![]() |
Wat moet volgens jou gedaan worden om de formule 1 interesanter te maken?
Zeg het maar.
Ik denk zelf en nu Quote ik Jean Todt: `De remmen zijn te sterk, bijna alle rijders remmen op het zelfde moment dus inhalen is heel erg moeilijk. ` |
dan zou micheal schumacher moeten overlijden want door hem is er geen spanning
|
schumacher met 3 banden laten rijden.
|
een keer het regelement nauwelijks aanpassen....
|
Alle coureurs moeten geblinddoekt worden.
|
kwalificatie regels terugveranderen
ferrari een verbod op verbeteren opleggen van een jaar ofzo :P |
Citaat:
Schumacher zelf is heel erg goed en kan auto rijden als niemand anders op dit moment, aan de andere kant zijn auto is natuurlijk ook de beste die er is. Iemand anders in zijn auto doet het ook heel erg goed. Hoe je F1 het interessanter/spannender maakt is niet zo moeijlijk, laat ze net als in de F3 allemaal met dezelfde auto rijden, dan krijg je te zien wat een rijder nou echt kan, waarschijnlijk zal Schumacher dan nog snel zijn maar de verschillen worden kleiner en de kansen voor anderen worden groter. |
indd, of allemaal hetzelfde materiaal (en Jos terug! of Albers erin, dat mag ook) ...of Schumacher stopt.
|
|
Citaat:
|
Ferrari boycotten ;)
|
jah, eigenlijk is de manier van de formule 3 het beste. Maar de formule 3 is anders dan de f1. f1 is een politiek verhaal en het presentatieblaadje van automerken...
|
We kunnen natuurlijk ook gewoon weer met de wagens uit 1979 gaan rijden:
http://www.iprimus.ca/~trauttf/Gilles/Dijon79.mpeg |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik dit rijtje van jou lees denk ik dat dat idd een heel erg groot verschil zal zijn. Het is echt tijd dat er zulke drastische verschillen komen. Maar durven ze dat te doen. Dat is de vraag. |
Ik denk dat Schumacher hetzelfde moet doen als Valentino Rossi doet met het motorrijden, namelijk op een kwalitatief slechtere motor gaan rijden. Als Schumacher dan in een "slechtere" auto gaat rijden, wordt het misschien spannender....
|
Ze moeten gewoon elke coreur precies dezelfde auto geven, met precies dezelfde capaciteiten. De winnaar daarvan is dan echt de beste coureur.
|
Gaan voetballen op de baan...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://paranoid.dechengst.nl/files/Albers.wmv |
Wat doe je dan ?
Ik werk bij een horeca bedrijf, dat DO&CO heet. En dit bedrijf doet alle drank en voedsel bij heel erg veel grote evenementen over de hele wereld. Zoals F1, EK, WK, enz. Nu werk ik er pas maar ik ben aangenomen om daar te bedienen eigenlijk. Ik ben nu pas een keer meegeweest. En dat was naar Nurbourgring ( weet niet zeker of je het zo spelt). Ik stond toen boven de pitbox van Ferrari en Williams en kon alles echt heel goed volgen. Om even een idee te geven ik stond 6m in rechtelijn van De pitstops van de Ferrari en Williams ongeveer 10m als ik voor het raam stond. ik heb daar dus een weekeind rond gelopen met een pasje waar ik overal naar binnen mee kon. Echt te gaaf. Ik ben Ralf, Montoya ( die echt heel erg klein is) Ralf en nog een paar tegengekomen. Die liepen even langs. Het is echt het idiale werk alles word geregeld vervoer naar de race en weer terug. Eten, drinken en hotel. En het verdiend heel erg goed. Ik had ook naar Silverstone gekund maar ik kon helaas dat weekeind echt niet. En als het goed is ga ik naar SPA. En als ik een jaar daar werk en ervaring op heb gedaan zoals een paar gasten die ik daar ken mag ik naar elke race en worden vliegtuigtickets voor me betaald. Ook naar bv. Japen ( voor een weekeindje echt te gek maar ja.) |
DEChengst ik heb net dat Formule1 V12 van jou site belluisterd en Moet zeggen als ze langs rijden als je maar een paar meter van ze af staat zonder dat je oordopjes in hebt klinkt het iets anders.
Wel mooie moter geluiden. |
Citaat:
|
Citaat:
Over zonder oordopjes gesproken. Ik heb een keer bij Italia a Zandvoort voor de pitbox gestaan toen men bezig was om van een Ferrari F93A de 3.5L V12 warm te draaien. Dat zat redelijk tegen de pijngrens aan, maar was wel een kick om een keer mee te maken. Helaas stond de Ferrari na een paar rondjes in de grindbak van Bosuit met een kapotte neus :( Gelukkig heb ik toen ie uit de pitbox reed nog wel een mooie foto kunnen maken: http://paranoid.dechengst.nl/forumim...rrari-f93a.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
met strafgewicht werken, net als in het DTCC destijds
|
Het Gaat door.
Ik ga naar Spa van donderdag tot vrijdag. Echt te cool. En twee van mijn goede vrienden gaan ook mee, Dus daar ben ik wel blij mee. Voor welke dagen heb jij kaartjes DEChengst. En dan nog een vraagje, ga jij nou naar elke race of alleen race- wedstrijden en evenementen in jou buurt? |
Wat denken jullie er eigenlijk van. En nu wil ik een keer geen voorspellingen in een rijtje zien, maar wat gaat er ongeveer gebeuren en waarom denken jullie dat? Wat voor`n race wordt het? Regen of niet, veel of wijnig inhaal acties, spectaculaire chrashes, een coureur ( die niet Michael heet) die het heel erg goed gaat doen dat soort dingen...
Eens kijken of dit werkt. |
Daar komt nog wel een apart topic over denk ik.
|
lang weg allemaal babes zeten zodra een paar courreur eraf vliegen :D
|
btw, als je in google zoekt op "Formula 1 crashes" of "Formula 1 video" dan vind je al redelijk wat bekende ( en minder bekende ) fragmentjes. Vaak wel van lage kwaliteit maar goed.
Over Spa.. ik wil wel een BAR of een McLaren op het podium zien maar ik gok Ferrari wederom 1 / 2 en een williams of renault op 3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ze moeten allemaal in van die2-rijders gaan rijden met als 2e persoon zo'n pitspoes :bloos:
|
Alle auto's gelijk maken, zodat het vrij weinig meer uitmaakt of je in een Ferrari of een Sauber rijdt. Want nu is er niks aan (n)
|
Er moeten gewoon bij teams die oppermachtig zijn 2 goede coureurs zijn. Ik denk dat het seizoen een stuk spannender zou zijn geweest wanneer b.v. Alonso of Webber in een ferrari reed.
Om weer spanning tussen de teams te krijgen moet je gewoon geduld hebben vorig jaar was het een topseizoen met voor 3 teams kansen op titels nadat ferrari een jaar daarvoor nog oppermachtig leek.. Zo kan het volgend jaar ook gewoon weer spannend zijn. |
ze zouden geen contact meer moete hebbe met die ventjes die bij de pits staan *geen microfoons enzo:P*en gewoon racen..
of ze moeten gewoon hele ding weg halen waaraan ze kunne zien dat de moter oververhit raakt:D:D :evil: |
geen begrensing in het vermogen of max snelheid (veiligheid nog verder omhoog) en iets grootere motoren:)
|
DEChengst,
Wat vond je van spa? Ik stond bij de start 20 meter van de eerste bocht, in de Ferrari tent, echt te gaaf om 20 van die auto`s zo dicht bij je langs zien te komen en dan voor je weer keihard weg te zien accelereren!!! |
Citaat:
|
minder rondjes :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |