Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2004, 16:30
The President
The President is offline
Zeg het maar.

Ik denk zelf en nu Quote ik Jean Todt: `De remmen zijn te sterk, bijna alle rijders remmen op het zelfde moment dus inhalen is heel erg moeilijk. `
Oud 16-08-2004, 17:01
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
dan zou micheal schumacher moeten overlijden want door hem is er geen spanning
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 17:03
Verwijderd
schumacher met 3 banden laten rijden.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 17:22
knijtert!
knijtert! is offline
een keer het regelement nauwelijks aanpassen....
Oud 16-08-2004, 17:51
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Alle coureurs moeten geblinddoekt worden.
Oud 16-08-2004, 17:56
Verwijderd
kwalificatie regels terugveranderen
ferrari een verbod op verbeteren opleggen van een jaar ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 18:10
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 16-08-2004 @ 18:01 :
dan zou micheal schumacher moeten overlijden want door hem is er geen spanning
Dit is deels waar (in mindere mate natuurlijk want de dood gun je niemand).
Schumacher zelf is heel erg goed en kan auto rijden als niemand anders op dit moment, aan de andere kant zijn auto is natuurlijk ook de beste die er is.
Iemand anders in zijn auto doet het ook heel erg goed.

Hoe je F1 het interessanter/spannender maakt is niet zo moeijlijk, laat ze net als in de F3 allemaal met dezelfde auto rijden, dan krijg je te zien wat een rijder nou echt kan, waarschijnlijk zal Schumacher dan nog snel zijn maar de verschillen worden kleiner en de kansen voor anderen worden groter.
Oud 16-08-2004, 18:14
$omeone
$omeone is offline
indd, of allemaal hetzelfde materiaal (en Jos terug! of Albers erin, dat mag ook) ...of Schumacher stopt.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 18:18
DEChengst
DEChengst is offline
  • Verbod op alle driver aids
  • Handmatige versnellingsbak
  • Directe link tussen gaspedaal en gasklep
  • Standaard ECU
  • Slicks terug
  • Stalen remschijven
  • Afschaf "alleen V10's" regel
  • Beperking aerodynamica voor rustige luchtstroom achter wagen
Oud 16-08-2004, 18:26
The President
The President is offline
Citaat:
$omeone schreef op 16-08-2004 @ 19:14 :
indd, of allemaal hetzelfde materiaal (en Jos terug! of Albers erin, dat mag ook) ...of Schumacher stopt.
Jos is meer spektakel dan Alberts denk ik. Maar ook Albers is welkom hoor. En Schumacher moet gewoon stoppen. Als je kijkt op www.verstappen.nl En dan klikt op einde van het tijdperk. Zie je dat de top 5 van Ferrari allemaal weggaan en vervangen worden. En ik hoop en denk niet dat de vervangers het meteen even als hun voorgangers.
Oud 16-08-2004, 21:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ferrari boycotten
Oud 16-08-2004, 21:16
Verwijderd
jah, eigenlijk is de manier van de formule 3 het beste. Maar de formule 3 is anders dan de f1. f1 is een politiek verhaal en het presentatieblaadje van automerken...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 15:45
DEChengst
DEChengst is offline
We kunnen natuurlijk ook gewoon weer met de wagens uit 1979 gaan rijden:

http://www.iprimus.ca/~trauttf/Gilles/Dijon79.mpeg
Oud 17-08-2004, 18:46
The President
The President is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 17-08-2004 @ 16:45 :
We kunnen natuurlijk ook gewoon weer met de wagens uit 1979 gaan rijden:

http://www.iprimus.ca/~trauttf/Gilles/Dijon79.mpeg
Dat was echt het gaafste stukje formule 1 dat ik ooit heb gezien!!! Dat moet weer kunnen gewoon. Dat waren twee helegoeie coureurs.Die ook gewoon durften. De helft van het veld nu durft dat niet volgens mij. Echt te gaaf. Ik volg nu al jaren de formule 1 en kijk ook om het internet naar historie, ik werk zelfs in de formule1 maar dit heb ik echt nog nooit gezien. Ik snap meteen waar Jacques zijn rijders qwalitijten van heeft. Heb je meer van die filmpjes?
Oud 17-08-2004, 18:53
The President
The President is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 16-08-2004 @ 19:18 :
  • Verbod op alle driver aids
  • Handmatige versnellingsbak
  • Directe link tussen gaspedaal en gasklep
  • Standaard ECU
  • Slicks terug
  • Stalen remschijven
  • Afschaf "alleen V10's" regel
  • Beperking aerodynamica voor rustige luchtstroom achter wagen
Je weet waar je het over hebt.
Als ik dit rijtje van jou lees denk ik dat dat idd een heel erg groot verschil zal zijn. Het is echt tijd dat er zulke drastische verschillen komen. Maar durven ze dat te doen. Dat is de vraag.
Oud 18-08-2004, 10:10
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Ik denk dat Schumacher hetzelfde moet doen als Valentino Rossi doet met het motorrijden, namelijk op een kwalitatief slechtere motor gaan rijden. Als Schumacher dan in een "slechtere" auto gaat rijden, wordt het misschien spannender....
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 10:15
Upke
Upke is offline
Ze moeten gewoon elke coreur precies dezelfde auto geven, met precies dezelfde capaciteiten. De winnaar daarvan is dan echt de beste coureur.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 11:07
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Gaan voetballen op de baan...
Oud 18-08-2004, 16:55
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Upke schreef op 18-08-2004 @ 11:15 :
Ze moeten gewoon elke coreur precies dezelfde auto geven.
Dan is de Formule 1 geen Formule 1 meer.
Oud 18-08-2004, 17:12
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
The President schreef op 17-08-2004 @ 19:46 :
Dat was echt het gaafste stukje formule 1 dat ik ooit heb gezien!!! Dat moet weer kunnen gewoon. Dat waren twee helegoeie coureurs.Die ook gewoon durften. De helft van het veld nu durft dat niet volgens mij.
Met de huidige wagens is het niet eens mogelijk. Als je in het filmpje ziet hoe Villeneuve zijn wielen blokeert en toch Arnoux in weet te halen. Met een huidige F1 auto stuiter je gewoon de baan af als je zoiets probeert.

Citaat:
Ik werk zelfs in de formule1 maar dit heb ik echt nog nooit gezien.
Wat doe je dan ?

Citaat:

Heb je meer van die filmpjes?
Nope. Ik wist wel een site, maar de filmpjes die daar op staan zijn allemaal 404.
Oud 18-08-2004, 17:29
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
The President schreef op 16-08-2004 @ 19:26 :
Jos is meer spektakel dan Alberts denk ik.
Ik heb Verstappen dit anders nog niet zien doen:

http://paranoid.dechengst.nl/files/Albers.wmv
Oud 18-08-2004, 18:10
The President
The President is offline
Wat doe je dan ?

Ik werk bij een horeca bedrijf, dat DO&CO heet.
En dit bedrijf doet alle drank en voedsel bij heel erg veel grote evenementen over de hele wereld. Zoals F1, EK, WK, enz.
Nu werk ik er pas maar ik ben aangenomen om daar te bedienen eigenlijk. Ik ben nu pas een keer meegeweest. En dat was naar Nurbourgring ( weet niet zeker of je het zo spelt). Ik stond toen boven de pitbox van Ferrari en Williams en kon alles echt heel goed volgen. Om even een idee te geven ik stond 6m in rechtelijn van De pitstops van de Ferrari en Williams ongeveer 10m als ik voor het raam stond. ik heb daar dus een weekeind rond gelopen met een pasje waar ik overal naar binnen mee kon. Echt te gaaf. Ik ben Ralf, Montoya ( die echt heel erg klein is) Ralf en nog een paar tegengekomen. Die liepen even langs.
Het is echt het idiale werk alles word geregeld vervoer naar de race en weer terug. Eten, drinken en hotel. En het verdiend heel erg goed.
Ik had ook naar Silverstone gekund maar ik kon helaas dat weekeind echt niet. En als het goed is ga ik naar SPA. En als ik een jaar daar werk en ervaring op heb gedaan zoals een paar gasten die ik daar ken mag ik naar elke race en worden vliegtuigtickets voor me betaald. Ook naar bv. Japen ( voor een weekeindje echt te gek maar ja.)
Oud 18-08-2004, 18:28
The President
The President is offline
DEChengst ik heb net dat Formule1 V12 van jou site belluisterd en Moet zeggen als ze langs rijden als je maar een paar meter van ze af staat zonder dat je oordopjes in hebt klinkt het iets anders.
Wel mooie moter geluiden.
Oud 18-08-2004, 19:11
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
The President schreef op 18-08-2004 @ 19:10 :
Ik werk bij een horeca bedrijf, dat DO&CO heet.
En dit bedrijf doet alle drank en voedsel bij heel erg veel grote evenementen over de hele wereld. Zoals F1.
(...)
En als het goed is ga ik naar Spa.
Kan je dan als een brave knul de baan even oversteken om wat lekkers te komen brengen ?
Oud 18-08-2004, 19:32
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
The President schreef op 18-08-2004 @ 19:28 :
Ik heb net dat Formule1 V12 van jou site belluisterd en Moet zeggen als ze langs rijden als je maar een paar meter van ze af staat zonder dat je oordopjes in hebt klinkt het iets anders.
De huidige V10's klinken uberhaupt anders dan de oude V12 motoren. Twee jaar terug zat ik in Zandvoort op de tribune toen de EuroBOSS serie werd gehouden. Allemaal oude Formule 1 wagens Eigenlijk iedereen reed in een auto met V10 motor. Alleen Klaas Zwart reed met een 1995 Ferrari 412T2 met 3.0L V12 omdat zijn Benetton panne had. Als het veld voorbij kwam rijden dan vormden de V10 wagens samen een enkel geluid. De V12 hoorde je er echter apart boven uit janken

Over zonder oordopjes gesproken. Ik heb een keer bij Italia a Zandvoort voor de pitbox gestaan toen men bezig was om van een Ferrari F93A de 3.5L V12 warm te draaien. Dat zat redelijk tegen de pijngrens aan, maar was wel een kick om een keer mee te maken.

Helaas stond de Ferrari na een paar rondjes in de grindbak van Bosuit met een kapotte neus Gelukkig heb ik toen ie uit de pitbox reed nog wel een mooie foto kunnen maken:

Oud 18-08-2004, 20:46
The President
The President is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 18-08-2004 @ 20:32 :
De huidige V10's klinken uberhaupt anders dan de oude V12 motoren. Twee jaar terug zat ik in Zandvoort op de tribune toen de EuroBOSS serie werd gehouden. Allemaal oude Formule 1 wagens Eigenlijk iedereen reed in een auto met V10 motor. Alleen Klaas Zwart reed met een 1995 Ferrari 412T2 met 3.0L V12 omdat zijn Benetton panne had. Als het veld voorbij kwam rijden dan vormden de V10 wagens samen een enkel geluid. De V12 hoorde je er echter apart boven uit janken

Over zonder oordopjes gesproken. Ik heb een keer bij Italia a Zandvoort voor de pitbox gestaan toen men bezig was om van een Ferrari F93A de 3.5L V12 warm te draaien. Dat zat redelijk tegen de pijngrens aan, maar was wel een kick om een keer mee te maken.

Helaas stond de Ferrari na een paar rondjes in de grindbak van Bosuit met een kapotte neus Gelukkig heb ik toen ie uit de pitbox reed nog wel een mooie foto kunnen maken:

[afbeelding]
Nette foto. Zo zag ik ze dus ook in Germany. Maar begrijp ik uit jou opmerking van ''over de baan steken'' Dat jij ook naar spa gaat? Waar zit je ergens? ( Als het zo is?)
Oud 18-08-2004, 21:56
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
The President schreef op 18-08-2004 @ 21:46 :
Maar begrijp ik uit jou opmerking van ''over de baan steken'' Dat jij ook naar spa gaat? Waar zit je ergens?
Gold 3
Oud 19-08-2004, 09:37
Mark
Mark is offline
met strafgewicht werken, net als in het DTCC destijds
Oud 22-08-2004, 23:18
The President
The President is offline
Het Gaat door.
Ik ga naar Spa van donderdag tot vrijdag.
Echt te cool. En twee van mijn goede vrienden gaan ook mee, Dus daar ben ik wel blij mee. Voor welke dagen heb jij kaartjes
DEChengst. En dan nog een vraagje, ga jij nou naar elke race of alleen race- wedstrijden en evenementen in jou buurt?
Oud 22-08-2004, 23:21
The President
The President is offline
Wat denken jullie er eigenlijk van. En nu wil ik een keer geen voorspellingen in een rijtje zien, maar wat gaat er ongeveer gebeuren en waarom denken jullie dat? Wat voor`n race wordt het? Regen of niet, veel of wijnig inhaal acties, spectaculaire chrashes, een coureur ( die niet Michael heet) die het heel erg goed gaat doen dat soort dingen...

Eens kijken of dit werkt.
Oud 22-08-2004, 23:22
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Daar komt nog wel een apart topic over denk ik.
Oud 23-08-2004, 00:40
tosyali
tosyali is offline
lang weg allemaal babes zeten zodra een paar courreur eraf vliegen
Oud 23-08-2004, 00:44
Carn
Carn is offline
btw, als je in google zoekt op "Formula 1 crashes" of "Formula 1 video" dan vind je al redelijk wat bekende ( en minder bekende ) fragmentjes. Vaak wel van lage kwaliteit maar goed.

Over Spa..

ik wil wel een BAR of een McLaren op het podium zien maar ik gok Ferrari wederom 1 / 2 en een williams of renault op 3
Oud 23-08-2004, 09:23
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tosyali schreef op 23-08-2004 @ 01:40 :
lang weg allemaal babes zeten zodra een paar courreur eraf vliegen
Hihihihi
Oud 23-08-2004, 19:19
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 19-08-2004 @ 10:37 :
met strafgewicht werken, net als in het DTCC destijds
Dat weerhield BMW er niet van om te domineren.
Oud 23-08-2004, 19:25
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
The President schreef op 23-08-2004 @ 00:18 :
Voor welke dagen heb jij kaartjes DEChengst.
Het hele weekend natuurlijk

Citaat:

Ga jij nou naar elke race of alleen race- wedstrijden en evenementen in jou buurt?
Ik ga een keer per jaar naar een GP. Steevast is dat Belgie. Verder ben ik bij de grote evenementen ook op Zandvoort te vinden
Oud 23-08-2004, 19:34
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
The President schreef op 23-08-2004 @ 00:21 :
Wat voor`n race wordt het? Regen of niet
Je kan er vanuit gaan dat het in ieder geval ergens tijdens het weekend gaat regen. Dat doet het namelijk altijd op Spa

Citaat:

spectaculaire chrashes
Daarvoor moeten ze Jacques Villeneuve inhuren. Die rijdt Eau Rouge geloof ik uit principe volgas. Daarmee heeft ie in twee opvolgende jaren zijn auto aan BARrels gereden

Citaat:

Een coureur ( die niet Michael heet) die het heel erg goed gaat doen dat soort dingen...
Als je onder heel erg goed verstaat dat ie wint dan kan je dat mooi vergeten. Er van uitgaande dat Schumi geen panne krijgt wint hij gewoon. Sterker nog als hij zijn dag heeft vernedert hij het hele veld incluis Rubens met een seconde per ronde.
Oud 24-08-2004, 20:52
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Ze moeten allemaal in van die2-rijders gaan rijden met als 2e persoon zo'n pitspoes
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 23:04
Verwijderd
Alle auto's gelijk maken, zodat het vrij weinig meer uitmaakt of je in een Ferrari of een Sauber rijdt. Want nu is er niks aan
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 16:14
Orion2003
Orion2003 is offline
Er moeten gewoon bij teams die oppermachtig zijn 2 goede coureurs zijn. Ik denk dat het seizoen een stuk spannender zou zijn geweest wanneer b.v. Alonso of Webber in een ferrari reed.

Om weer spanning tussen de teams te krijgen moet je gewoon geduld hebben vorig jaar was het een topseizoen met voor 3 teams kansen op titels nadat ferrari een jaar daarvoor nog oppermachtig leek.. Zo kan het volgend jaar ook gewoon weer spannend zijn.
Oud 01-09-2004, 22:30
angeltje_1989
angeltje_1989 is offline
ze zouden geen contact meer moete hebbe met die ventjes die bij de pits staan *geen microfoons enzo*en gewoon racen..
of ze moeten gewoon hele ding weg halen waaraan ze kunne zien dat de moter oververhit raakt
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 06:04
michieltje
michieltje is offline
geen begrensing in het vermogen of max snelheid (veiligheid nog verder omhoog) en iets grootere motoren
Oud 08-09-2004, 20:25
The President
The President is offline
DEChengst,

Wat vond je van spa? Ik stond bij de start 20 meter van de eerste bocht, in de Ferrari tent, echt te gaaf om 20 van die auto`s zo dicht bij je langs zien te komen en dan voor je weer keihard weg te zien accelereren!!!
Oud 11-09-2004, 18:09
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
The President schreef op 08-09-2004 @ 21:25 :
DEChengst,

Wat vond je van Spa?
Super vet
Oud 11-09-2004, 22:32
Freestyler*
Freestyler* is offline
minder rondjes
Oud 12-09-2004, 00:21
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 25-08-2004 @ 00:04 :
Alle auto's gelijk maken, zodat het vrij weinig meer uitmaakt of je in een Ferrari of een Sauber rijdt. Want nu is er niks aan
dan is het geen fomule 1 meer
Oud 12-09-2004, 00:22
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 24-08-2004 @ 21:52 :
Ze moeten allemaal in van die2-rijders gaan rijden met als 2e persoon zo'n pitspoes
Je ziet ze dan toch niet
Reageren

Regels voor berichten