![]() |
Leftover Crack in NL
27 november in de melkweg
hoppa! het is soort van crust/punk (klaag me aan als ik het fout heb) download maar wat op soulseek, user: birthmark Voor vergelijkbaar materiaal van praktisch dezelfde band download zooi van choking victim |
skapunkcrustencore
:) erg leuk in iedergeval |
Citaat:
|
Citaat:
Moet nog even kijken, maar denk het wel. |
Oeh fuck ja vorige keer was geweldig optreden hmm hmm ff kijken welke dag het is en of ik aanwezig kan zijn.
|
Even kijken of ik dan wat anders heb, en als ik nix heb en er wat mensen meegaan, dan kom ik ookwel..
|
jeej :)
|
Denk wel aanwezig.
|
vet, ik ben erbij
|
Hmm.. Zal er eens over nadenken.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik las het ook net op internet wen wou er net een topic over openen toen ik zag dat sjoerd me weer eens voor was hier ga ik sowieso zijn, heb ze vorige keer 2 keer gemist en moet ze nu echt zien, ook om het feit dat ze geloof een halve set alleen maar cv nummers spelen :cool: |
Citaat:
..en nog een optreden waar ik heenwil wat een wereld |
als het nou weer in de onderbroek was....
|
Heeft niks met crust te maken. Wel een erg leuke en goede band live. Paar jaar terug in de Baroeg gezien.
|
ik vind chokin victim toch een stuk beter
maargoed ken van beide niet echt heel veel |
Citaat:
ik ben enorm siked voor deze show:D |
dan wordt t nog wel interessant :)
|
oh wel dope als ze veel van cv spelen. Alhoewel het egt heel erg op elkaar lijkt, en LC ook een paar überdope nrs hebben.. (y)
|
Is exact dezelfde band. Minder ska....which is a good thing.
|
minder ska? dan ga ik dr niet heen
|
Ben je fuckin blind ofzo? Ze spelen evenveel CV nummers als LoC aangezien het dezelfde band is.
Besides blije skamongolen passen niet bij die band. |
Citaat:
|
menbent!
|
Citaat:
|
vette shit!
hier ben ik wel bij waarschijnlijk!! |
Ik ben er overigens niet bij. Het is in de melkweg.
|
dus?
|
Dus dat vind ik een kankertent. Zeker voor iets wat met punk te maken heeft. Ik ga er nooit meer heen.
|
ik denk dat ik dit maar oversla.
|
Citaat:
|
Wat is F-Minus?
|
Citaat:
alleen omdat ik te bezopen voor woorden was.. :s |
Citaat:
|
ghehe, het staat er alsof het de hoofdact is..
|
Citaat:
Best leuke muziek. |
Citaat:
|
Citaat:
En binnen nu en een paar maanden komt deel 4 uit geloofik (y) |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
yo, why is TPF geband?
|
Citaat:
|
Oh, dan is het goed.
|
Een combinatie van factoren nerds. Ik sta liever voor een laag podiumpje zonder hekken en security nerds goedkoop bier te zuipen met mede debielen.
Duur bier en bruin suikerwater drinken in een zaal vol blije mensen met kutgeluid en een lege portomonnee is niet echt meer m'n ding. Er zijn toffere dingen.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |