![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het zijn hormonen die zowiezo al in je lichaam voorkomen in je on-vruchtbare periode alleen dan zo gematigd dat je de bijeffecten niet hebt, en het scheelt een hoop ge-etter. edit: en je krijgt minder last van acne zo het schijnt ![]() conclusie ik denk dat de voordelen groter zijn dan de nadelen
||
Citaat:
Maar de pil heeft toch wel veel effect op je lichaam... Door de pil worden veel meisjes bijvoorbeeld dikker... Ik heb zowiezo al weinig last van acne ![]() Condooms zijn net zo handig... (maar wel duur ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
goed sommige meisjes schijnen er inderdaad vollere heupen, en dikkere billen van te krijgen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nou, condooms zijn ondingen, vandaar. Kan me nauwelijks voorstellen dat je die 'net zo handig' vindt ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
weet je dat ik deze informatie van mijn vriendin heb en niet van mijzelf omdat ik niet praat over dingen waar ik geen verstand van heb, vrouwen ![]() daarbij mannen genieten minder van sex door een condoom, en zoals Vra zei Citaat:
ik kan toch moeilijk een analyse stellen voor ieder apart
Laatst gewijzigd op 21-07-2004 om 13:09. |
![]() |
||
Citaat:
als het om SOA's ging had hij wel gevraagt, hoe werkt het met een condoom, want dan had het pil verhaal compleet overbodig geweest
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lees oorzaak en gevolg nog maar eens door bij Nederlands... Je wordt niet dikker van de pil.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil ook niet aan de pil, of ik er nou dikker van word of niet... dat gekloot met hormonen vind ik niks. Ik zou ook nooit aan de prozac gaan, hoe depressief ik ook mocht zijn. Bah. Nou ja... Dat wordt dan klieren met condooms ![]() Enne, topicstarter: Niet zo moeilijk doen, dan komt het allemaal wel goed. Gewoon lol hebben en goed nadenken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aanstellerij? *glimlacht minzaam* Natuurlijk, jongen, 5 dagen buikpijn (/gezeik met maandverband of tampons/rugpijn/hoofdpijn/algemene lamlendigheid/moeheid, dat ligt aan de vrouw in kwestie) per maand, 9 maanden met eventuele kinderen lopen en ze er dan ook nog eens uit moeten persen, allemaal minstens zo erg als in een zakdoekje moeten rukken. Ik heb mijn mening over mannen hier nergens uitgedragen (bovendien héb ik niet eens een mening over de man in het algemeen). Ik denk dat jij mij niet moet vertellen wat ik wel of niet moet doen. En bovendien moet je maar eens leren dat alles waar een knipoog achter staat niet buitengewoon serieus genomen moet worden. Laatst gewijzigd op 21-07-2004 om 16:38. |
![]() |
|||
Citaat:
verder quote ik even mijzelf: Citaat:
nou morgan ik kan het niet zo even aanhalen, maar ik zal een goed zoeken naar tekenen over jouw vertekende beeld van de man ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zoek maar raak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik kan je verzekeren, als ik een condoom om doe, voel ik er echt niets van nou ik ga echt niet al je 1000en post afzoeken ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ach, dat is ook niet gemotiveerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je meer honger krijgt van die pil > ga je meer eten > wordt je dikker... (niet dat me dat zoveel zou boeien maar toch) het was maar 1 van de gevolgen die er kunnen zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb elk recht om iets quasi-grappig te noemen, of jij het nou zo bedoeld hebt of niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
De Kantine |
Saaiseo en andere koffie #1927 Snebbeltje | 500 | 09-10-2014 13:18 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Seksualiteit |
belangrijke vraag yamaha125 | 20 | 25-11-2004 22:06 | |
Verhalen & Gedichten |
['opdracht'] The Perfect Murder Type | 2 | 19-01-2003 22:33 |