Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ...verder denk ik niet dat je eronderuitkomt het te vertellen en als je dan gedumpt wordt ... tja eigen schuld...dr is niet echt een andere oplossing
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ps: je nickname spreekt boekdelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
je zegt gewoon dat je ontvoerd bent door de al-qaida spionage- vogel, en die heeft jou in het kader van hun oorlog tegen westerse ellendelingen ingespoten met chlamidia, dat gelooft hij vast en zeker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
love, de liefde met een ander bedrijven en vervolgen chlamidia aan je vriendje te geven. liefde is....... |
![]() |
||
Citaat:
-omdat het echt te dom is voor woorden dat je vreemdgaat en dan ook nog es niet veilig -omdat je maar 5 posts hebt
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je zal toch maar eerlijk moeten zijn,.. vertellen, en dat je hem kwijtraakt is dan maar "pech".. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bovendien, soort zoekt soort, dus succes gegarandeerd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
goed gevonden, als t mij nog es overkomt dan doe ik t ook zo ![]() ...niet dat dat gaat gebeuren maar dannog...
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 22-07-2004 om 14:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Beetje stom van je
![]() Ik zou zeggen eerlijk opbiechten. ALLES, van het vreemdgaan en de chlamydia. En je daarna laten dumpen door je vriend. (van te voren zeggen: 'als je het nu wilt uitmaken en me nooit meer wilt zien begrijp ik dat' mag ook) Tjah, ben je op dit moment alles kwijt. Eigen schuld dikke bult. Maar dan ben je wel alweer één stapje op weg in de eerlijke richting (dus zonder vreemd gaan etc.)
|
* terug van weg geweest (weekje vakantie) *
Kort maar krachtig: Het hem allebei vertellen en dan zal hij het waarschijnlijk uitmaken, ook al is het een moeilijke situatie, maar het is gewoon dom.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
'vreemdgaan' ST*R | 44 | 20-11-2005 16:23 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan vaag | 43 | 03-01-2005 11:21 | |
Liefde & Relatie |
hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP devilcat | 84 | 31-03-2004 10:16 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan en vergeven.... vampire_esje | 2 | 07-02-2003 16:35 | |
Liefde & Relatie |
Help me kheb vriend maar in love with someone else!! lausie | 31 | 09-07-2002 18:06 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan->of is het niet zo?? ik weet het niet please help me!!! love_forever | 6 | 24-06-2002 14:01 |