![]() |
|
![]() |
Vroeger (= jaar geleden ongeveer
![]()
|
![]() |
Ik ben afgekickt van één keer per dag naar om de dag (*trots*), simpelweg omdat die shampoo zo f*cking duur is. En ik merkte ook dat naarmate ik m'n haar vaker waste, het ook steeds sneller vet werd. Ben dus wel blij met hoe het nu is. Minder vaak dan om de dag probeer ik maar niet want ik heb wel redelijk lang haar en dat vind ik niet zo fris. Voelt ook niet lekker meer na twee dagen.
Mollusc
|
ik was het om de dag
zou het het liefste elke dag doen, heb die tweede dag nl al last van vet haar. is goor.. maar door het elke dag te wassen wordt het nog erger; moet je 't op een end 2 keer per dag wassen. dus ik houd het bij om de dag. soms laat ik het in het weekend "uitvetten" dat is wel goed... (als niemand me ziet dan he) maar bah snel vet haar = echt kut. ik heb heel lang haar en dat allemaal wassen en op laten drogen is onwijs veel werk.
|
![]() |
Ik was het bijna elke dag, omdat het meestal na een dag gaat pluizen enzo. Ik vind het alleen wel erg irritant dat als ik mijn haar was, dat ik er daarna nog erg lang mee bezig ben (fohnen enzo) omdat mijn haar heel dik en lang is. ik gebruik trouwens Dove shampoo en cremespoeling.
|
vroeger wast ik mn haar 2x per week, nu 3x, maar m´n haar wordt nu wel sneller vet. Ik moet het nu echt 3x per week wassen, anders is het echt heel erg vet, terwijl het vroeger pas vet werd, als ik het minder 2x per week waste. Dus als ik het nu nog vaker zou wassen wordt het volgens mij nog sneller vet.
|
![]() |
|
Mmmhr, is shampoo niet 50% water? En in al die dure vitamine-proteine-shampoo geloof ik niet, je haar bestaat toch niet uit levende cellen die gevoed moeten worden? In shampoo dient hoogstens wat spul te zitten dat je hoofdhuid niet aantast, en het haar soepel maakt.
REIE (elke dag, onder de douche) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tot de dood ons saait #1214 Verwijderd | 500 | 15-11-2010 22:46 | |
Liefde & Relatie |
laat dingen je ook vaak denken aan je ex? DS-1992 | 8 | 26-12-2009 22:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Scheren (mannen) teddybeer1983 | 34 | 24-07-2003 12:10 | |
Lifestyle |
Extensions.. Horror Kitty | 12 | 26-02-2003 17:41 | |
Lifestyle |
hoe duur zijn dreads? -en andere zaken omtrend dreads- Verwijderd | 450 | 16-11-2002 20:20 |