![]() |
niet kunnen klaakomen...hebbie tips?
ik heb sinds 9 maanden een vriend en de sex is goed....alleen ik kan mn hoogtepunt dus niet halen....alleen als ik bovenop zit heb ik af en toe het gevoel dat het komt maar dan verdwijnt het na 10 sec....wie heeft er tips? ik denk dat we voor veel dingen open staan maja allerlei speelgoedjes enzo zijn duur...maar heeft iemand ook tips die wat goedkoper zijn??
het is soms zo frustie! als het niet lukt....en voor hem is het natuurlijk ook nie echt leuk... alvast tnx |
Niet op focussen. Niet krampachtig proberen klaar te komen.
|
Citaat:
|
cursus nederlands volgen
|
Masturbatie. Gewoon gezellig in je uppie op ontdekkingsreis. Dan kan je daarna hem vertellen wat je precies zo leuk vond.
|
Citaat:
Je kan jezelf (en hem) een beetje helpen met je hand. En verder gewoon proberen, proberen, proberen. Maar zoals Mushu al zei: als je je er alleen maar op gaat focussen, lukt het sowieso niet. |
Citaat:
sorry kon t niet laten :bloos: |
Citaat:
|
bij mij heeft het ander half jaar geduurd voordat ik kon klaarkomen door me vriend.. int het begin ook zon moeite mee gehad... maar op een gegeven moment, niet meer aan gedacht en toen overkwam het me ineens.. wist niet wat ik meemaakte.. :D dus idd, duurt gewoon een tijdje voordat je je helemaal kan laten gaan en voordat je echt weet wat die ander opwindt.
dit wil ok helemaal niet zeggen dat het daarvoor minder goed was, maar het lukte me gewoon niet. ben n u ok pas op een punt dat ik echt alles du7rf te doen op seksueel gebied met me vriend :) misschien dat het daaraan ligt? |
je moet volgens mij niet onder de sex denken: '' ik moet nu komen, ik moet nu komen'' dan lukt het nooit, gewoon rustig doen als het niet leuk komt het de volgende keer wel...denk ik dan :o ...
|
Citaat:
|
Offtopic: ligt het nu aan mij of zit die mathfreak alleen maar spelfouten te verbeteren in elk topic??
|
Kan de discussie een beetje ontopic blijven? Open anders een mooi topic over germanismen op MT.
|
ik kan mezelf wel laten klaarkomen, maar mijn vriend krijgt het niet voor elkaar. ik heb me er zo'n beetje al bij neergelegd. en misschien is dat het beste. wat eerder in het topic al gezegd werd: niet focussen. ga desnoods inderdaad fantaseren, als dat helpt. overigens: maar 1/3 van de vrouwen kan vaginaal komen. dus misschien moet je vriend meer met zijn handen doen als jullie bezig zijn.
|
Citaat:
Citaat:
@destina1984: Er zijn door Mushu en Jadie een paar suggesties gedaan, waar ik me bij deze bij aansluit. |
zorg dat je vriendje je beft/vingert voordat jullie gaan neuken!!! dat vind hij alst goed is leuk om te doen, en dan kan je of dan al klaarkomen, of daardoor eerde door het neuken klaarkomen..
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar idd - als je het zelf kunt, kan hij het ook leren. Misschien moet je hem toch nog iets beter voordoen wat je kan laten klaarkomen? Zo duidelijk dat het niet kan missen? Of misschien ben je gewoon (nog) niet ontspannen genoeg om jezelf zo te laten gaan.. |
ik kan ook niet van mezelf klaarkomen, ik word niet geil van met mezelf spelen, doet me helemaal niks! dus...het probleem is, dat wij alles hebben geprobeerd maar niks lukt....alleen speeltjes hebebn we nog niet geprobeerd....
|
likken in de nek en daar een beetje zuigen :rolleyes:
Kom ik toch bijna van :rolleyes: :D maar ik ben ook een beetje erg :bloos: Ik weet niet hebben jullie ook al eens geprobeerd elkaar te zoenen op allerlei plekjes? Bv je hele lichaam laten nagaan met kussen/zuigen/likken of striptease of de een naakt ander gekleed (zie ander topic) ... ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan ook niet klaarkomen als ik met mezelf speel enz. Ik heb nu anderhalf jaar een vriend en bij hem kwam ik ook niet klaar. Pas een paar weken geleden gebeurde dat voor het eerst. We hadden ons er toen eigenlijk allang bij neer gelegd dat het niet meer zou gebeuren :) Ik denk dat je zoals iedereen dat zegt er niet teveel op moet gaan focussen en niet teveel nadenken over het feit dat je niet klaarkomt want dat deed ik ook en dat werkt dus helemaal niet.
|
je hebt ook van die zalf die moet je op je clitoris smeren en dan kom je sneller klaar. ik weet niet hoe die zalf heet maar iemand hier weet dat vast wel.
|
Citaat:
Nou ja, heb je lol aan de seks zonder klaarkomen, topicstartster? |
Ook ik heb dat probleem. Ik heb ruim anderhalf jaar sexuele relatie met mn vriend, maar ben naar mijn weten nog nooit klaar gekomen. Ik zit er zelf gigantisch mee en mn vriend vind t ook wel jammer. Desondanks is de sex wel lekker. We hebben echt van alles geprobeerd. Zo mogelijk alle standjes, ook vingeren/beffen etc, etc... Er zijn zat dingen die ik lekker vind, maar klaarkomen... Nope..
Ik doe ook mn best niet aan het klaarkomen te denken, maar dat lukt me gewoon niet. Met mezelf spelen wind me absoluut niet op. Na een minuut is daar de lol al van af. (lees: gevoel weg). Ja, ik weet wat een clitoris is, en hoe en wat, maar dat werkt niet! En ik denk wel dat ik opgewonden genoeg ben tijden seks met mn vriend. Het kan ook psygisch (hoe schrijf ik dat ook al weer?) zijn geloof ik. Ik heb wel meerdere malen gehoord dat als je iets naars hebt meegemaakt dat (in)direct met seks te maken heeft dat ook negatieve gevolgen voor je eigen seks heeft, bv niet kunnen klaarkomen. Als dat zo is kun je es met een seksuoloog mee praten. Heb ik zelf nooit gedaan, maar t was een tip van mn huisarts. |
hier staan tips hoe het zeker weten moet lukken, er zijn er natuurlijk hier ook al genoemd maar dit is zeker het kijken waard.
|
Ik heb een vibo staan. Dat is ook lekker, maar 't laat me niet klaarkomen. (misschien moet ik een ander nemen.. Maar die dingen zijn superduur...)
Ach de seks zelf is ook heerlijk. Ik probeer me er bij neer te leggen.. |
Niet op focussen, en misschien een opwindender vriendje nemen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |