![]() |
Wi olympiade ronde 2
Hey Ik heb dit jaar voor de 2de keer mee gedaan. Na vorig jaar 2de vna de school te zijn, was ik dit jaar eerste. Nou krijg ik vandaag te horen dat ik naar de volgende ronde mag. Nou zijn hier nog meer mensen die er heen gaan? Nou moeten jullie niet gaan denken dat ik slim ben hoor. Maar weet ook iemand waar en wanneer dat is? Mijn leraar had dat blaadje nog thuis liggen dus die wist het niet. Nou misschien tot dan en veel plezier met oefenen groetjes may
|
Als je naar de 2e ronde mag moet je dacht ik 14 punten of meer hebben.. (zo was het in ieder geval vorig jaar).
Ik was vorig jaar ook door naar de 2e ronde, maar het duurt best lang voordat je daar bericht over krijgt. Dit jaar mag ik echter niet, want ik zit in me laatste jaar... 2e ronde is een stuk pittiger. Je hebt maar 4 vragen, dus als je er 1 niet weet heb je meteen een probleem http://forum.scholieren.com/smile.gif Het gemiddelde ligt in de 2e ronde ongeveer op 10 a 15 punten (van de 50). De best 7 gaan door naar de volgende ronde... |
de norm is 12 en ik heb er 14
|
Sorry ik had er maar 2. http://forum.scholieren.com/frown.gif Maar was wel heel leuk. Maar je moet eens kijken er heeft aleens een stukje gestaan hierover en toen hadden er wel meerder 12 of meer.
|
Citaat:
|
Morgen is het dan zover, ik had 12 puntjes en ga dus door naar de 2de ronde. Samen met 4 schoolgenoten ben ik morgen op de TU in Eindhoven te vinden voor de tweede ronde.
|
Citaat:
Succes dus ;) |
Ik heb er nooit officieel aan meegedaan (was te krenterig om er 10 piek voor te betalen en te lui in mijn vrije tijd te komen).
Kreeg daar best wat commentaar over btw.. |
Ik heb vandaag meegedaan aan de wis olymp op de tu eindhoven. Ik vond het best gemakkelijk eigenlijk :s.....niet dat ik arrogant wil zijn maar ik heb zeker drie van de 5 helemaal goed en eentje waarschijnlijk voor meer dan de helft goed :D:D:D. Ik heb alleen een beetje gemengde gevoelens over hoe goed ik het nou heb gedaan ten opzichte van de anderen. Kunnen mensen misschien posten wat zij ervan gebakken hebben.
Ik vond het eigenlijk maar een beetje zakelijke en weinig gezellige aangelegenheid. Dit in tegenstelling tot de natuurkunde olympiade van vorig jaar (= een week werkvakantie :)) bij voorbaat dank voor jullie posten :P:P:P |
Citaat:
de kangoeroewedstrijd daar moet je wel voor betalen; zelfs de winnaar verdient daar zo'n beetje niks op :S |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |