![]() |
help vreemdgegaan?!!?
Ben een beetje in paniek, ben vreemdgegaan toen mijn vriendje op vakantie was,wilde het toen uitmaken , maar nu blijkt dat ik nog heel veel om hem geef, dus heb ik niets verteld omdat ik hem absoluut niet kwijt wil
Alleen nu heb ik chlamidia(ben al naar de dokter geweest e.d.) maar nu moet mijn vriendje ook behandelt worden(weet ie nog niet...) hoe moet ik hem dat vertellen??????? |
haha :nono:
|
Lijkt me een lastige situatie, maar hij zal het toch moeten weten.
|
*lullig*
|
letterlijk en figuurlijk genaaid
|
zucht
maar ik principe zou mijn vriend er ook mee rond kunnen lopen van een eerdere vriendin.... :evil: |
Citaat:
|
nou , niemand weet het en ze kennen elkaar niet....
|
Citaat:
...verder denk ik niet dat je eronderuitkomt het te vertellen en als je dan gedumpt wordt ... tja eigen schuld...dr is niet echt een andere oplossing |
ik heb niet het idee dat dit geloofwaardig is, maar indien wel: vertellen, en je in een donker kamertje opsluiten om je diep te gaan zitten schamen :nono:
|
Citaat:
ps: je nickname spreekt boekdelen :D |
Ben je een man of een vrouw?
Inderdaad, ongeloofwaardig |
JE mag van mij als proefpersoon dienen voor Dr Mengele-achtige testen :rolleyes:
|
rofl.
|
Je zou haar vriend maar zijn. Ben je op vakantie, je slaat alle vrouwen van je af, want ja.. je hebt een vriendin die thuis op je zit te wachten. Na 3 weken komt dan eindelijk de dag waar je al die tijd naar uit heb zitten kijken, de dag dat je je geliefde vriendin weer terug ziet..... krijg je dit te horen.... :P
Vreemdgegaan en chlamidia..... (y) (y) (y) |
Inderdaad, doet ze goed.... (y)
|
Citaat:
|
Lol :d
|
:eek: hahaha, dom.
|
:( tis ook dom , allen nu weet ik nog niet wat ik moet gaan zeggen, ik wil het hem in ieder geval niet vertellu van het vreemd gaan...
|
Citaat:
je zegt gewoon dat je ontvoerd bent door de al-qaida spionage- vogel, en die heeft jou in het kader van hun oorlog tegen westerse ellendelingen ingespoten met chlamidia, dat gelooft hij vast en zeker (y) |
Citaat:
|
waarom is het zo ongelloofwaardig voor jullie?
|
Citaat:
love, de liefde met een ander bedrijven en vervolgen chlamidia aan je vriendje te geven. liefde is....... |
Citaat:
-omdat het echt te dom is voor woorden dat je vreemdgaat en dan ook nog es niet veilig -omdat je maar 5 posts hebt |
ook al is het geloofwaardig, dan is het alsnog on(geloof)waardig dom!
|
Tsja.
|
Eerlijk zijn he. "Schat, ik ben vreemdgegaan, en toen wou ik het uitmaken, maar toch maar niet gedaan. Maar nu heb ik chlamydia en jij waarschijnlijk ook"
|
arm arm arm meisje toch! :nono:
|
Dom wijf.
Vertel het en als de jongen in kwestie gek is zul je hem niet kwijtraken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zal toch maar eerlijk moeten zijn,.. vertellen, en dat je hem kwijtraakt is dan maar "pech".. |
"Lievurd, Ik heb chlamidia,
dus jij bent vreemd geweest!" (Als je geluk hebt is die dat ook.) Je vergeeft hem, en jullie leven nog lang en gelukkig :cool: Probleem opgelost :rolleyes: |
Maarja, Zo lossen wij dat niet op :nono:
Eerlijk zijn! |
Citaat:
|
eerlijk vertellen, en zoals eerder gemeld, je diep schamen.
|
Blij zijn dat het niet nog erger is.
En hoe je het moet zeggen... Wat dacht je van al lang voor je deze topic begon en met woorden? :rolleyes: Ongeloofwaardig of niet; er zijn idioten die het echt doen. :| |
Citaat:
En bovendien, soort zoekt soort, dus succes gegarandeerd. ;) |
net goed.. :cool:
|
Citaat:
goed gevonden, als t mij nog es overkomt dan doe ik t ook zo :) ...niet dat dat gaat gebeuren maar dannog... |
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry hoor maar hoe dom kan je zijn :s tuurlijk je houd nog heel veel van hem maar ga wel vreemd VAAAGGG!!! :| maar als je dan tog nog een beetje van je domheid wil afkome zeg ut um eerlijk en loop nie voor je eige domme fouten weg
|
he, ben jij niet die uhm.. verdorie hoe heet ze nou... die zat te verkondigen iig dat ze het uit zou maken als hij terug van vakantie zou komen? getsie, kweet het niet, vervelend.. maja, anyway, wees niet zo sneu door het achter te houden, je hebt lief en leed gedeeld met die persoon *oft nou 2 weken of 2 jaar is* dus dit moeten jullie elkaar ook kunnen vertellen... en waarom wilde je het eerst uitmaken? en ja, dan ben je vreemdgegaan.. was ie toch niet zo lekker om je vriend voor te verlaten? dus heb je maar besloten hem terug te nemen? maja, beste oplossing is echt het aan je vriend vertellen... dat je vreemd bent gegeaan en dat je zo onvoorzichtig bent geweest at je nu ook nog eens chlamidia hebt.... (n) :rolleyes:
|
Jezus, hoe dom kun je zijn echt.
Oke.. schat eerst eens in hoe groot de kans is dat je het van je vriend hebt en dan de kans dat je het van je minnaar hebt. Als het je vriend is, kick je zijn butt, en maak je het uit. Als het je minnaar is, kick je je eigen butt, en wordt je gedumpt door je vriend, als je vriend tenminste wel hersens heeft. Citaat:
Dusss.. In anyway: jij word gedumpt. |
[wat Lilith zegt]
je bent vreemdgegaan en wil je de schuld ook nog op je vriend afschuiven..right. en je bent vreemdgegaan terwijl hij lekker op vakantie was. en jij zegt dat je van hem houdt? |
Beetje stom van je :nono:
Ik zou zeggen eerlijk opbiechten. ALLES, van het vreemdgaan en de chlamydia. En je daarna laten dumpen door je vriend. (van te voren zeggen: 'als je het nu wilt uitmaken en me nooit meer wilt zien begrijp ik dat' mag ook) Tjah, ben je op dit moment alles kwijt. Eigen schuld dikke bult. Maar dan ben je wel alweer één stapje op weg in de eerlijke richting (dus zonder vreemd gaan etc.) |
ps: ben je nou al gedumpt or what?! :cool:
|
* terug van weg geweest (weekje vakantie) *
Kort maar krachtig: Het hem allebei vertellen en dan zal hij het waarschijnlijk uitmaken, ook al is het een moeilijke situatie, maar het is gewoon dom. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |