Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2004, 00:39
CriTiCaL
CriTiCaL is offline
Waar word je nou zo opgewonden van? Dit is voor de MEISJES, geef mij aub jullie ervaring zodat ik deze kan uitoefe bij mn eigen vriendin. Zoals, kusse n de nek, oor?

Wat vind je nou lekkerst,fijn, lekekr gevoelgevend..

serieuse reakties plz

groetjes bas
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2004, 00:50
Hagel
Hagel is offline
ik vind veel prettig maar dat gesabbel aan mijn oor, gatverdamme, dat gesmak klinkt nou niet echt opwindend
Oud 14-08-2004, 00:51
CriTiCaL
CriTiCaL is offline
Citaat:
Hagel schreef op 14-08-2004 @ 01:50 :
ik vind veel prettig maar dat gesabbel aan mijn oor, gatverdamme, dat gesmak klinkt nou niet echt opwindend
Okay, geef paar voorbeelden graag, en please
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 00:56
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik vind het fijn als m'n lover goed Nederlands kan, slecht kunnen spellen is zo'n turn-off.

Verder vind ik het wel fijn als m'n lief z'n nagels over m'n rug heen haalt, maar dan wel heel zachtjes.
Ook vind ik het wel grappig als hij me in m'n oor fluistert dat ik een gemeen kreng en een slet ben.
Oud 14-08-2004, 01:23
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 14-08-2004 @ 01:56 :
Ik vind het fijn als m'n lover goed Nederlands kan, slecht kunnen spellen is zo'n turn-off.

Verder vind ik het wel fijn als m'n lief z'n nagels over m'n rug heen haalt, maar dan wel heel zachtjes.
Ook vind ik het wel grappig als hij me in m'n oor fluistert dat ik een gemeen kreng en een slet ben.
Inderdaad, laatst was ik bij mijn vriendin, en toen vroeg ze: "zal ik je peipen?" , en toen heb ik haar maar aan de kant gezet. Trut, ze moet wel goed nederlands kunnen
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 01:36
Miss Unafraid
Miss Unafraid is offline
ik vind het altijd fijn als hij zn vingers door mijn haar straalt.. en op mijn lip bijt.. zachtjes dan he..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 03:03
HeiNZ
HeiNZ is offline
Citaat:
Ridder schreef op 14-08-2004 @ 02:23 :
Inderdaad, laatst was ik bij mijn vriendin, en toen vroeg ze: "zal ik je peipen?" , en toen heb ik haar maar aan de kant gezet. Trut, ze moet wel goed nederlands kunnen
Omg, echt te flauw

En ontopic: err, sorry, ik ben geen meisje eh.
Oud 14-08-2004, 08:36
Verwijderd
Ik vind het prettig als mijn vriend bij mij uitprobeert wat ik prettig vind, in plaats van het te vragen aan wat onbekenden
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 14-08-2004 @ 09:36 :
Ik vind het prettig als mijn vriend bij mij uitprobeert wat ik prettig vind, in plaats van het te vragen aan wat onbekenden

Inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 08:52
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sarah schreef op 14-08-2004 @ 09:36 :
Open te staan voor nieuwe ideeen van andere mensen stimuleert de eigen fantasie ook meer en kan misschien wel voor prettigere resultaten zorgen uiteindelijk, dan dat iemand puur op zichzelf dingen gaat proberen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 10:29
juno
juno is offline
Als de TS liefkozen nu eens als een uiting van zijn liefde gaat beschouwen in plaats van als een technische handeling...
alles wat je met liefde en overgave doet is fijn. Leg je hart en ziel erin en ze zal er van genieten. Als je gaat nadenken wat je nu weer eens zult gaan uitproberen gaat de spontaniteit eraf en dat voelt ze.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 14:38
bracelance
bracelance is offline
in mijn vizie is elke vrouw verschillend dus wat voor de ene fijn is kan voor de ander vreselijk zijn en andersom... dus acht ik dit topic zinloos en bladvulling
Oud 16-08-2004, 15:05
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 16-08-2004 @ 15:38 :
in mijn vizie is elke vrouw verschillend dus wat voor de ene fijn is kan voor de ander vreselijk zijn en andersom... dus acht ik dit topic zinloos en bladvulling
Hier sluit ik mij bij aan.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 16:58
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
CriTiCaL schreef op 14-08-2004 @ 01:39 :
Wat vind je lekker/prettig
Pittige Latino vrouwen.
Oud 16-08-2004, 17:21
DvoorA
DvoorA is offline
ik vind dat dat soort dingen wel spontaan en vanzelf moeten komen...dus niet dat iemand eerst een uur nadenkt: waar zal ik haar eens gaan aanraken, omg wat moet ik doen?.

Ontopic: opgewonden raak ik van een kus in de nek, gesabbel aan mn oor, twee handen die mn gezicht strelen terwijl je gezoend wordt .
Maar er is toch meer dan alleen maar opgewonden raken? Ik vind het ook fijn als ik een streel door mn haren krijg, of een onverwachte kus op mn neus of oog, of gewoon een heeeeele tedere knuffel

wat wil je eigenlijk, dat je meisje je alleen maar als sexsymbool ziet of dat ze je ook nog een beetje lief vindt ?
Oud 16-08-2004, 17:36
rainfairy
rainfairy is offline
ik vind het bijvoorbeeld lekker/ intiem/ lief.....als we lepeltje lepeltje liggen en hij zijn hand op mijn heup legt, op dat botje..snap je wat ik bedoel? dat vind ik echt lekker ja hahaha.....ik word er niet geil van maar het is wel wat ik altijd graag wil....

mijn vriend wordt geil als ik aan zn oorlelletje sabbel.....dat vind hij lekker...

maar er zijn nog veeeeeeeeeeel meer dingen natuurlijk
Reageren

Regels voor berichten