![]() |
Homosexuele hamsters
Hoi, ;)
Ik had eerst 2 hamsters; 2 mannetjes (dat wist ik want als je op hun buikjes drukte kwam er een piemoltje uit) Maar later, gingen ze 'het' met elkaar doen! :eek: Best vreemd, ik wist niet dat homosexualiteit bij hamsters voor kwam.. ze zijn al dood hoor, maar ik wil gewoon ff weten; hebben jullie hier ook ervaring mee? Ik met mn tere kinderzieltje schrok nogal van de ranzige taferelen in het kooitje (ik heb niets tegen homo's hoor).. ze raakten ook niet zwanger (duh ;) ), maar dat bewijst ook dat het 2 mannetjes waren. Of ben ik de enige in de wereld die homosexuele hamsters had? Of ze moeten zo sexueel gefrustreerd geworden zijn van het vrouwtjes-tekort dat ze elkaar maar gingen pakken. :D |
ik denk dat homosexualiteit bij dieren niet zo vreemd is. zelf heb ik ook een homosexuele hond:D ik denk dat het puur instinct is ofz. :confused: de drang naar paren.
|
Een homosexuele hond? :p Hoe heb je 'm genoemd, Sparky? Ik was ook al bang dat mn hamsters wel man-en-vrouw waren, want het was ook familie; dan kreeg ik waarschijnlijk verstandelijk gehandicapte hamsterbaby's ofzo! :eek: :| Maar het waren dus echt homo's?? Hip :cool:
|
"Homoseksualiteit onder hamsters is een ziekte", aldus Paus Johannes Paulus II
|
Nou zeg, het is een feit dat mn hamsters controversieel en vooruitstrevend waren. Ze trokken zich blijkbaar niets aan van religie en gewoontes, en daar neem ik graag een voorbeeld aan! (Niet dat ik nu een hamster ga pakken oid)
|
Citaat:
hehe :D het zal wel aan het ras hebben gelegen. mij gayhond was een vulgair poedeltj :cool: zn naam? cacius *is pools:cool:* |
volgens mij heeft dat te maken met dominantie enzo...hoe het precies zit weet ik ook niet
|
Was denk ik om rangorde te bepalen, dominantie tonen. Doen veel andere dieren ook.
|
8 procent van de schapen is homoseksueel. Dat hamsters dat dus ook kunnen zijn lijkt me niet zo vreemd. Het komt bij alle diersoorten voor.
|
het overgrote deel van de paarden en otters is biseksueel :o
|
Tonen van macht? ... dus het was gewoon anale vernedering :( ik had mn hamster moeten redden! Denken jullie dat het echt 2 homos waren, of was het uit pure frustratie dat ze nooit konden wippen?.. Het lijkt me wel raar als ik precies 2 homo's heb uitgekozen. :D
|
Gewoon dominantie gedrag. Doen honden ook.
Wij hebben twee teefjes thuis, moeder en dochter, en de moeder doet dat ook bij de jongste. En vroeger bij kleine kindjes. Is gewoon laten zien wie de baas is. Of je had natuurlijk twee ontzettend geile hamsters, dat kan ook. :p |
Juh, ze zullen wel ontzettend geil geweest zijn, hun ampjes zijn ook te kort zodat ze de hand niet aan zichzelf kunnen slaan.. maar om dan elkaar te pakken, dat gaat me te ver hoor.. :(
|
Mijn hond doet het ook met katten die de tuin inlopen, dan gooi ik er altijd koud water overheen, sprenkel wat koud water als je nieuwe hamsters het nog eens doen (y)
|
Citaat:
kijk naar het bajes-syndroom je zit als man met allemaal andere mannen in de bajes en moet douche , als het hoofd van de lokale bajes-gang dan ff zin krijgt ben je ook de lul :D |
Pfffft ja.. :p
Komt pedosexualiteit ook bij hamsters voor? Bv; ik heb een nest met jonkies en ineens komt die opa daar even een paar kinderen misbruiken, :( Wat zijn dat voor een dieren zeg! |
als ik zo een dier had zou ik hem niet meer willen :o
weggooien die zooi :D |
Ik denk dat het echt geen Homosexualiteit hoeft te zijn. Als jij een levenlang met een ander mannetje ergens opgesloten zou ziten, en je kan alleen maar eten, graven, lopen en neuken met je vriend. Dan vervelen de eerste drie toch ook wel na een tijdje?
|
Citaat:
maar dat kan zijn omdat ik ook homo ben :p |
Ja, of 1 van de 2 was dus homo, en die ander was maar het 'slachtoffer'..
|
dat is nog niks
mijn hamsters waren kanibalen ze aten mekaar op :| |
:|
Je moet ook voer in hun bakjes doen. |
Citaat:
maar Ghost toch! :eek: met je hamstertjes! er zijn idd homofiele paarden, schapen, koeien en geiten, dus erg abnormaal zal het niet zijn |
Citaat:
Citaat:
En ontopic: Hamsters zijn gaaf, lekker boeiend dat ze heaumeausexueel zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil vanaf nu ook alleen nog maar homo-huisdieren; ze zijn veel gezelliger, socialer, en ze maken geen jonkies.. |
Extreeeeem :cool:
|
lol
|
Bijna alle dieren vertonen seksueel gedrag.
God heeft dit gedaan zodat mannelijke dieren die eindelijk een kans hebben om zich werkelijk voort te planten door sex te hebben met een vrouwtje, dat kunnen doen met vers vruchtbaar sperma. Het is dus een alternatief voor masturbatie, heel slim van God dus. |
Kieft weg met je god..
|
:rolleyes:
|
Och, het blijven mannetjesdieren. En mannetjesdieren willen hun mededieren bespringen. En als ze dan in een kooi met alleen maar andere mannetjes zitten, en geen enkel vrouwtje, nouja, dan maar een mannetje.
Net zoals in gevangenissen zeg maar, maar dan nog makkelijker omdat hamsters weinig om hun reputatie e.d. geven. |
Ach als beest moet je toch ook je sexuele frustratie kwijt. Thuis hebben we eerst een mannelijk konijn gehad dat bij gebrek aan mede konijn maar tegen dingen begon aan te rijen. En nu hebben we twee vrouwtjes konijnen, zusjes, waarvan de ene de ander gebruikt. Het is wel sneu. Het ene konijn is groter als het andere en dus ook de dominante. Het andere konijn mag het niet eens en is altijd de lul :D.
|
je moet ze handtasjes geven!
|
:d
|
Homo dieren zijn veel hipper, gezelliger en hebben een veel betere smaak.
De uitkomst voor de eenzame homo dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zie het zo.
De ene hamster had die andere hamster zijn BITCH gemaakt. |
I aint down with that hamstah shit..
|
HAHAHAHAHAH ik lach me kapot om jullie reacties HAHHAHAHHAA :) :) :) :) :D :D
|
Misschien hebben ze in de gevangenis gezeten.
|
Citaat:
|
Zoiets had ik met mijn 2 Russische hamsters. Alleen waren dit 2 vrouwtjes die nogal lesbisch deden.
|
M'n cavia's (vrouwtjes) doen dat ook wel eens. Zolang ze er geen gewonden vallen zoeken ze het maar fijn uit. :)
|
Citaat:
|
Het is gewoon het uiten en steeds weer bevestigen van dominantie (tenzij het misschien constant gebeurt, dan kan er misschien iets anders aan de hand zijn). Wanneer het ene dier op het andere dier rijdt wil hij daarmee zeggen dat hij de baas is over de ander, en dit heeft weinig met homosexualiteit te maken.
|
Juh, ze proberen gewoon elkaar te "domineren" vrouwtjeskatten doen het trouwens ook, de lesbische encounters van mn kat met de buurkat zijn ontelbaar. Mijn hond wordt ook regelmatig bereden door honden uit de buurt.
In de dierenwereld is het gewoon elke dag bi-orgie. |
Oh jee, wat schokkend. :rolleyes: :D
|
Maar doet het geen pijn aan zijn aarsch? :( :( Ik weet namelijk niet of die andere hamster een beetje groot geschapen is, ik wil niet hebben dat..
ownee ze zijn al dood :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |