![]() |
Hoe vaak wassen jullie je haar?
ik was m'n haar om de twee dagen ,maar volgens mijn moeder is dat niet goed. Hoe vaak wassen jullie ze?
|
Zo vaak mogelijk, ik doe er namelijk gel in en als ik mn haar niet regelmatig (lees elke dag) was dan gaat mn hoofdhuid heel erg irriteren.
|
Elke keer als ik onder de douche ga want als mijn haar eenmaal nat is wordt het heel vet
|
elke dag (= veel te veel). vroeger om de dag (dag wel, dag niet, dag wel), maar ik had de tweede dag altijd veel te vet haar. en ik vind het irritant dat ik m'n haar moet 'bedekken' als ik onder de douche ga. dus het is veel handiger om het iedere dag te wassen. ik vind het ook wel lekker.
ach, en ik heb eigenlijk niet gemerkt dat 't nou zo slecht is voor m'n haar. ik doe 't namelijk al een tijdje en ik merk nog steeds niks. wat zou er moeten gebeuren eigenlijk, als het slecht is ofzo? |
Ik was het 3 x in de week, dus net niet om de dag. Ik douche me wel elke dag, maar dan zet ik de douchekop gewoon zo laag dat mn hoofd er niet onder past en dat mn haar dus niet nat word. Mijn haar droogt best langzaam, helemaal omdat ik t niet vaak los heb, dus ik hou er niet zo van om het elke dag te wassen.
|
Elke ochtend...
|
Vrijwel elke ochtend. Mensen zeggen dat dat slecht is, maar is niet zo hoor. Je hebt veel shampoos voor 'iedere dag' of 'frequent gebruik' die kan je gerust elke dag gebruiken.
Als ik mijn haar nat maak zonder het te wassen, gaat het gigantisch klitten en wordt het vet... |
ehm 1 of 2x per week :o
|
2 keer per week...
alsk t vaker doe zit me haar gewoon niet. |
2x als ik het vaker doe wordt m'n haar alleen maar vetter/dunner :(
|
elke dag, want ik doe er altijd haarlak in en als ik het een dag niet was, voelt het de volgende dag zo vies
|
ik was mn haar om de dag ongeveer, als ik gewerkt heb enzo.
ik doe er wel vaak haarverzachter doorheen anders kan ik mn haar niet kammen. |
ik douch bijna iedere dag + gelijk mn haren natuurlijk
|
Ik douche iedere dag, dus was ook elke dag mijn haar. Ik moet wel, want er zit natuurlijk allemaal gel in;)
|
om de dag. heb nogal lang haar, dus tis een flink werk... En bovendien, na 2 dagen begint de bovenkant net een beetje vet te worden, maar de onderkant is altijd droog. kan niet goed zijn...
|
Om de 2/3 dagen.
|
Om de dag, juist omdat het anders te droog wordt. En als je last hebt van vet haar, moet je juist je haar niet elke dag wassen!
Love, Lis |
meestal zo om de dag...
als ik t iets van 3 dagen niet heb gewassen is het echt supervet, maar als ik t om de dag was niet dus vandaar, om de dag |
Citaat:
Vroeger had ik er overigens een pesthekel aan :D, tenminste aan het fohnen wat er bij hoort helaas.. |
Vroeger (= jaar geleden ongeveer :D) waste ik mijn haar elke dag, maar daar werd het superdroog van. Nu was ik het nog maar twee keer per week en het is veel gezonder. Vet was het toch nooit echt, dus daar heb ik geen last van...
|
Ik ben afgekickt van één keer per dag naar om de dag (*trots*), simpelweg omdat die shampoo zo f*cking duur is. En ik merkte ook dat naarmate ik m'n haar vaker waste, het ook steeds sneller vet werd. Ben dus wel blij met hoe het nu is. Minder vaak dan om de dag probeer ik maar niet want ik heb wel redelijk lang haar en dat vind ik niet zo fris. Voelt ook niet lekker meer na twee dagen.
Mollusc |
mm om de dag ofzo, soms elke dag als er veel zooi inzit of t meurt..
|
ik was het om de dag
zou het het liefste elke dag doen, heb die tweede dag nl al last van vet haar. is goor.. maar door het elke dag te wassen wordt het nog erger; moet je 't op een end 2 keer per dag wassen. dus ik houd het bij om de dag. soms laat ik het in het weekend "uitvetten" dat is wel goed... (als niemand me ziet dan he) maar bah snel vet haar = echt kut. ik heb heel lang haar en dat allemaal wassen en op laten drogen is onwijs veel werk. |
3x in de week. Als ik het vaker ga doen, wordt het ontzettend snel vet (zit daar logica achter...? Tis toch zo...) en daar heb ik geen zin in...
|
Om de dag meestal. Alsk langer wacht wordt het vet vet!
|
ikke elke dag want als ik het niet was krijg ik geen krullen in me haar (kep permanent) en alleen beetje natmaken helpt niet..
|
elke dag want ik heb ontzettend snel vet haar en ik zwem meerdere keren in de week(en dat wil weleens groen of andere kleur uitslaan als je t niet gelijk wast)
|
om de 2-3 dagen, heb lang haar en het irriteert mij dat het zo traag droogt, en ondanks iedereen zegt dat ik mooi haar heb, heb ik het gevoel dat mijn haar er droog uit ziet.
Welke shampoo gebruiken jullie? Ikke dove X-je |
Om de dag :)
|
2 keer per week
-keb makkelijk haar, wordt nauwelijks vet -ik gebruik geen gel/wax/haarlak etc -laat m'n haar meestal droog als ik gewoon douche -t is vrij veel werk en droogt heel langzaam |
iedere avond :)
|
Ik was het bijna elke dag, omdat het meestal na een dag gaat pluizen enzo. Ik vind het alleen wel erg irritant dat als ik mijn haar was, dat ik er daarna nog erg lang mee bezig ben (fohnen enzo) omdat mijn haar heel dik en lang is. ik gebruik trouwens Dove shampoo en cremespoeling.
|
4 of 3 keer in de week (om de dag)
Soms doe ik 't elke dag |
maandag, woensdag, vrijdag+zaterdag. Om de dag moet 't zéker bij mij anders heb ik vreselijk vet haar, die 2e dag dan al. is niet leuk. maar goed, 'kheb nu eenmaal gauw vet haar. 't is ook nie zo goed geloof 'k om heel vaak te wassen.
|
om de dag. is schijnbaar veel te veel, mja. anders zit het niet.
|
Elke ochtend...
|
elke dag, en ik ben nog niet kaal geworden of zo, dus is wel goed zo
|
3 x in de weekies ofzo
|
om de drie of vier dagen
|
2x per week, meestal de woensdag en de zondag
|
iK was mijn haar iedere dag, is inderdaad niet goed, maar ja t is toch in ieder geval beter dan met een vette kop rond lopen he:(
|
Ik was ze wanneer het nodig is, dus soms maar 1x per week, soms elke dag. Als ze ik ze vaker dan 'nodig' ga wassen, worden ze er alleen maar vetter van.
|
Zo goed als elke dag.
Dit omdat ik bijna altijd gel in mijn haar doet. En dat vin ik smerig om mee me bed in te duiken. Vandaar. Xahe |
Om de dag...
|
in ieder geval iedere dag...soms zelfs 2x; ik heb heel snel vet haar en ik rook; op zich vind ik dat niet stinken ofzo, maar mn haar gaat er wel altijd van stinken......
|
tja 1 keer per week want ik heb nooit tijd. ik heb namelijk heel dik haar ( ik overdrijf nie) en dat kost echt veel tijd
|
vroeger wast ik mn haar 2x per week, nu 3x, maar m´n haar wordt nu wel sneller vet. Ik moet het nu echt 3x per week wassen, anders is het echt heel erg vet, terwijl het vroeger pas vet werd, als ik het minder 2x per week waste. Dus als ik het nu nog vaker zou wassen wordt het volgens mij nog sneller vet.
|
Elke ochtend..
want k heb krullen en die heb'k s'nachtz meestal helemaal platgeslapen duzz.. dan sit het helemaal niemeer!! :( |
Om de dag... kdeed het eerst altijd elke dag maar omdat dat niet echt goed is (zeggen ze) was ik het nu maar om de dag!
|
Mmmhr, is shampoo niet 50% water? En in al die dure vitamine-proteine-shampoo geloof ik niet, je haar bestaat toch niet uit levende cellen die gevoed moeten worden? In shampoo dient hoogstens wat spul te zitten dat je hoofdhuid niet aantast, en het haar soepel maakt.
REIE (elke dag, onder de douche) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |