![]() |
Noem 3 (bijpassende) dingen die je te binnen schieten bij deze Nederlandse plaatsen!
Amsterdam
Rotterdam Utrecht Den Haag Maastricht Eindhoven Groningen Volendam Zwolle Alkmaar Den Bosch Breda Tilburg Den Helder Nijmegen Arnhem Doetinchem Enschede (edit: was ik vergeten ;) ) Laat de bovenstaande Nederlandse steden tot je doordringen en schrijf daarbij drie dingen die het eerst bij je te binnen schieten bij die stad. Het moet wel iets te maken hebben met die stad. Suc6. |
Amsterdam: Coffeeshops, UvA, Waterloopplein, Leidseplein, Rembrandtplein, Filmmuseum
RotterdamErasmusbrug, WTC, Ahoy, INHOLLAND Hogeschool, HR&O, Erasmus universiteit, Pisculentis UtrechtGrachten, studentenstad, Journalistiek (dat wilde ik er ooit studeren:p) Den HaagDe Schilderswijk, de 'tieten van Borst':o, Den Haag Holland Spoor MaastrichtLimburgs, zachte g, PGO-systeem, grotten EindhovenPfff.... GroningenRUG, veel studentencorpsen en -verenigingen VolendamBrand nieuwjaar 2001, het Hemeltje, Jantje Shit BredaNHTV, gezellig centrum, studentenstad Tilburggezellig centrum, studentenstad, Fontys hogescholen Ik heb gesmokkeld, bij bepaalde steden wist ik niks:p |
Amsterdam Ajax, Ajax, Ajax
Rotterdam Sparta, Excelsior, kakkerlakken Utrecht FC Utrecht, Galgenwaard, JP de Jong Den Haag ADO, Zuiderpark, Balkenende Maastricht de burgemeester, import-Belgen, import-Duitsers Eindhoven FC Eindhoven, Theo Maassen, Philips Groningen FC Grunn, Gauloises, boeren Volendam paling, Jantje Smit, FC Volendam Zwolle FC Zwolle, Opgezwolle, Molukkers Alkmaar AZ, Co, kaas Den Bosch FC Den Bosch, smerige gebakjes, die kerk Breda N, A, C Tilburg Willem II, het ziekenhuis, m'n accent Den Helder Antillianen, marine, wat is er nog meer Nijmegen N, E, C Arnhem Vite$$e, Brutus, Theo Janssen Doetinchem Machiavelli, Assasin, Mark En nu? |
Amsterdam
Teasers, Leidseplein, Ajax :D Rotterdam Feyenoord, Sparta, Excelsior :p Utrecht De Domtoren, Jaarbeurs, Galgenwaard Den Haag Strand, Wassenaar, ADO Maastricht Vrijthof, carnaval, MVV :) Eindhoven Stratums Eind, PSV, Lichtstad Groningen Martinitoren, de plaatselijke FC, Grunn Volendam Cafebrand, de plaatselijke FC, Jantje Smit Zwolle De plaatselijke FC, Cafe de Bommel :D , 2 leuke vakantievriendinnen Alkmaar AZ, Waagplein, Co Adriaanse Den Bosch FC Den Bosch, moet gezellig uitgaan zijn, mooi station Breda NAC, moet ook wel gezellig zijn, 1 goede vakantievriend- en vriendin Tilburg UvT, mijn toekomstige studentenstad, Willem II Den Helder Veerboot, marine, Texel Nijmegen Matrix, NEC, De Goffert Arnhem Vitesse, goede vakantievriend, breezer Doetinchem De Graafschap, superboeren, koeien :D Enschede (edit: was ik vergeten ;) ) FC Twente, Tukkers, ramp bij SE Fireworks Als jullie nog steden weten, kun je die erbij zetten met 3 bijpassende dingen. |
Amsterdam: leuke stad, veel kleine winkeltjes, klote station
Rotterdam: Feyenoord, Sparta, Excelsior (Neptunes, school, woon er al 22 jaar, kan er dus zo nog honderden dingen bij verzinnen, enz.? ;)) Utrecht: leuke stad, meetings, musical Den Haag: Haagse Hogeschool, Scheveningen, Kim Eindhoven: NK waterpolo, busstation van Peter Langhout, PSV Groningen: ver weg, ..., ... Volendam: Brand nieuwjaar 2001, Jan(tje) Smit, overmatig drugsgebruik ("Moedige Moeders") Alkmaar: kaasmarkt, klederdracht, ... Tilburg: feestwinkel, conservatorium, klein centrum Den Helder: boot naar Texel, Havens, ... Nijmegen: studentenstad, ..., ... Arnhem: oma, Vitesse, Eusebiuskerk Enschede: vuurwerkramp, familie, ... |
Amsterdam--> poolen met leuke jongen :D, UvA, altijd vertraging met de trein daarheen :D
Rotterdam --> marco borsato concert, leuke nicht woont daar, en die voetbalclub he :D Utrecht --> ook vaak vertraging op traject utrecht- leiden, jaarbeurs, leuk winkelen Den Haag --> ex klasgenoot (blij er vanaf te zijn :D) haagse hogeschool, schoolfeest (en geen tram meer om terug te gaan naar station :D) Maastricht --> stappuh!!, leuke mensen, vlakbij valkenburg Eindhoven ---> weer een voetbalclub (komen overal vandaan) Groningen ---> ver weg, hoofdstad en provincie heet zo :D Volendam --> jan, cafe brand Zwolle --> vlak bij gezeten 3 weken lang, trauma, 2 paar nieuwe schoenen Alkmaar--> kaas, familie Den Bosch --> de bolluh Breda --> nog nooit geweest Tilburg --> goh wat kom ik weinig van huis :D Den Helder --> boot naar texel, "dansende" auto voor ons in de rij, Nijmegen--> oefenen, 4 daagse, veeeeel lopen Arnhem ---> niet of nooit geweest Doetinchem --> zitten mn ouders nu Enschede --> de ramp, poolcafe (met die leuke jongen weer) mijn goede coordinatie vermogen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Amsterdam, tourisme, grasshopper, red light district
Rotterdam, feyenoord, coffeeshop 1 2 3, het bergse bos Utrecht Den Haag, kut, klote, bagger Maastricht, dat daar in het zuiden, reserve belgen, boerendorp Eindhoven Groningen Volendam Zwolle Alkmaar Den Bosch Breda Tilburg Den Helder Nijmegen Arnhem Doetinchem Enschede ps. ik edit later |
Amsterdam: shoppen!!!! h&m vooral :p. en de episode natuurlijk <3. waterlooplein, eigenlijk niet leuk. mn tante die nog steeds niet zwanger is. vondelpark. anne frankhuis. uva. rondvaartboten (n)
Rotterdam: maar saai eigenlijk, behalve de baroeg. ooit vond ik de black widow leuk Utrecht: tja, jaarbeurs enzo. en university college Den Haag: daar heb je t binnenhof. Maastricht: kazematten? oh, en mn nichtje van anderhalf die ik nog nooit heb gezien Eindhoven: ik heb laatst 2 uur bij eindhoven in de file gestaan (n) Groningen: pf, te ver weg. schijnt een leuk museum te hebben ofzo Volendam: klederdracht? en cafés die met nieuwjaar in de fik vliegen Zwolle: eh, zwolle? oja daar heeft mn broer ooit gewoont. toen ging het niet zo goed met m. geen idee of dat aan zwolle ligt Alkmaar: zelfde als zwolle, alleen heeft mn broer daar nooit gewoond Den Bosch: daar had je zo'n toren ofzo. lang geleden Breda: er is niks in breda Tilburg: 013 Den Helder: boot naar texel. en de vlootdagen. nooit geweest Nijmegen: vierdaagse natuurlijk, zevenheuvelenloop, de blue moon die helemaal niet leuk meer is, mn tante, mn nichtje die er studeert en er door de week woont, en ze hebben divided! Arnhem: eh, arnhem? Doetinchem: eh, doetinchem? Enschede: vuurwerk enzo was dat interessant? ik wil leiden er trouwens ook bij |
Amsterdam: Anne Frank, Kalverstraat, vondelpark
Rotterdam: Erasmusbrug, havens, die ene toren waarvan ik de naam nu even niet weet Utrecht: jaarbeurs, leuke stad om te winkelen, treinen Den Haag: binnenhof, leuke winkeltjes, strand Maastricht: vliegveld, carnaval Eindhoven: vriendin woont daar Groningen: geen idee Volendam: jantje smit, klederdracht, cafe brand Zwolle: geen idee, nooit geweest Alkmaar: uhmzz?? Den Bosch: brabanthallen, kun je leuk stappen zeggen ze Breda: NHTV, studentenstad, leuke cafe's Tilburg: kermis, revalidatiecentrum, ziekenhuis Den Helder: boot naar Texel, marine Nijmegen: thermen Arnhem: ehh? Doetinchem: nooit geweest Enschede: vuurwerkramp |
Amsterdam:
Jiska (m'n zus), vies, leuk Rotterdam: Patries, m'n oom, grote gebouwen Utrecht: Mooi, leuke winkeltjes, Alie. Den Haag: Balkenende, Zalm, druk Maastricht: Ik, fijn, mooi Eindhoven: Puin (sorry, vannacht gedroomd dat er een brandend stuk steen uit de ruimte op Eindhoven neerkwam en heel de stad in puin legde), staatsexamens, Kees Groningen: Sarah, familie, museum ( (y) ) Volendam: Brand, Jantje Smit, niet-leuke muziek Zwolle: Staatsexamen, mooi, groen Alkmaar: Kaas (?), Amsterdam, raar accent :P Den Bosch: Meeting, leuk station, meer niet. Breda: Jelle, scooters, niet leuk Tilburg: Hansje, leuk, rustig Den Helder: Bootjes, en meer niet Nijmegen: Lies, leuk en fijn Arnhem: Guido, niet zo bijzonder, groen Doetinchem: Alie, trein, gekke naam Enschede: Ouders, fijne stad, vuurwerkramp |
Amsterdam
Paperz, winkels, vondelpark Rotterdam Euromast, parkje, vies Utrecht School, oude gracht, saai Den Haag Strand, circustheater, politiek Maastricht ver weg Eindhoven psv Groningen ver weg Volendam ... Zwolle ... Alkmaar kaasmarkt, oom, druk Den Bosch ... Breda ... Tilburg uni Den Helder ... Nijmegen kennis, accent Arnhem burgers zoo Doetinchem ... Enschede vrienden, uni/campus, ver weg |
Amsterdam: hoofdstad, Ajax, de Dam
Rotterdam: Feyenoord, Marjolein, Euromast Utrecht: de Dom, studeren, traject Leiden-Utrecht (n) Den Haag: binnenhof, politiek, Maastricht: carnaval, MVV, Jelle Eindhoven: PSV, Phillips, Marvin Groningen: Oom, Fc Groningen, farmacie Volendam: coke, palingsound (n) , klederdracht (n) Zwolle: vlakbij Hasselt, onderontwikkeld :o, FC Zwolle Alkmaar: Kaas, AZ, Dick Scheringa Den Bosch: kathadraal, FC Den Bosch en dan houdt het op Breda: RJ, NAC en eh... Tilburg: Willem II, Universiteit, Johan Stekelenburg Den Helder: marine, grauw, saai Nijmegen: 4-daagse, universiteit, thermen Arnhem: Vitesse, Geldredome, slag om Arnhem Doetinchem: boeren, Normaal, de Graafschaap Enschede: vuurwerk, Tukkers eh... Edit: Leiden: school, vrienden, varen in de grachten |
Amsterdam : winkelen, zwervers, duiven
Rotterdam : mijn broer, haven, industriestad Utrecht : musicals, megafestatie (toch?), Jeany Den Haag : winkelen, tweede kamer, Anna Maastricht : Kim en Margot, grotten, gezellig Eindhoven : vliegveld Groningen : boeren, saai, ver Volendam : typische kleding, haring, jantje Smit Zwolle : nog nooit geweest Alkmaar : ouders van vroegere beste vriendin Den Bosch : vergeten familie Breda : Rozemarijn, winkelen, OV Tilburg : kermis Den Helder : Jimmy, topje vaste land, vuurtorens (?) Nijmegen : vierdaagse Arnhem : geweldig winkelen, geweldige vakantie Doetinchem : ... Enschede : vuurwerkramp, ver weg, Enschéde |
Amsterdam: Hoofdstad, Ajax, drugs
Rotterdam: Euromast, Feyenoord, Erasmus Utrecht: Studeren, meetings, oma Den Haag: Politiek, strand, binnnenhof Maastricht: Taaltje, zeer zuidelijk en ver weg Eindhoven: Winkelen, Imke, TU Groningen: Martinitoren, ver ver ver weg, groningen Volendam: vis, coke, Jantje Smit Zwolle: ik weet helemaal niks van Zwolle Alkmaar: Zie zwolle Den Bosch: Ben ik geboren en heb er 7 jaar gewoond, niet in 3 woorden samen te vatten Breda: Zie Zwolle Tilburg: Interview, trein, KU Den Helder: Texel, boot Nijmegen: Laura, vakantie, besneeuwde hellingen Arnhem: Susanne, Burgers zoo, omreizen Doetinchem: Machiavelli en verder niks Enschede: Vuurwerk, accent |
Citaat:
|
Citaat:
|
WTF?? :D Is de boot naar texel t enige boeiende in Den helder :eek: :o
|
amsterdam: hoofdstad, toeristen, musea
rotterdam: erasmusbrug, enkele hiernietnoemenswaardige mensen utrecht: winkels, studeren, ... den haag: regering, koningshuis, ... maastricht: warm, rooms, ver weg eindhoven: airport, ..., ... groningen: saai, ..., .... volendam: DE brand, vissers (?), ... zwolle: ....,....,... alkmaar: ene kaas, ...., .... den bosch ... , ... , ... breda: ..., ... , ... , tilburg: ... , ... , ... , den helder: water, texel, ... nijmegen: ..., ..., ..., arnhem: open lucht museum, burger zoo, ... doetichem: ..., ..., ..., enschede: vuurwerkramp, ..., ... waarom alleen maar plaatsen uit brabant en limburg enzo :| . er zijn nog meer steden op de wereld hoor. bij al die andere plaatsen heb ik totaal geen gedachtes :). voortaan wat meer zuidholland, flevoland, gelderland, zeeland, friesland ed erbij :nono: |
Citaat:
|
aha de TS stamt zelf uit maastricht :). dan krijg je dat natuurlijk
leiden, alphen, gouda, haarlem, dordrecht, aalsmeer, katwijk, woerden, lelystad, amersfoort, middelburg, urk, vlissingen, leeuwarden (toch minstens :nono: :)), drachten...? bijvoorbeeld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Rotterdam en Den Haag in Zuid-Holland. Nog niet genoeg? :p |
Groningen: Groningen
Friesland: Drente: Overijssel: Zwolle, Enschede Flevoland: Gelderland: Arnhem, Nijmegen, Doetinchem Utrecht: Utrecht Noord-Holland: Amsterdam, Volendam, Den Helder, Alkmaar Zuid-Holland: Rotterdam, Den Haag Zeeland: Noord-Brabant: Eindhoven, Den Bosch, Breda, Tilburg Limburg: Maastricht Kortom, alleen (mensen uit) Leeuwarden, Drente, Flevoland en Zeeland mogen zich echt achtergesteld voelen. ;) |
Citaat:
zeeland is niet noemenswaardig en flevoland ook niet. Ik Mis FriesLand! discrimineerd alle provincies. muv zuidholland, noordholland, utrecht en friesland dat zijn gewoon de provincies :). |
Citaat:
|
Citaat:
De enige stad in Friesland waar ik ooit geweest ben is Leeuwarden. ;) (kee, 'k ben wel met de trein door van alles en nog wat gereden, maar dat vind ik niet tellen. :p) |
Citaat:
|
Amsterdam
hoeren Rotterdam rotzooi Utrecht geil Den Haag politiek Maastricht lief Eindhoven licht Groningen de provincie Volendam brand Zwolle boerig Alkmaar wtf Den Bosch schaapjes Breda die van big brother ruud Tilburg theater [me ouders gaan naar tilburg voor theater nml] Den Helder topje van de ijsberg Nijmegen de gekste Arnhem klein Doetinchem geen idee Enschede (edit: was ik vergeten ) vuurwerk zo. :) |
Amsterdam: engels, drukte, Van Gogh Museum
Rotterdam: gebouwen, studenten, saai station Utrecht: grote stationshal, De Uithof, grachten Den Haag: trein Arnhem - R'dam/Den Haag, Maastricht: limburg, Groningen: Groninger Museum, gezellig, station Den Helder: The tip, boten Nijmegen: gezellig, studenten, trein naar Arnhem/Nijmegen Arnhem: Lathum, paps+mams, leuk centrum hmm, meeste steden ken ik eigenlijk niet zo goed. |
Amsterdam: vader, peetvader, Ajax, vondelpark, zomervakanties
Groningen: de halve familie Maastricht: 3 uur reizen en dan de bus naar belgie Arnhem: oma Den Haag: Harrie Jekkers bij de anderen dacht ik niks |
Amsterdam: Toeristen, kalverstraat, dam
Rotterdam: Feyenoord, euromast, de kuip Utrecht: ziekenhuis, mijn eventuele toekomstige uni, jaarbeurs Den Haag: haags pratende mensen, politiek, haagse hopjes Maastricht: de zachte g, halfbelgen, carnaval Eindhoven: zelfde als Maastricht Groningen: noorden, boeren, martinitoren Volendam: Jantje Smit, klompen, bootjes Zwolle: winkelen, vlakbij, Fc Zwolle Alkmaar: kaas Den Bosch: ken ik verder niet Breda: brabanders die zichzelf keigezellig vinden Tilburg: zelfde als de rest van de plaatsen in Limburg En N. Brabant Den Helder: veerboot Nijmegen: Vierdaagse, uni Arnhem:winkelen, bijenkorf,hoofdstad Doetinchem: ken ik niet echt Enschede (edit: was ik vergeten ) : vuurwerk, almelooooooo, hengeloooo |
Amsterdam: Ajax, leukste stad, geboorte stad
Rotterdam: Feyenoord, Erasmusbrug, Marathon Utrecht: FC Utreg, de dom, dat koele station Den Haag: ADO, Haags accent, Raymond van Barneveld Maastricht: Belgie ;) , Limburg accent, Eindhoven: PSV, Phillips, Groningen: Martinitoren, FC Groningen Volendam: Cafebrand, FC Volendam, Jantje Smit Zwolle: FC Zwolle, Alkmaar: AZ, kaas, Den Bosch: FC Den Bosch Breda: NAC, 2 vakantie vriendinnen Tilburg: Big Ass kermis, Den Helder: Nijmegen: NEC, Arnhem: Duitsland, Fallietesse Doetinchem: De Graafschap, Superboeren Enschede: FC Twente, Vuurwerkramp |
Citaat:
|
Citaat:
|
Amsterdam: grachten, wallen, tram
Rotterdam: haven, erasmusbrug, lijnbaan Utrecht: adminmeeting, dom, hoog/laag catherijne Den Haag: binnenhof, ado, ooievaar Maastricht: vrijthof, valkenburg, amstel gold race Eindhoven: psv, philips, dicht bij belgië Groningen: woonplaats, de FC, universiteit Volendam: vis, cafébrand, haven Zwolle: trein, machinefabriek, ijssel Alkmaar: kaas, smalle straatjes, az Den Bosch: wachten op koud station, fontein, kantoren Breda: nac, grachten, carnaval Tilburg: stekelenburg, steekpartijen, criminaliteit Den Helder: dubbeldektrein, boot naar texel, scheepvaartmuseum Nijmegen: nac, bruggen, trein zwolle-roosendaal Arnhem: bijenkorf, dierentuin, vitesse Doetinchem: leegte, kil, niets Enschede (edit: was ik vergeten ;) ) vuurwerkramp, tukkers, fc twente |
Amsterdam --> prostitutuees, sexshops, mijn woonplaats
Rotterdam --> hoge gebouwen, Feyenoord, Sparta Utrecht --> Domtoren, station, ghetto waar je met de trein doorheen rijdt als je naar Amsterdam gaat. Den Haag --> regeringsgebouwen, gebouw dat lijkt op snoeptrommel, Anouk (de zangeres) Maastricht --> Maas, snelweg, flats langs snelweg Eindhoven --> hoge gebouwen, carroussel op markt, kerk met 2 torens Groningen --> koeien, varkens, schapen :p (ik heb geen idee wat er in Groningen voor leuks is) Volendam --> Jan Smit, BZN, molens Zwolle --> ijsel-rivier (toch?), koeien, varkens Alkmaar --> kaasmarkt (toch?), bloemen, koeien Den Bosch --> Jeroen Bosch (schilder), station, koepelachtig gebouwtje op een plein daar met volgens mij stro-dak. Breda --> koeien, vrakens, schapen Tilburg --> universiteit, koeien, varkens Den Helder --> marine, koeien, varkens Nijmegen --> Stevenskerk, universiteit, plein 1944 Arnhem --> trolleybussen, korenmarkt, Gelredome Doetinchem --> koeien, varkens, schapen Enschede --> vuurwerkramp, Universiteit, Grolsch-fabriek gebouw |
Amsterdam
Ajax, wallen, Schiphol Rotterdam Euromast, Feyenoord, haven Utrecht Universiteit, Dom, centraal Den Haag Politiek, gebouwen, malieveld Maastricht Dichtbij Belgie :p MVV Eindhoven Universiteit, PSV, Fontys Groningen noorden, FC Groningen, afgelegen Volendam verbrande mensen, slechte muziek, hollands Zwolle kaas :confused: Alkmaar kaas :confused: :p Den Bosch groot plein, bedrijven, FC Den Bosch Breda studenten, NAC, ... Tilburg kermis, Universiteit, cafe's Den Helder water, marine, vis Nijmegen Vierdaagse, NEC, ... Arnhem trolley, Vitesse, bioscoop Doetinchem :confused: Enschede vuurwerk, ... Enschede komt nooit meer af van die vuurwerk-associatie :p |
Amsterdam - wallen, de Arena, hoofdstad van Nederland
Rotterdam - haven, Feyenoord, Booymans van Beuningen museum..ofzo.. Utrecht - de dom, universiteit, oude stad, Hoog Catrijne (ofzoiets:o) Den Haag - Zit de regering..Veel buitenlanders denken dat dit onze hoofdstad is. Maastricht - limburgs:p Eindhoven - Jaa, Philips, de witte dame, PSV, jeeuj:D Groningen - hmm..Het Groninger museum.. Volendam - merchandising:| ouderwetse klederdracht en stuff Zwolle - ..ligt net voorbij Enschede..Meer weet ik er niet van. Alkmaar - kaas.. Den Bosch - De Malle heks is zo'n winkeltje daar:p Breda - Brabant..:p..Rbc Tilburg - Kermis:o Den Helder - het verste puntje van Noord Holland Nijmegen - Universiteit!:p Arnhem - Vlakbij Nijmegen:p Doetinchem - Weet ik helemaal niets van. Enschede - Heeft mn broer gewoond:) Daar heb je ook leuke winkeltjes.. De Blauwe Maan enzo. Enne een Saxion Hogeschool.. Pff.. |
{heb maar niet overal alle voetbalclubs van opgeschreven, zou ook saai worden:p}
|
Amsterdam
De Wallen, Waterlooplein en het Vondelpark. Rotterdam De lijnbaan, Surinaamse broodjes, Kubushuizen. Utrecht Hoog Catharijne, Beatrixtheater en grachten. Den Haag Lange Poten, Club Havana, Scheveningen. Maastricht Sint Servaasbrug, straatmuzikanten, en eh... Maastricht vind ik eigenlijk geen leuke stad. Eindhoven Philipsfabriek... verder weet ik niets, ik kom nooit in Eindhoven. Groningen Javaanse Jongens... ik weet het niet, ben nooit in Groningen geweest. De rest laat ik maar zitten, want daar ben ik ook nooit geweest... ik moet echt wat meer in eigen land komen :o |
Amsterdam: Ajax, Wallen, ''de stad''
Rotterdam: Haven, Feyenoord, LPF Utrecht: Fiets jatten, jaarbeurs, FC Utrecht Den Haag: Kabinet, schilderswijk, ADO Maastricht: Vlaaien, Bergen (ja, echt) , Gezelligheid Eindhoven: PSV, Phillips, boeren Groningen: universiteit (is die er uberhaupt wel?), FC Groningen, het noorden Volendam: vissers, Wim Jonk, FC Volendam Zwolle: FC Zwolle, een ex-leraar die daar nu werkt, emmen ( :confused: )Alkmaar: AZ, kaas, rood Den Bosch: FC Den Bosch, bos, 'S Hertogenbos Breda: NAC, Ruud (ja van Big Brother, ja)Tilburg: Carnaval, Willem II, een vriend die daar oorspronkelijk vandaan komt. Den Helder: boot naar texel, zee Nijmegen: NEC, vierdaagse, hoge school Arnhem: Vitesse, winkelen, dichtstbijzijnde grote stad Doetinchem: boeren, de graafschap, familie Enschede (edit: was ik vergeten ;) ) FC Twente, vuurwerkramp Ja, ben nogal voetbalminded |
Amsterdam: De dam, A.f. Huis, Rembrandtplein
Rotterdam: Knor, Erasmus, Willem Utrecht: stad, goochelaar, trein Den Haag: ADO, strand, regering Maastricht: vlaaien, heuvels, dalen Eindhoven: gloeilampen, neppers, Philips Groningen: Emilio :o , de FC, die glazenkooi bij ut station Volendam: tr. kleren, ramp, molen Zwolle: CALO, Degradatie, Degradatie Alkmaar: kaas, dirk, meerdink Den Bosch: Inge, carnaval, ? Breda: kielegat, de suikerklont, NAC Tilburg: kruiken, willem, kaa Den Helder: veerboot, ??,?? Nijmegen: stage, pub, vierdaagse Arnhem: korenmarkt, de mac, spandoek bij het station Doetinchem: superboeren, groenteboer, lijsterbeslaan Enschede: tukkers, geel bankje, twekkelo |
Amsterdam: de Dam, vertraging (ja slechte ervaring), leuke winkels
Rotterdam: Ahoy', Erasmusbrug, Weena-project Utrecht: één van de leukste steden van Nederland!, Jaarbeurs, grachten Den Haag: mijn neef, Tweede Kamer, zomertoer Maastricht: Leukste stad van Nederland, lekker dichtbij, Vinkenslag Eindhoven: de TU, Tongelreep, veel vrienden (die studeren daar) Groningen: Daar wil ik nog heen, geweldig accent, Martini-torem (dat is toch daar je?) Volendam: BZN, drugs, Jan Smit Zwolle: meeting, lang in de trein zitten, leuke winkelstad Alkmaar: euh helemaal blank, Noord-holland Den Bosch: Leuke stad, terrasjes, Vught Breda: Jonneke, Eindhoven, Tilburg Tilburg: werk van mijn vader, Kaatsheuvel, studentenstad Den Helder: Noorden!, Texel, Marine Nijmegen: studeren, vriendinnen, overstappen Arnhem: Burgers Zoo, penvriendin en meeting Doetinchem: sorry helemaal niks Enschede: vuurwerkramp, vrienden en vriendinnen |
gepost op 29-07-2004 @ 23:00
-------------------------------------------------------------------------------- Amsterdam: Ajax, Schiphol en dan ene museum waar je van alles kan doen in da groene gebouw. Rotterdam: Feyenoord, haven, de Kuip Utrecht: FC Utrecht, Treinstation, Galgenwaard Den Haag: Ado, rellen, koningshuis Maastricht: MVV, Zwervers die aan de drugs zijn, carnaval Eindhoven: PSV, Phillips, Zwembad Groningen: studentenstad, FC Groningen, Martinitoren Volendam: FC Volendam, paling, die kleding daar Zwolle: FC Zwolle, en jah verder nix eik... Alkmaar: AZ, Frisia financieringen, nix... Den Bosch: FC Den Bosch, goed winkelen, de trein van Nijmegen naar Den Bosch. Breda: NAC Tilburg: Willem 2, Studie. Den Helder: Zee, Marine, onderzeeers. Nijmegen: N.E.C., Uitgaan, Matrixx Arnhem: Helemaal niks Doetinchem: Graafschap, boeren en tractors Enschede: FC Twente, en verder nix eik |
Citaat:
|
Amsterdam: Winkelen, oma, trams
Rotterdam: koopgoot, haven, the mall Utrecht: jaarbeurs, station Den Haag: scheveningen, 2e kamer, malieveld Maastricht: raar accent, ver weg, leuke winkels Eindhoven: philips, makkamp Groningen: studentenstad, leuk, vriendinnetje Volendam: het hemeltje, drugsgebruik, paupers Zwolle: SAAI Alkmaar: noord holland? Den Bosch: trein knooppunt, ... Breda: noord brabant, gemoedelijk Tilburg: eigen leven lijden, studeren, uitgaan Den Helder: texel, uithoek Nijmegen: veel vrienden, gezellige stad, nepbrabanders Arnhem: jeugd, winkelen, ouders Doetinchem: vriendje, boeren, hockey Enschede (edit: was ik vergeten ;) ): nurds, broer, tukkers (en wat heeft iedereen met tilburg en kermis, is helemaal niet leuk zeker niet als je 2 weken in dat klote lawaai zit met al die paupers!!!!!!) |
Amsterdam : arrogantie, duiven
Rotterdam : havens Utrecht : station Den Haag : 2de kamer Maastricht : vlaai Eindhoven : PSV Groningen : Boeren Volendam : coke, paling, palingsound Zwolle : ... Alkmaar : kaas, az Den Bosch : bossche bollen Breda : NAC, bier Tilburg : 013 Den Helder : veerboot Nijmegen : 4Daagse, lijn 32 richting Arnhem, kampers, CWZ Arnhem : HAN, Vitesse, Burger King, "Pride of Arnhem", Airborne, Berekuil, Sonsbeek Doetinchem : Boeren, De Vijverberg, Jan Vreman Enschede : Duitsers, vuurwerk, |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |