![]() |
Op naar de mcdonalds!!!
nu blijkt dat je van de McDonalds afvalt.. zolang je maar meer calorien verbrandt dan dat je binne krijgt.. wie gaat er nu vaker eten?
k evenveel.. dat is redelijk veel want wanneer school weer begint fiets k er elke dag langs.. en dan is de verleiding toch wel erg groot.. |
Citaat:
|
precies, maar dat betekent nog niet dat het gezond is.
|
Boeit me niet.. ik at toch al veel bij de MC.
|
Citaat:
|
Mcdonalds is nog steeds zwaar ongezond, maar als jij 1 bigmac eet en verder de hele dag niets kan je er idd van afvallen. Dat kan ook als je gewoon heel veel ervan eet, zolang je maar minder joule binnenkrijgt dan normaal.
er is niets nieuws bekend over de mcdonalds, dus ik ga er niet vaker eten |
Ik ga er nu niet vaker eten, het is en blijft ongezond. (en vies;) ik lust alleen de mc flurry's en mc krokets daar)
|
Citaat:
|
Nee, ik ga er niet vaker eten dan dat ik nu doe. Het is nu eenmaal niet het gezondste eten dat er is. En het is lekker voor een keertje maar zeker niet zo lekker om er vaker te gaan eten.
|
Citaat:
|
huh? ben ik nou dom of slaat dit nergens op? Als je het zo voorstelt kan je zelfs van gezond eten dik worden, als je de hele dag niks doet....
|
eh.. suf?
ik kan er niet minder gaan eten, maar als ik het kon deed ik het :) maar even serieus, dit topic is sarcastisch begonnen, toch? |
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Citaat:
wat een onderzoek :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En ik ga niet echt vaak naar de Mac. Alleen eens af en toe als ik met een vriendin aan het stadten ben en we zin hebben om iets bij de McDonalds te eten. |
Van een hamburger meer wordt je echt niet dikker. Zoals bij alles moet je het niet overmatig gebruiken. Ik eet niet overdreven veel vette troep en heb geen aanleg om dik te worden. Ik zal n.a.v. dit onderzoek dus niet meer of juist minder naar de mc donalds gaan.
|
Ik eet er nauwelijks. Ik kom ook niet in de verleiding want er zit geen mac in de stad en voor de rest komt ik er nooit zo in de buurt. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij heeft alleen maar bij de mc gegeten hij heeft alles wat er te hale valt gegeten.. (de fruitmix vond hij het beste smaken..) |
ruzie met de schoonmaker daar...
|
Hij at voornamelijk die salades, zelden een BigMac.
|
Citaat:
|
Hum, voordat ik naar de Mc Donalds ging zou ik als ik jou was eens gaan kijken hoe ze aan hun producten komen (n)
|
Ik niet, ik at daar de laatste jaren al weinig, dat wil ik zo houden. Omdat ik weinig aan sport doe, wil ik daarnaast ook niet te vet eten dus ja...
|
Citaat:
|
Citaat:
mcdonalds (n) :nono: |
Lekker boeiend of je er van aankomt of dat je afvalt... Ik eet er gewoon als ik dat wil, ik merk vanzelf wel als ik dikker wordt en ik moet stoppen hoor. Dat gemeuter over die mac altijd, het principe is hetzelfde; als je meer verbrand dan je vreet, dan val je af en vice versa... Of je nou bij de mac vreet of bij de groenteboer.
Gezeik (n) |
Ik eet nooit bij Mc. Donalds, en dat wil ik graag zo houden. Kutzaak.
|
Citaat:
|
kwam er bijna nooit en nu ze geen groenteburgers meer hebben kom ik er alleen nog af en toe om een McFlurry te halen. Maar ik las dat de groenteburger weer terug komt (y)
|
Citaat:
Tot die tijd hebben wij besloten de Nederlandse Groenteburger, waar u zo enthousiast over bent, tijdelijk terug te laten keren in ons assortiment. Vanaf 5 juli a.s. is de Groenteburger dan ook weer verkrijgbaar. |
die milkshakes zijn lekker.
ik haal liever kebab ofzo (y) |
Ik kom niet zo vaak in de Mac eigenlijk. En ben ook niet van
plan dat vaker te doen oid. (y) |
bij de mac smaakt alles hetzelfde
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, je valt meestal eerst af als je je eetpatroon gaat veranderen. Daar moet je lichaam aan wennen en na een poosje kom je er pas van aan. |
Citaat:
|
Super size me is eerder in dit topic al genoemd, maar die moet je maar eens bekijken ofzo. Morgan Spurlock, de regisseur, at een maand lang 3 maaltijden per dag bij de Mac. Hij werd 20 kilo zwaarder, zijn huid rook naar junkfood, hij kreeg minder zin in sex, werd depressief en het kostte hem 2 maanden voor zijn lever weer normaal functioneerde en 14 maanden om weer terug op gewicht te komen. ook had hij last van een hoge bloeddruk en had hartklachten.
Een tijdje na de maak van de film werd de super size-variant van het menu van de Mc geschrapt en werden er salades aan toegevoegd. Gezond joh, die Mc Donalds! Dat je afvalt als je meer calorieën gebruikt dan je eet, is logisch. Ik zal dus niet meer bij de mac gaan eten dan normaal. |
Citaat:
En goh, natuurlijk is het ook niet gezond als je hetzelfde doet in een gewone friettent, waarom juist Mc Donalds afzeiken? Ik snap niet dat ze niet een wat realistischer standpund hebben genomen voor die film, een maand lang 1 keer per dag bij de Mc Donalds eten ofzo... |
Citaat:
En dat het super size menu is afgeschaft bij de McDonalds in Amerika, zal denk ik ook vrij weinig helpen. Diegene die veel wil eten bij de Mac, bestelt dan gewoon niet 1 Super Size Menu, maar 2 of 3 gewone menu's. |
Ik ga nou daar heus niet meer eten ofzo, ik at daar principieel niet, omdat het gewoon allemaal verzadige rotzooi is en ik hoef niet dik te worden (y)
en het is een Amerikaanse keten en hoe jij het zegt, lijkt het net of je echt van de McDonalds afvalt, als je maar meer calorieën verbrandt dan dat je binnenkrijgt. nou poehee alsof we dat nog niet wisten :rolleyes: |
Citaat:
Ik heb zelf al een idee voor een nieuwe film: Vegetable Me. In die film ga ik dertig dagen lang naar de groenteboer en eet alleen maar groenten. Als ik dan na een maand ziek en ernstig vermagerd ben door het totale gebrek aan eiwitten en vetten ga ik vervolgens groenteboer bashen. Succes gegarandeerd :) |
Ik zou wel afvallen als ik alleen bij de mcdonalds zou eten, denk ik. Ik hou namelijk niet van mcdonalds-eten, dus ik zou vanzelf verhongeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |