![]() |
Wat vind je lekker/prettig
Waar word je nou zo opgewonden van? Dit is voor de MEISJES, geef mij aub jullie ervaring zodat ik deze kan uitoefe bij mn eigen vriendin. Zoals, kusse n de nek, oor?
Wat vind je nou lekkerst,fijn, lekekr gevoelgevend.. serieuse reakties plz groetjes bas |
ik vind veel prettig maar dat gesabbel aan mijn oor, gatverdamme, dat gesmak klinkt nou niet echt opwindend
|
Citaat:
|
Ik vind het fijn als m'n lover goed Nederlands kan, slecht kunnen spellen is zo'n turn-off.
Verder vind ik het wel fijn als m'n lief z'n nagels over m'n rug heen haalt, maar dan wel heel zachtjes. Ook vind ik het wel grappig als hij me in m'n oor fluistert dat ik een gemeen kreng en een slet ben. |
Citaat:
|
ik vind het altijd fijn als hij zn vingers door mijn haar straalt.. en op mijn lip bijt.. zachtjes dan he..
|
Citaat:
En ontopic: err, sorry, ik ben geen meisje eh. |
Ik vind het prettig als mijn vriend bij mij uitprobeert wat ik prettig vind, in plaats van het te vragen aan wat onbekenden (y)
|
Citaat:
Inderdaad! |
Citaat:
|
Als de TS liefkozen nu eens als een uiting van zijn liefde gaat beschouwen in plaats van als een technische handeling...
alles wat je met liefde en overgave doet is fijn. Leg je hart en ziel erin en ze zal er van genieten. Als je gaat nadenken wat je nu weer eens zult gaan uitproberen gaat de spontaniteit eraf en dat voelt ze. |
in mijn vizie is elke vrouw verschillend dus wat voor de ene fijn is kan voor de ander vreselijk zijn en andersom... dus acht ik dit topic zinloos en bladvulling
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat dat soort dingen wel spontaan en vanzelf moeten komen...dus niet dat iemand eerst een uur nadenkt: waar zal ik haar eens gaan aanraken, omg wat moet ik doen?.
Ontopic: opgewonden raak ik van een kus in de nek, gesabbel aan mn oor, twee handen die mn gezicht strelen terwijl je gezoend wordt :bloos: . Maar er is toch meer dan alleen maar opgewonden raken? Ik vind het ook fijn als ik een streel door mn haren krijg, of een onverwachte kus op mn neus of oog, of gewoon een heeeeele tedere knuffel :) wat wil je eigenlijk, dat je meisje je alleen maar als sexsymbool ziet of dat ze je ook nog een beetje lief vindt :rolleyes: ? |
ik vind het bijvoorbeeld lekker/ intiem/ lief.....als we lepeltje lepeltje liggen en hij zijn hand op mijn heup legt, op dat botje..snap je wat ik bedoel? dat vind ik echt lekker ja hahaha.....ik word er niet geil van maar het is wel wat ik altijd graag wil....
mijn vriend wordt geil als ik aan zn oorlelletje sabbel.....dat vind hij lekker... maar er zijn nog veeeeeeeeeeel meer dingen natuurlijk ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |