Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2002, 14:52
mayonaise
mayonaise is offline
Hey Ik heb dit jaar voor de 2de keer mee gedaan. Na vorig jaar 2de vna de school te zijn, was ik dit jaar eerste. Nou krijg ik vandaag te horen dat ik naar de volgende ronde mag. Nou zijn hier nog meer mensen die er heen gaan? Nou moeten jullie niet gaan denken dat ik slim ben hoor. Maar weet ook iemand waar en wanneer dat is? Mijn leraar had dat blaadje nog thuis liggen dus die wist het niet. Nou misschien tot dan en veel plezier met oefenen groetjes may
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2002, 15:28
GinnyPig
GinnyPig is offline
Als je naar de 2e ronde mag moet je dacht ik 14 punten of meer hebben.. (zo was het in ieder geval vorig jaar).

Ik was vorig jaar ook door naar de 2e ronde, maar het duurt best lang voordat je daar bericht over krijgt. Dit jaar mag ik echter niet, want ik zit in me laatste jaar...

2e ronde is een stuk pittiger. Je hebt maar 4 vragen, dus als je er 1 niet weet heb je meteen een probleem

Het gemiddelde ligt in de 2e ronde ongeveer op 10 a 15 punten (van de 50). De best 7 gaan door naar de volgende ronde...
Oud 18-03-2002, 16:41
mayonaise
mayonaise is offline
de norm is 12 en ik heb er 14
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 17:29
Oen
Oen is offline
Sorry ik had er maar 2. Maar was wel heel leuk. Maar je moet eens kijken er heeft aleens een stukje gestaan hierover en toen hadden er wel meerder 12 of meer.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 17:31
mayonaise
mayonaise is offline
Citaat:
Oen schreef:
Sorry ik had er maar 2. Maar was wel heel leuk. Maar je moet eens kijken er heeft aleens een stukje gestaan hierover en toen hadden er wel meerder 12 of meer.
zal eens verder kijken. maare 14/2 = 7? dan ben ik wel erg goed :>
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 21:09
tom1404
tom1404 is offline
Morgen is het dan zover, ik had 12 puntjes en ga dus door naar de 2de ronde. Samen met 4 schoolgenoten ben ik morgen op de TU in Eindhoven te vinden voor de tweede ronde.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 23:12
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
tom1404 schreef:
Morgen is het dan zover, ik had 12 puntjes en ga dus door naar de 2de ronde. Samen met 4 schoolgenoten ben ik morgen op de TU in Eindhoven te vinden voor de tweede ronde.
Diegene die vorig jaar door gingen naar de 3e (?) ronde hadden in de 1e ronde bijna allemaal het maximaal aantal punten gehaald.

Succes dus
Oud 13-09-2002, 12:26
Verwijderd
Ik heb er nooit officieel aan meegedaan (was te krenterig om er 10 piek voor te betalen en te lui in mijn vrije tijd te komen).

Kreeg daar best wat commentaar over btw..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:55
anoniem40404
anoniem40404 is offline
Ik heb vandaag meegedaan aan de wis olymp op de tu eindhoven. Ik vond het best gemakkelijk eigenlijk .....niet dat ik arrogant wil zijn maar ik heb zeker drie van de 5 helemaal goed en eentje waarschijnlijk voor meer dan de helft goed . Ik heb alleen een beetje gemengde gevoelens over hoe goed ik het nou heb gedaan ten opzichte van de anderen. Kunnen mensen misschien posten wat zij ervan gebakken hebben.

Ik vond het eigenlijk maar een beetje zakelijke en weinig gezellige aangelegenheid. Dit in tegenstelling tot de natuurkunde olympiade van vorig jaar (= een week werkvakantie )

bij voorbaat dank voor jullie posten
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 11:16
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik heb er nooit officieel aan meegedaan (was te krenterig om er 10 piek voor te betalen en te lui in mijn vrije tijd te komen).

Kreeg daar best wat commentaar over btw..
de olympiaden zijn gratis hoor! bij de wiskunde olympiade krijg je zelfs je reiskosten vergoed in ronde 2 en een lunchbijdrage. bij de informaticaolympiade krijg je een voedselpakket en nog een tassie met dingen. en de bijscholing en de reis naar whereever zijn ook gratis.

de kangoeroewedstrijd daar moet je wel voor betalen; zelfs de winnaar verdient daar zo'n beetje niks op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten