omdoen. Tenzij het alleen tegen zwangerschap is. Dan lijkt de volgorde van memphostophilis me perfect! :)
|
pijpen kan ook met condoom om...
|
Citaat:
|
je vriendin aan de pil sturen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het zijn hormonen die zowiezo al in je lichaam voorkomen in je on-vruchtbare periode alleen dan zo gematigd dat je de bijeffecten niet hebt, en het scheelt een hoop ge-etter. edit: en je krijgt minder last van acne zo het schijnt :) conclusie ik denk dat de voordelen groter zijn dan de nadelen |
Als je er zeker van bent dat je allebei geen SOA hebt, dan kun je gerust zonder condoom pijpen e.d.
Maar wil je ook met haar vrijen, dan moet je toch echt wel een condoom gebruiken. Net als wanneer een van jullie een SOA zou hebben! Pijpen zonder condoom lijkt me inderdaad fijner voor je vriendin (en jezelf) dan met. Succes ermee, en het komt allemaal wel goed. Gewoon wat prutsen en rustig blijven! ;) :D |
Citaat:
Maar de pil heeft toch wel veel effect op je lichaam... Door de pil worden veel meisjes bijvoorbeeld dikker... Ik heb zowiezo al weinig last van acne :p Condooms zijn net zo handig... (maar wel duur :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
En al ben je ouder dan 18, dan kost een gemiddelde pil zo'n 40 euro per jaar... nou... dan ben je alsnog goedkoper uit dan met condooms, tenzij je minder dan 50 keer per jaar seks hebt.
|
Citaat:
goed sommige meisjes schijnen er inderdaad vollere heupen, en dikkere billen van te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) :) Je hebt geen ban meer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou, condooms zijn ondingen, vandaar. Kan me nauwelijks voorstellen dat je die 'net zo handig' vindt :) |
Ik vind condooms ook erg vervelend.
Ik ben wel aan de pil en ik heb er geen problemen mee. Word er niet dikker van, ook niet humeurig en minder zin in sex heb ik ook niet.. Ik vind de pil juist erg fijn. |
Citaat:
|
Citaat:
weet je dat ik deze informatie van mijn vriendin heb en niet van mijzelf omdat ik niet praat over dingen waar ik geen verstand van heb, vrouwen :rolleyes: daarbij mannen genieten minder van sex door een condoom, en zoals Vra zei Citaat:
ik kan toch moeilijk een analyse stellen voor ieder apart |
Citaat:
als het om SOA's ging had hij wel gevraagt, hoe werkt het met een condoom, want dan had het pil verhaal compleet overbodig geweest |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees oorzaak en gevolg nog maar eens door bij Nederlands... Je wordt niet dikker van de pil. |
Citaat:
Ik wil ook niet aan de pil, of ik er nou dikker van word of niet... dat gekloot met hormonen vind ik niks. Ik zou ook nooit aan de prozac gaan, hoe depressief ik ook mocht zijn. Bah. Nou ja... Dat wordt dan klieren met condooms :P Enne, topicstarter: Niet zo moeilijk doen, dan komt het allemaal wel goed. Gewoon lol hebben en goed nadenken. |
Citaat:
|
Citaat:
Aanstellerij? *glimlacht minzaam* Natuurlijk, jongen, 5 dagen buikpijn (/gezeik met maandverband of tampons/rugpijn/hoofdpijn/algemene lamlendigheid/moeheid, dat ligt aan de vrouw in kwestie) per maand, 9 maanden met eventuele kinderen lopen en ze er dan ook nog eens uit moeten persen, allemaal minstens zo erg als in een zakdoekje moeten rukken. Ik heb mijn mening over mannen hier nergens uitgedragen (bovendien héb ik niet eens een mening over de man in het algemeen). Ik denk dat jij mij niet moet vertellen wat ik wel of niet moet doen. En bovendien moet je maar eens leren dat alles waar een knipoog achter staat niet buitengewoon serieus genomen moet worden. |
Citaat:
verder quote ik even mijzelf: Citaat:
nou morgan ik kan het niet zo even aanhalen, maar ik zal een goed zoeken naar tekenen over jouw vertekende beeld van de man ;) |
Citaat:
En zoek maar raak ;) |
Citaat:
ik kan je verzekeren, als ik een condoom om doe, voel ik er echt niets van nou ik ga echt niet al je 1000en post afzoeken :o ;) |
Citaat:
En ach, dat is ook niet gemotiveerd ;) |
Citaat:
Als je meer honger krijgt van die pil > ga je meer eten > wordt je dikker... (niet dat me dat zoveel zou boeien maar toch) het was maar 1 van de gevolgen die er kunnen zijn. |
1. Ik ben wel dikker geworden van de pil, en nee, ik ben niet meer gaan eten.
2. De pil is niet per definitie veiliger dan het condoom. Je moet er wel op de juiste manier mee omgaan (en dat geldt ook voor het condoom natuurlijk) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb elk recht om iets quasi-grappig te noemen, of jij het nou zo bedoeld hebt of niet. |
Voor de hormoonvervuiling kan ik enkele oplossingen bedenken:
- Gebruik van nuvaring i.p.v. pil; de hormoondosis is lager - Eénmaal de kinderwens vervult is het steriliseren van de man |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |