Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2004, 16:05
rainfairy
rainfairy is offline
ik heb sinds 9 maanden een vriend en de sex is goed....alleen ik kan mn hoogtepunt dus niet halen....alleen als ik bovenop zit heb ik af en toe het gevoel dat het komt maar dan verdwijnt het na 10 sec....wie heeft er tips? ik denk dat we voor veel dingen open staan maja allerlei speelgoedjes enzo zijn duur...maar heeft iemand ook tips die wat goedkoper zijn??

het is soms zo frustie! als het niet lukt....en voor hem is het natuurlijk ook nie echt leuk...

alvast tnx
Oud 16-08-2004, 16:20
Verwijderd
Niet op focussen. Niet krampachtig proberen klaar te komen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 16-08-2004 @ 17:20 :
inderdaad niet focussen op het klaarkomen, maar op hetgeen wat hij met je doet. probeer nergens anders aan te denken, laat die lekkere gevoelens gewoon over je heen komen. In een ander topic zei iemand eens dat niemand kon controleren wat er in je hoofd omging. daar had ze wel gelijk in. als een fantasie je helpt om te komen, waarom dan niet?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 17:30
Verwijderd
cursus nederlands volgen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 18:55
Verwijderd
Masturbatie. Gewoon gezellig in je uppie op ontdekkingsreis. Dan kan je daarna hem vertellen wat je precies zo leuk vond.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 20:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 16-08-2004 @ 18:30 :
cursus nederlands volgen
Ik moet toch zeggen dat ik bijzonder weinig klaarkwam tijdens de Nederlands les.

Je kan jezelf (en hem) een beetje helpen met je hand. En verder gewoon proberen, proberen, proberen. Maar zoals Mushu al zei: als je je er alleen maar op gaat focussen, lukt het sowieso niet.
Oud 16-08-2004, 20:17
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 16-08-2004 @ 21:03 :
Ik moet toch zeggen dat ik bijzonder weinig klaarkwam tijdens de Nederlands les.

ha maar je kwam wel

sorry kon t niet laten
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 20:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 16-08-2004 @ 21:17 :
ha maar je kwam wel

sorry kon t niet laten
Flauwerd. Nee.. ik val wel op oudere mannen, maar van die engerds van 55 hoef ik toch niet zo nodig (en m'n klasgenoten al helemaal niet! brr)
Oud 17-08-2004, 09:54
leucomelas
leucomelas is offline
bij mij heeft het ander half jaar geduurd voordat ik kon klaarkomen door me vriend.. int het begin ook zon moeite mee gehad... maar op een gegeven moment, niet meer aan gedacht en toen overkwam het me ineens.. wist niet wat ik meemaakte.. dus idd, duurt gewoon een tijdje voordat je je helemaal kan laten gaan en voordat je echt weet wat die ander opwindt.
dit wil ok helemaal niet zeggen dat het daarvoor minder goed was, maar het lukte me gewoon niet. ben n u ok pas op een punt dat ik echt alles du7rf te doen op seksueel gebied met me vriend misschien dat het daaraan ligt?
Oud 17-08-2004, 10:09
Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
je moet volgens mij niet onder de sex denken: '' ik moet nu komen, ik moet nu komen'' dan lukt het nooit, gewoon rustig doen als het niet leuk komt het de volgende keer wel...denk ik dan ...
Oud 17-08-2004, 11:46
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 17-08-2004 @ 12:22 :
Offtopic: Het moet "de les Nederlands" zijn. "De Nederlands les" is een germanisme.
Dude..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 14:19
Hulk
Hulk is offline
Offtopic: ligt het nu aan mij of zit die mathfreak alleen maar spelfouten te verbeteren in elk topic??
Oud 17-08-2004, 17:59
Nona
Nona is offline
Kan de discussie een beetje ontopic blijven? Open anders een mooi topic over germanismen op MT.
Oud 17-08-2004, 18:25
Gnothe seauton
Gnothe seauton is offline
ik kan mezelf wel laten klaarkomen, maar mijn vriend krijgt het niet voor elkaar. ik heb me er zo'n beetje al bij neergelegd. en misschien is dat het beste. wat eerder in het topic al gezegd werd: niet focussen. ga desnoods inderdaad fantaseren, als dat helpt. overigens: maar 1/3 van de vrouwen kan vaginaal komen. dus misschien moet je vriend meer met zijn handen doen als jullie bezig zijn.
Oud 17-08-2004, 20:00
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 17-08-2004 @ 18:59 :
Kan de discussie een beetje ontopic blijven?
Ja hoor, wat mij betreft wel.

Citaat:
Kruimel schreef op 17-08-2004 @ 18:59 :
Open anders een mooi topic over germanismen op MT.
Ik heb mijn vorige 2 replies al verwijderd, dus die discussie is wat mij betreft van de baan.

@destina1984: Er zijn door Mushu en Jadie een paar suggesties gedaan, waar ik me bij deze bij aansluit.

Laatst gewijzigd op 17-08-2004 om 20:20.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 21:08
Ratbout
Ratbout is offline
zorg dat je vriendje je beft/vingert voordat jullie gaan neuken!!! dat vind hij alst goed is leuk om te doen, en dan kan je of dan al klaarkomen, of daardoor eerde door het neuken klaarkomen..
Oud 17-08-2004, 22:05
rainfairy
rainfairy is offline
Citaat:
Ratbout schreef op 17-08-2004 @ 22:08 :
zorg dat je vriendje je beft/vingert voordat jullie gaan neuken!!! dat vind hij alst goed is leuk om te doen, en dan kan je of dan al klaarkomen, of daardoor eerde door het neuken klaarkomen..
lieverd, dat hebben we al geprobeerd
Oud 18-08-2004, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 16-08-2004 @ 17:20 :
Bij mij wil het juist niet als ik niet focus.. Tenminste, dan wil het wel, maar duurt het toch echt veel langer en bestaat de kans dat het niet gebeurt.

Maar idd - als je het zelf kunt, kan hij het ook leren. Misschien moet je hem toch nog iets beter voordoen wat je kan laten klaarkomen? Zo duidelijk dat het niet kan missen? Of misschien ben je gewoon (nog) niet ontspannen genoeg om jezelf zo te laten gaan..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 12:41
rainfairy
rainfairy is offline
ik kan ook niet van mezelf klaarkomen, ik word niet geil van met mezelf spelen, doet me helemaal niks! dus...het probleem is, dat wij alles hebben geprobeerd maar niks lukt....alleen speeltjes hebebn we nog niet geprobeerd....
Oud 18-08-2004, 18:29
Carrera
Carrera is offline
likken in de nek en daar een beetje zuigen

Kom ik toch bijna van
maar ik ben ook een beetje erg

Ik weet niet hebben jullie ook al eens geprobeerd elkaar te zoenen
op allerlei plekjes? Bv je hele lichaam laten nagaan met kussen/zuigen/likken of striptease of de een naakt ander gekleed (zie ander topic) ... ?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 19:46
rainfairy
rainfairy is offline
Citaat:
Carrera schreef op 18-08-2004 @ 19:29 :
likken in de nek en daar een beetje zuigen

Kom ik toch bijna van
maar ik ben ook een beetje erg

Ik weet niet hebben jullie ook al eens geprobeerd elkaar te zoenen
op allerlei plekjes? Bv je hele lichaam laten nagaan met kussen/zuigen/likken of striptease of de een naakt ander gekleed (zie ander topic) ... ?
ja ook geprobeerd.....rustig aan opbouwen, ik hem verwennen hij mij verwennen....vanalles....
Oud 18-08-2004, 21:14
Verwijderd
Citaat:
destina1984 schreef op 18-08-2004 @ 13:41 :
ik kan ook niet van mezelf klaarkomen, ik word niet geil van met mezelf spelen, doet me helemaal niks! dus...het probleem is, dat wij alles hebben geprobeerd maar niks lukt....alleen speeltjes hebebn we nog niet geprobeerd....
Je hebt geen fantasie en denkt dus allleen maar "Nou leuk hoor, ik ben mijn vagina aan het betasten." Kom op, denk na over wat je leuk, mooi of geil vindt en maak daar een fantasie van. nb: je weet wat een clitoris is?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 11:37
cagie
cagie is offline
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan ook niet klaarkomen als ik met mezelf speel enz. Ik heb nu anderhalf jaar een vriend en bij hem kwam ik ook niet klaar. Pas een paar weken geleden gebeurde dat voor het eerst. We hadden ons er toen eigenlijk allang bij neer gelegd dat het niet meer zou gebeuren Ik denk dat je zoals iedereen dat zegt er niet teveel op moet gaan focussen en niet teveel nadenken over het feit dat je niet klaarkomt want dat deed ik ook en dat werkt dus helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 18:42
very drunk driver
very drunk driver is offline
je hebt ook van die zalf die moet je op je clitoris smeren en dan kom je sneller klaar. ik weet niet hoe die zalf heet maar iemand hier weet dat vast wel.
Oud 19-08-2004, 22:36
Verwijderd
Citaat:
very drunk driver schreef op 19-08-2004 @ 19:42 :
je hebt ook van die zalf die moet je op je clitoris smeren en dan kom je sneller klaar. ik weet niet hoe die zalf heet maar iemand hier weet dat vast wel.
Lijkt me geen verstandig idee... en ik denk ook niet dat die zogenaamde wondermiddeltjes echt werken.

Nou ja, heb je lol aan de seks zonder klaarkomen, topicstartster?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 09:39
Fluffy puff
Fluffy puff is offline
Ook ik heb dat probleem. Ik heb ruim anderhalf jaar sexuele relatie met mn vriend, maar ben naar mijn weten nog nooit klaar gekomen. Ik zit er zelf gigantisch mee en mn vriend vind t ook wel jammer. Desondanks is de sex wel lekker. We hebben echt van alles geprobeerd. Zo mogelijk alle standjes, ook vingeren/beffen etc, etc... Er zijn zat dingen die ik lekker vind, maar klaarkomen... Nope..
Ik doe ook mn best niet aan het klaarkomen te denken, maar dat lukt me gewoon niet.
Met mezelf spelen wind me absoluut niet op. Na een minuut is daar de lol al van af. (lees: gevoel weg). Ja, ik weet wat een clitoris is, en hoe en wat, maar dat werkt niet! En ik denk wel dat ik opgewonden genoeg ben tijden seks met mn vriend.

Het kan ook psygisch (hoe schrijf ik dat ook al weer?) zijn geloof ik. Ik heb wel meerdere malen gehoord dat als je iets naars hebt meegemaakt dat (in)direct met seks te maken heeft dat ook negatieve gevolgen voor je eigen seks heeft, bv niet kunnen klaarkomen. Als dat zo is kun je es met een seksuoloog mee praten. Heb ik zelf nooit gedaan, maar t was een tip van mn huisarts.
Oud 20-08-2004, 11:09
Poepenis
Poepenis is offline
hier staan tips hoe het zeker weten moet lukken, er zijn er natuurlijk hier ook al genoemd maar dit is zeker het kijken waard.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 11:12
Fluffy puff
Fluffy puff is offline
Ik heb een vibo staan. Dat is ook lekker, maar 't laat me niet klaarkomen. (misschien moet ik een ander nemen.. Maar die dingen zijn superduur...)
Ach de seks zelf is ook heerlijk. Ik probeer me er bij neer te leggen..
Oud 23-08-2004, 09:34
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Niet op focussen, en misschien een opwindender vriendje nemen.

Regels voor berichten