Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2004, 11:49
devilcat
devilcat is offline
Ik heb een jongen leren kennen , misschien kenne sommige mijn verhaal al.

Ok :

Hij = bouwvakker/timmerman, hij werkte een jaar naast mijn huis, en hij keek veel dusik dacht he loves me

ik = woonde naast zijn werk , ik keek ook vaak naar hem, na eentijdje werd ik verliefd

--------------------------------------------------------------------------

Ik had hem nadat ik was verhuist niet meer gezien, helaas nooit woord met hem gesproken anyway lang verhaal kort te houden :

ik zocht hem op internet, na lang zoeken en bellen met andere mensen heb ik hem gevonden, op een gegeven moment kregen we verkering.

De eerste paar weken waren geweldig ik was dolblij en ik dacht hij ook op mij, naar bed geweest, gezoend etc etc
vrienden van hem ontmoet etc

--------------------------------------------------------------------------

Hij gaat op vakantie voor 3 weken naar gran canaria, hij smst me en belt me en heeft me een kaart gestuurd telkens met "xxx jouw vriendje " etc , gewoon zoals alle koppels klef doen in smsjes.
Ik was blij. Hij zou niet vreemdgaan zei die en hij had een foto van mij meegenomen.

Anyway.... Hij komt terug ik haal hem op op schiphol. Wij samen naar zijn huis, daar kreeg ik geen warm welkom ofzo nee ze keken me niet aan niemand stelde me voor etc.

Andere keren barbequeen bij hem met andere dorpelingen van zijn dorp. Hij [ me ex nu dus ] deed erg vaagen afstandelijk eigenlijk helemaal niet aardig erg boerengedrag.
-----------------------------------------------

Anyway....aan het eind van het verhaal zei hij dat ie had gezoend op vakantie en dat ie dat niet als vreemdgaan ziet [ ik vroeg "heb je nog gezoend etc "' ]

dus hij vertellen hoe ze eruit zag tenminste dat vroeg ik dan .


nou, later zat ik op internet te surfen in een van die kroegen op gran canria , kom ik een foto tegen van hem met dat meisje.

Later had ie nog bevestigt [ NA HEEL LANG ZEUREN VAN MIJ EINDELIJK ] dt zij dat was met wie die vreemding.


hij zei dat ie der 1 x had ezoend en gezien, nou op de foto staat een datum 12- aug en hij zei dat ie haar de erste week van zijn vakantie had gezien [ 29 juli ] dus dat klopt niet.

-------------------------------------------------------------------







Lang verhaal kort :

- Hij is vreemdgegaan.
- Eerst een deel verzwegen eerst : 1 x zoenen en toen niks meer
- later bleek na veel vragen van mij dat ie 2 weken lang met haar was en dat hij met haar naar bed is geweest en weet ik wat meer
- dus de dag voordat ik nietsvermoedend op schiphol stond heeft ie nog met haar doorgebracht [ 12 au-->die foto ]


Ik kan moeilijk nee zeggen dat uitmaken was moeilijk voor me , maar het lukte me , totdat hij met valeltijn een brief stuurde.
dat hij memiste etc etc, ik ging nog wel even met hem afspreken ik dacht kan wel leuk zijn misschien meer niet. maar ik raak gewoon weer verliefd.

Ik weet neit wat ik moe doen, wie hebben er wel is weer verkeringgenomen na zoiets en hoe pakte dat uit?


Advertentie
Oud 10-03-2004, 11:58
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
bouwvakkers , niet te vertrouwen.
Oud 10-03-2004, 12:02
Verwijderd
jaaa, hier komt weer een heel lang topic van! En aan het einde van het topic is ze nog steeds even dom als aan het begin.

en verwijder deze post maar
Oud 10-03-2004, 12:13
Verwijderd
Was dit dezelfde ex waarvan je bang bent dat je per ongeluk seks met hem gaat hebben zodra je de pil gebruikt, en die nooit verliefd op je is geweest, en die je pas aantrekkelijk zou vinden als je je hoerig zou kleden, en die seks met je had terwijl jij dat op dat moment niet zo graag wilde, en die je verder maar negeerde, die je misschien een soa had bezorgd, die tegen je loog, die vindt dat je een grote aansteller bent, die je emotioneel chanteerde, die altijd dronken was als jullie egrens naar toe gingen, die vond dat je zeurde, die opschepte over vreemdgaan, die vond dat je alcohol moest drinken en bij wie je jezelf niet kon zijn?




Ja god, ik zou ook écht niet weten wat je moet doen. Moeilijk moeilijk.

Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 12:16.
Oud 10-03-2004, 12:18
devilcat
devilcat is offline
hij doet nu zo anders..
ineens zo ontzettend lief.

Nee, van hem moest ikme niet hoerig kleden, de andere dingen die je zegt zijn wel zo...
Oud 10-03-2004, 12:19
Verwijderd
Ja, dat zei ik, die je emotioneel chanteerde. Als hij dat toen deed, waarom zou hij het nu dan wel echt menen?
Oud 10-03-2004, 12:25
Verwijderd
Dit is gewoon een kloon. Klaar. Ik weiger te geloven dat als zij zo dom is ze wel zelfstandig kan ademen. (als ze werkelijk bestaat).
Oud 10-03-2004, 12:31
Verwijderd
Haha die vorige topic weet ik nog wel, wat ben je een dom kind.
Hij doet een paar weken aardig en dan begint het weer van voor af aan en wat moet je met een jongen die vreemd gaat...
De keuze is aan jou en wat we ook tegen jou zeggen, je trekt je er niks van aan dus een aardig nutteloze topic weer.
Oud 10-03-2004, 12:32
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jadie schreef op 10-03-2004 @ 13:25:
Dit is gewoon een kloon. Klaar. Ik weiger te geloven dat als zij zo dom is ze wel zelfstandig kan ademen. (als ze werkelijk bestaat).
Besta jij wel werkelijk?

Tip: Stap naar een forumbaas als je problemen hebt met deze post of poster, ipv. te blaten dat ze een kloon is, wat niet direct zal helpen.
Oud 10-03-2004, 12:35
beckytjuhh
Avatar van beckytjuhh
beckytjuhh is offline
Oke ik snap wat je bedoelt

Maar hou je nog van hem? En vertrouw je hem dat hij niet meer vreemdgaat en zo? Geloof je dat hij nog steeds van je houdt
Want meestal liegt hij en gaat hij weer vreemd nadat jullie weer in bed zijn geweest. eigenlijk moet je je hart volgen dat is de enige manier om iets goed te doen want je hart liegt nooit


veel succes


Becky
Oud 10-03-2004, 15:04
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
beckytjuhh schreef op 10-03-2004 @ 13:35:
Eigenlijk moet je je hart volgen dat is de enige manier om iets goed te doen want je hart liegt nooit
Was het maar zo'n feest. Als haar hart zegt dat ze nog steeds van hem houdt en hem terugwil, wil dat toch niet zeggen dat dat een goed idee is en dat hij geen klootzak is die haar verkeerd behandelt?

Helaas helaas, soms moet je behalve je hart ook je hersens gebruiken.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 10-03-2004, 15:34
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Halverwege je verhaal kreeg ik een beetje hoofdpijn van je schrijfstijl en ben ik maar gestopt, sorry.
Oud 10-03-2004, 15:49
willow-star
Avatar van willow-star
willow-star is offline
NEEM HEM NIET TERUG!!!! DIT SOORT MENSEN ZIJN NIET TE VERTROUWEN!!! ECHT NIET!!! mijn ex is ook vreemdgegaan (alleen was ik degene die op vakantie was) en zei: echt waar ik zal het nooit meer doen, neem me asjeblief terug... Ik heb keihard nee gezegd: shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice... en ik wilde geen shame on me. Hij had toen gezegd dat hij nooit meer vreemd zou gaan omdat hij zich zo ontzettend kut voelde, hij is bij zn volgende 5 vriendinnen (in 5 weken) allemaal vreemdgegaan...

Ik zeg t je, als ze een keer zijn vreemdgegaan houden ze niet meer op!!!! mijn advies: neem hem niet terug... dat is waarschijnlijk het stomste wat je kunt doen in je leven....
Oud 10-03-2004, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 10-03-2004 @ 13:32:
Besta jij wel werkelijk?

Tip: Stap naar een forumbaas als je problemen hebt met deze post of poster, ipv. te blaten dat ze een kloon is, wat niet direct zal helpen.
Besta ik wel? Ik hoop het.
Blaten helpt niet. Het lucht wel op.
Oud 10-03-2004, 16:52
Verwijderd
Mwahaha, begint ze weer.

Boefje.
Oud 10-03-2004, 17:02
NeoZero
NeoZero is offline
Citaat:
Jadie schreef op 10-03-2004 @ 13:02:
jaaa, hier komt weer een heel lang topic van! En aan het einde van het topic is ze nog steeds even dom als aan het begin.

en verwijder deze post maar
Jah Lol

Eigenlijk is dit vanaf het begin tot het eind onzinnig gelul, Wat er word verteld dringt meestal toch niet bijdiegene door.. duzz wat willen we nou. het is hier gewoon een soort rage geworden

Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 17:05.
Oud 10-03-2004, 17:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Niet aanmaken, omdat hij toch al moeilijk te vertrouwen is nu hij is vreemd gegaan. Hij wil je nu terug ja, maja dan had hij maar niet zo stom moeten doen door vreemd te gaan...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-03-2004, 17:22
juno
Avatar van juno
juno is offline
Dit is een van die jongens die alleen maar lief voor je zijn als je nee tegen ze zegt. Zodra je als buit binnen bent daarentegen ontpoppen ze zich als de ware huftertjes die ze zijn. Het gaat ze om de jacht, om jou binnen te halen. Daarna ben je in hun ogen alleen maar lastig.

Dus als je hem lief wilt blijven vinden, blijf je lekker nee zeggen.
Ads door Google
Oud 10-03-2004, 18:11
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 10-03-2004 @ 12:49:
Ik heb een jongen leren kennen , misschien kenne sommige mijn verhaal al.

Iemand? Misschien kent IEMAND jouw verhaal al? Ik denk dat zo'n beetje het hele forum dat verhaal al kent, aangezien je er dertig topics over hebt geopend en iedere keer weer bij voor af aan kon beginnen, omdat je vragen stelde en de antwoorden gewoon niet wilde horen.

Mijn mening?

Laat die gozer met rust. Eens een lul, altijd een lul. Hij doet nu alleen maar aardig om jou weer in bed te krijgen. Dan gaat het twee weken goed en dat is ie je weer zat. En dan begint al het gezeik weer opnieuw..
Dus niet aan beginnen!!

Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 18:15.
Oud 10-03-2004, 18:26
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
devilcat maakt dit forum meer fun dan de beste aflevering van Jerry Springer. Ik raad je aan om je door hem te laten neuken, dan hebben wij binnenkort weer een topic om ons rot te lachen
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 10-03-2004, 18:32
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Jadie schreef op 10-03-2004 @ 13:25:
Dit is gewoon een kloon. Klaar. Ik weiger te geloven dat als zij zo dom is ze wel zelfstandig kan ademen.
Het zou mij weinig moeite kosten om de intelligentie van devilcat te vangen in een Korn shell script
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 10-03-2004, 18:51
meisje
meisje is offline
Ik weet niet wie hier dommer zijn; dat meisje die al een heel topic lang doorgezeurd heeft over haar allesbehalve perfecte bouwvakker, of de mensen die er bloedserieus op ingaan
Oud 10-03-2004, 19:27
Allure
Citaat:
Otis schreef op 10-03-2004 @ 12:58:
bouwvakkers , niet te vertrouwen.
nee, het zijn bouwfuckers
Oud 11-03-2004, 15:17
Verwijderd
Graag verwijs ik naar dit topic voor de geschiedenis met de ex, voor de mensen die het willen nalezen.

Verder ben ik het eens met ~Dark Voice~.
Je was eindelijk van die jongen af en dan begint alles straks weer opnieuw. Dat is echt frustrerend.. Op een gegeven moment weten mensen dan echt niet meer wat ze moeten zeggen om je te helpen.

Laat die jongen met rust. Zoek GEEN contact meer met hem! Het is juist belangrijk om niet meer op valentijnskaarten enzo te reageren. Het maakt niet uit wat ie schrijft.
Het is een eikel, hij voelt niets voor je en je kunt wel wat beters krijgen.
Negeer hem. Zie het als een uitdaging om hem te negeren.
Je kunt het heus wel.
Oud 11-03-2004, 15:28
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Eens met wat hierboven staat.
Je weet toch hoe men er op t forum over denkt na je vorige topic.
Ik denk niet dat mensen je nu opeens toe zullen juichen als je naar hem terug gaat, want dat is toch wat je wil horen?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Advertentie
Oud 11-03-2004, 16:27
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Oh jij weer, leuk!
__________________
bonnie and clyde
Oud 11-03-2004, 17:49
Harry1984
Avatar van Harry1984
Harry1984 is offline
Ik heb even in dat andere topic gekeken en ik vind niet dat je een grietje zo moet behandelen zoals die gast doet, net alsof je vriendin geen egt mens is! Kijk dat hij graag sex wil dat is logies maar dan moet hij verder ook wel aardig tegen je zijn! En vreemdgaan is hoe dan ook kut, dat moet je nooit doen, dan kan je beter eerst je vriendin dumpen!
__________________
Maak er een feessie van!
Oud 11-03-2004, 17:51
***
*** is offline
not again...
Oud 11-03-2004, 18:10
Verwijderd
a) bouwvakker.
b) .........

Ohnee, met a) was al genoeg gezegd.
Oud 11-03-2004, 18:46
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
LOL, Devilcat, nog steeds?
(alweer?)
Oud 11-03-2004, 18:49
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik kende het verhaal nog niet, maar blijkbaar voor de rest iedereen wel
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 11-03-2004, 18:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-03-2004 @ 16:17:
Graag verwijs ik naar dit topic voor de geschiedenis met de ex, voor de mensen die het willen nalezen.

Oh haha *grijns* dát verhaal!! Dat heb ik echt met verbazing zitten lezen.
En tsja, door dat verhaal zeg ik dat je hem niet terug moet nemen. Ik snap niet dat je zo zwak in je schoenen staat dat je zó'n gozer neemt. Je kunt toch wel beter krijgen?
Oud 11-03-2004, 19:36
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Harry1984 schreef op 11-03-2004 @ 18:49:
Ik heb even in dat andere topic gekeken en ik vind niet dat je een grietje zo moet behandelen zoals die gast doet, net alsof je vriendin geen egt mens is! Kijk dat hij graag sex wil dat is logies maar dan moet hij verder ook wel aardig tegen je zijn! En vreemdgaan is hoe dan ook kut, dat moet je nooit doen, dan kan je beter eerst je vriendin dumpen!
hah, droog
__________________
bonnie and clyde
Oud 11-03-2004, 19:50
devilcat
devilcat is offline
het spijt me ,

weet gewoon niet HOE ik op een normale manier moet zeggen dat er niks tussen ons komt, haat het als ikiemand een rotgevoel geef, daarom doe ik maar wat andere mensen willen vaak.

Zucht, sms kan danook niet want dat schijnt ook weer lullig te zijn via de sms zeggen dat je niks wilt. moet ik weer afspreken, dan mis ik hem weer wanthet was de laatste keer erg gezellig en hij is totaal anders dan eerst,

Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken zonder een schuldgevoel te krijgen ..
Oud 11-03-2004, 21:07
SonOfSinterklaz
Avatar van SonOfSinterklaz
SonOfSinterklaz is offline
Geef hem koekjes van eigen deeg dat zal hem misschien zijn over spel af leren en anders negeren,zeg dat hij dood voor je is.
Heeft een ex van mij ook gezegd toen ze geen contact meer wou,het is heel hard maar het werkt wel. Suc7
Oud 12-03-2004, 10:42
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 11-03-2004 @ 20:50:
het spijt me ,

weet gewoon niet HOE ik op een normale manier moet zeggen dat er niks tussen ons komt, haat het als ikiemand een rotgevoel geef, daarom doe ik maar wat andere mensen willen vaak.

Zucht, sms kan danook niet want dat schijnt ook weer lullig te zijn via de sms zeggen dat je niks wilt. moet ik weer afspreken, dan mis ik hem weer wanthet was de laatste keer erg gezellig en hij is totaal anders dan eerst,

Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken zonder een schuldgevoel te krijgen ..
In dit geval moet je dan gewoon maar accepteren dat je iemand een rotgevoel geeft. Gewoon 'Jongen, je hebt me maandenlang/wekenlang behandelt als vuil en nu doe je opeens aardig? Ja doei, rot maar lekker op'. Of, als je dat te grof vindt, een 'Nee sorry, maar het gaat echt niet meer werken tussen ons'.

Waarschijnlijk geeft het hem niet eens echt een rotgevoel, en denkt hij alleen maar 'oh jammer, geen makkelijke sex meer, nouja, boeiuh, volgende dan maar'
Ads door Google
Oud 12-03-2004, 11:05
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ehm nee ik heb dus nooit iemand terug genomen nadiet ie me zoiets geflikt had (en ja ik heb t wel ns meegemaakt)

Als iemand vreemd gaat, betekent dat voor mij dat ik blijkbaar niet genoeg om mij geeft, dat ie me op dat moment even vergeten was, dat ie zomaar de relatie op t spel zet, dat ie niet helemaal zeker was over zijn gevoelens over mij (anders had ie t niet gedaan) plus dat ie mij expres kwetst. En dan heb ik t nog niet eens over het vertrouwen dat ie geschonden heeft (wat ie moeilijk zal terugwinnen)

Ik vind mensen die een vreemdgaande partner terug nemen behoorlijk naief over komen.

Hoe moeilijk t ook is.....
Oud 12-03-2004, 12:53
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
neuk zn beste maat
Oud 12-03-2004, 14:27
Verwijderd
WHAHA jij weer

Dit wordt weer lachen gieren brullen
Oud 12-03-2004, 15:28
hartje19
hartje19 is offline
Citaat:
Bruut schreef op 12-03-2004 @ 13:53:
neuk zn beste maat
Heerlijk vermakelijk topic dit
Oud 12-03-2004, 18:16
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-03-2004 @ 19:57:
Je kunt toch wel beter krijgen?
foto
Oud 12-03-2004, 18:34
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
stout! schreef op 10-03-2004 @ 16:04:


Helaas helaas, soms moet je behalve je hart ook je hersens gebruiken.
moet je die wel hebben.. en bij iemand met zo'n bord voor dr kop betwijfel ik dat..
Oud 12-03-2004, 20:06
Verwijderd
We hebben precies dezelfde topic een paar maand geleden gehad
Oud 12-03-2004, 20:24
devilcat
devilcat is offline
had hem gisteren vertelt dat we beter vrienden kunnen blijven en gen verkering, zegt ie terug "waarom moet je dat nou juist nu zeggen , ik ben helemaal in tranen ik ben gevoelig op dat gebied "


Ik zei vandaag dat ik ech t niet meer weet hoe ikme moet gedragen bij hem meer..

Zegt ie gelijkw eer teru g ".....Mijn prinsesje.. (...) "'

etc etc,

na ja kan jullie beter met rust laten.. bedankt voor de berichten iig.
Oud 12-03-2004, 20:32
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
devilcat schreef op 12-03-2004 @ 21:24:
had hem gisteren vertelt dat we beter vrienden kunnen blijven en gen verkering, zegt ie terug "waarom moet je dat nou juist nu zeggen , ik ben helemaal in tranen ik ben gevoelig op dat gebied "


Ik zei vandaag dat ik ech t niet meer weet hoe ikme moet gedragen bij hem meer..

Zegt ie gelijkw eer teru g ".....Mijn prinsesje.. (...) "'

etc etc,

na ja kan jullie beter met rust laten.. bedankt voor de berichten iig.

mijn god, een bouwvakker die je ''zijn prinsesje '' noemt.
hoe fout kan het zitten
Oud 12-03-2004, 20:40
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Jadie schreef op 10-03-2004 @ 13:02:
jaaa, hier komt weer een heel lang topic van! En aan het einde van het topic is ze nog steeds even dom als aan het begin.

en verwijder deze post maar
lijkt me geen goed plan want denk dat je indd gelijk hebt.


sry, kan ff geen goede reactie plaatsen
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Oud 13-03-2004, 12:41
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Heb jij ook geen topic op L&G waarin je je afvraagt of je zwanger bent?

Jij bent slim bezig...
Oud 13-03-2004, 22:09
devilcat
devilcat is offline
ja..
Oud 14-03-2004, 14:21
meisje
meisje is offline
Je vindt zelf dat hij je niet goed behandelt...Need I say more?

Volgens mij leef je in een andere reality en dat bedoel ik niet eens beledigend
Oud 14-03-2004, 16:04
devilcat
devilcat is offline
zegt ie in een sms, want ik ben nu bezig hem duidelijk te maken dat ik het niet kan accepteren dat hij is vreemdgegaan, zegt ie later zo :

Ik heb het toch eerlijk vertelt, ik heb dit nog nooit eerlijk vertelt aan een meisje en dat meisje ben jij omdat ik zoveel om je geef heb ik het toch eerlijk vertelt.


damn, want denkt hij...alsie om me gaf ging ie sowieso niet vreemd nu moet ik blij zijn dat hij het eerlijk vertelt?

trouwens, hij had alleen eerlijk vertelt over zoenen, maar verder neuken en 2 weken verkering met een meisje had ie niet vertlet waar ik later achterkwam en toen hem dwong om het eerlijk te zeggen.

zijn moeder is ziek, die heeft trombose, ik steun hem daarin wel erg, maar ik hoop dt ie daar geen misbruik van maakt...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.