![]() |
The Village
Het Verhaal
In een geisoleerd dorpje in Pennsylvania , heerst er een "pact" tussen de inwoners van het dorpje en de wezens die verblijven in het omliggende bos: De dorpsinwoners betreden het bos niet en de wezens betreden het dropje niet! Wanneer Lucius Hunt medische voorraad zoekt in andere steden vreest men voor het voortbestaan van het pact.... Genre Thriller/Horror Director/schrijver M. Night Shyamalan Weetjes N° 1 boxtop America Poster http://nexbase.net/albums/Village%2CThe/Village_The.jpg Trailer/Teaser http://www.jurassicpunk.com/movies/thevillage.shtml Release datum België: 25 Augustus Nederland: 2 September Officiële Site http://thevillage.movies.go.com/ Lijkt me coole film :cool: |
ja daar ben ik idd ook benieuwd naar, had al lang van gehoord en de trailer afgelopen zaterdag in de bios gezien..
en joaquin phoenix <3 :bloos: |
Ik heb een trailer in de bios gezien en er leek me niks aan. Dit was de enigste trailer die ik gezien heb waar ik na afloop nog niet wist waar de film over ging. Erg vaag en het trekt me daarom al niet. Misschien dat ik hem ooit nog ga huren, maar dan als het bijna niks kost om toch te weten waar hij over gaat.
|
ben benieuwd.. signs vond ik echt klote, terwijl ik de sixth sense wel ok vond. (ook niet geweldig maargoed)
edit: unbreakable vond ik ook niet zo. |
hm, wat ik er over las klonk wel goed. Ga hem denk ik wel zien in de bioscoop en anders sowieso op dvd.
|
hij lijkt me erg vet
juist die trailer is zo ontzettend gaaf:cool: in plaats van een trailer die meteen alle belangrijke stukjes in een film laat zien zodat iedereen hem wilt kijken, is dit een trailer die weinig laat zien van de film en daardoor de kijkers in spanning houdt van wat er gaat gebeuren en wat de verhaallijn is. Shyamalan is geniaal. wat ik zo geweldig aan zn films vind, is o.a. het geluid. het geluid, in al zn films, is wat de films zo spannend/eng maakt. |
Het is jammer dat Shyamalan perse een schokkend einde moet hebben, het zorgt er voor dat je bijna alles vergeet wat ervoor gebeurde.
Spoiler
Maar over het algemeen vond ik het wel een goeie film. Paar spannende momenten en Bryce Howard was erg sterk. |
Lijkt me wel een c00le film ja.
|
Ik ben benieuwd. The Sixth Sense was briljant, Unbreakable degelijk, Signs prima, Wide Awake echt belabberd.
Dat manneke heeft talent. The village is trouwens geen horror. Het is meer een psychologisch drama, iets wat veel Amerikaanse kijkertjes maar niet konden accepteren. De film was namelijk in de markt gezet als spannende horrorflick met die typische Shyamalan touch, maar dat bleek niet zo te zijn. Dat resulteerde in een hoop gejank. Tja, dat rigide kutplebs ook altijd..... :D |
Ik heb hoge verwachtingen.
|
je hebt trailer deel 1 en deel 2 !!!
deel 2 is no spannender, en de trailer vaag vinden? er wordt toch bij verteld waar het over gaat :confused: maar lijkt me supervette film jammer dat ik zo gauw bang ben van films , daarom twijfel ik nog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooie poster wel.
Ik wil 'm heeeeel graag zien, hoewel ik de plot dus al weet. Van zijn vorige films heb ik ook ontzettend genoten dus ik verwacht hier wel veel van. En Joaquin Phoenix is wel zijn lievelingetje, of niet? Wide Awake heb ik nog nooit van gehoord... |
Citaat:
|
Citaat:
En ik vond de trailer in die zin ook goed. |
ik ben een fan van Shyamalan's werk. ok signs was niet perfect, maar je blijft toch geboeit kijken, ik wel tenminste. deze man weet een sfeer te creëeren waardoor je de film af MOET kijken. Unbreakable en The Sixth Sense vind ik mede door de sfeer echt fantastische films, die mij keer op keer kunnen boeien. en bij het zien van de trailer van the village, wilde ik weer meer, dus ik zal zeker gaan kijken
|
Zal 'm zeker in de bios zien.
Out of 4 Sixth Sense *** 1/2 Unbreakable *** Signs ** (Mijn bioscoop ervaring ervan ****, gezien in NYC, Loews on 42nd Street) |
kut, had hem bijna in new york kunnen zien (N)
|
Ik heb ook gisteren ook de trailer in de bios gezien, en ik vond het een beetje lachwekkend eigenlijk.. Aan het eind van die trailer is het nog niet duidelijk waar het over gaat, en ik moet zeggen dat het niet aanspoorde tot kijken van die film. Maar wat Ieke zei: misschien huur ik hem ooit, of heeft mn broertje hem tegen die tijd gedwnld, zodat ik hem een keer wat goedkoper kan zien.
|
Ik ga m wel zien denk ik! Hij lijkt me wel leuk :)
Ik was trouwens afgelopen week ik Londen en toevallig was daar toen de UK premiere van deze film, dus daar heb ik toen staan kijken, was echt zo'n galapremiere met loper enzo en de regisseur was er en een aantal hoofdrolspelers :cool: |
Citaat:
|
De film is vervroegd van 2 september naar 26 augustus. Wellicht uit 'angst' voor THE BOURNE SUPREMACY.
|
Iemand em al gezien?
Ben erg benieuwd. |
Lijkt me wel een coole film. :cool:
|
Ik heb voor de vakantie nog een trailer van gezien. Lijkt me wel een leuke film.
|
Citaat:
|
Dinsdag ga ik, in Avant premiere whooho!
|
een downloader (y)
|
lijkt me net zo klote als signs
|
Citaat:
|
lijkt me net zo klote als signs
|
Heb hem gisteren gezien.
Hij was zelfs nog minder dan Signs. Bij zijn films komt de omwenteling vaak op het eind, bij deze komt het meer in het midden van de film. Verder vond ik de film erg traag, met veel saaie stukken helaas. De voorstukjes zijn trouwens wel de spannendste momenten van de hele film. |
gare film met af en toe wat enge geluidjes. veel saaie stukken en vond jaquin phoenix geen interessante rol hebben.
|
Het schijnt dat M. Night Shyamalan aan het eind van de film alles uitlegd voor het Amerikaanse publiek.
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
ben benieuwd; ik heb voor vanavond gereserveerd
|
Citaat:
Spoiler
|
nou die vragen....*kan niet met spoilers werken :bloos: * maar ik vond de film toch vrij duidelijk...
of ik heb een groot fantasie ofzo :D :D vond hem erg leuk...ben een paar keer flink geschrokken :D meer van mn buurvrouw ;) die overigs ook een keer van mij schrok :evil: |
Citaat:
Spoiler
|
ff voor degenen onder ons die Unbreakable en Signs goed vonden - is deze nu beter of slechter als signs ?. kheb geen zin om weer 7,50 neer te tellen voor de zoveelste kutfilm namelijk. (ik heb laatst I, robot gezien. Je-mig wat een voorspelbaarheid.)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spannende film. Het plot was erg verrassend. Aanradertje:)
|
Ik ben er net heengeweest en ik vond het echt een saaie kutfilm.
Hij is totaal niet spannend. Ok, er zijn een aantal stukjes die heel even spannend zijn.
Spoiler
Verder zaten er erg veel saaie stukken in. Het hele verhaal slaat ook nergens op eigenlijk en...nou ja ik vond het gewoon een dodelijk saaie en stomme film. Ik snap trouwens niet waarom veel mensen de film niet snappen? Er valt toch weinig aan te snappen?
Spoiler
|
ja dat snap ik ook wel (i)
Spoiler
|
Citaat:
|
Ik heb hem zojuist gezien. Ik vond het wel een redelijke film, eigenlijk. De muziek en de art-direction zijn prachtig, maar de film moet het vooral hebben van zijn karakterontwikkeling, die ik erg geslaagd vond. Het dorpje zelf straalt daarnaast ook veel persoonlijkheid uit met een logische set up en fraaie ligging.
Wel jammer was dat de dialogen af en toe veel te geforceerd en kunstmatig aandeden. Vooral die scene ergens in het begin van de film...
Spoiler
Ook vond ik het einde van de film(dat ik helaas al kende :( ) een beetje een matige afwikkeling van het geheel en kon ik net even teveel kleine gaatjes in de plot ontdekken. Maar verder heb ik me wel vermaakt. |
mja... op zn vorige films afgaande en wat je in de trailer ziet (niets dus) is het plot toch wel weer te voorspelbaar om er heen te gaan...
jammer dat zn plotselinge "verrassende" eindes niet meer "verrassend" zijn... |
Briljante film :cool: (y) (y) (y)
Spoiler
M. Night Shyamalan blijft me verbazen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |