Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2004, 05:35
Ghost
Ghost is offline
Hoi,

Ik had eerst 2 hamsters; 2 mannetjes (dat wist ik want als je op hun buikjes drukte kwam er een piemoltje uit) Maar later, gingen ze 'het' met elkaar doen! Best vreemd, ik wist niet dat homosexualiteit bij hamsters voor kwam.. ze zijn al dood hoor, maar ik wil gewoon ff weten; hebben jullie hier ook ervaring mee? Ik met mn tere kinderzieltje schrok nogal van de ranzige taferelen in het kooitje (ik heb niets tegen homo's hoor).. ze raakten ook niet zwanger (duh ), maar dat bewijst ook dat het 2 mannetjes waren. Of ben ik de enige in de wereld die homosexuele hamsters had? Of ze moeten zo sexueel gefrustreerd geworden zijn van het vrouwtjes-tekort dat ze elkaar maar gingen pakken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2004, 07:11
edvis
edvis is offline
ik denk dat homosexualiteit bij dieren niet zo vreemd is. zelf heb ik ook een homosexuele hond ik denk dat het puur instinct is ofz. de drang naar paren.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 07:16
Ghost
Ghost is offline
Een homosexuele hond? Hoe heb je 'm genoemd, Sparky? Ik was ook al bang dat mn hamsters wel man-en-vrouw waren, want het was ook familie; dan kreeg ik waarschijnlijk verstandelijk gehandicapte hamsterbaby's ofzo! Maar het waren dus echt homo's?? Hip
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 07:33
Verwijderd
"Homoseksualiteit onder hamsters is een ziekte", aldus Paus Johannes Paulus II
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 07:39
Ghost
Ghost is offline
Nou zeg, het is een feit dat mn hamsters controversieel en vooruitstrevend waren. Ze trokken zich blijkbaar niets aan van religie en gewoontes, en daar neem ik graag een voorbeeld aan! (Niet dat ik nu een hamster ga pakken oid)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 07:55
edvis
edvis is offline
Citaat:
Ghost schreef op 21-08-2004 @ 08:16 :
Een homosexuele hond? Hoe heb je 'm genoemd, Sparky? Ik was ook al bang dat mn hamsters wel man-en-vrouw waren, want het was ook familie; dan kreeg ik waarschijnlijk verstandelijk gehandicapte hamsterbaby's ofzo! Maar het waren dus echt homo's?? Hip

hehe het zal wel aan het ras hebben gelegen. mij gayhond was een vulgair poedeltj zn naam? cacius *is pools*
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 09:22
aapje
aapje is offline
volgens mij heeft dat te maken met dominantie enzo...hoe het precies zit weet ik ook niet
Oud 21-08-2004, 10:09
11568
11568 is offline
Was denk ik om rangorde te bepalen, dominantie tonen. Doen veel andere dieren ook.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 11:27
duifeltje
duifeltje is offline
8 procent van de schapen is homoseksueel. Dat hamsters dat dus ook kunnen zijn lijkt me niet zo vreemd. Het komt bij alle diersoorten voor.
Oud 21-08-2004, 15:16
rijk_v
rijk_v is offline
het overgrote deel van de paarden en otters is biseksueel
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 17:36
Ghost
Ghost is offline
Tonen van macht? ... dus het was gewoon anale vernedering ik had mn hamster moeten redden! Denken jullie dat het echt 2 homos waren, of was het uit pure frustratie dat ze nooit konden wippen?.. Het lijkt me wel raar als ik precies 2 homo's heb uitgekozen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 17:43
Verwijderd
Gewoon dominantie gedrag. Doen honden ook.
Wij hebben twee teefjes thuis, moeder en dochter, en de moeder doet dat ook bij de jongste.
En vroeger bij kleine kindjes. Is gewoon laten zien wie de baas is.

Of je had natuurlijk twee ontzettend geile hamsters, dat kan ook.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 18:06
Ghost
Ghost is offline
Juh, ze zullen wel ontzettend geil geweest zijn, hun ampjes zijn ook te kort zodat ze de hand niet aan zichzelf kunnen slaan.. maar om dan elkaar te pakken, dat gaat me te ver hoor..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 10:48
rijk_v
rijk_v is offline
Mijn hond doet het ook met katten die de tuin inlopen, dan gooi ik er altijd koud water overheen, sprenkel wat koud water als je nieuwe hamsters het nog eens doen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 11:01
DG
DG is offline
Citaat:
aapje schreef op 21-08-2004 @ 10:22 :
volgens mij heeft dat te maken met dominantie enzo...hoe het precies zit weet ik ook niet

kijk naar het bajes-syndroom

je zit als man met allemaal andere mannen in de bajes en moet douche , als het hoofd van de lokale bajes-gang dan ff zin krijgt ben je ook de lul
Oud 22-08-2004, 20:35
Ghost
Ghost is offline
Pfffft ja..

Komt pedosexualiteit ook bij hamsters voor? Bv; ik heb een nest met jonkies en ineens komt die opa daar even een paar kinderen misbruiken, Wat zijn dat voor een dieren zeg!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 16:49
tosyali
tosyali is offline
als ik zo een dier had zou ik hem niet meer willen
weggooien die zooi
Oud 24-08-2004, 15:55
MikeyMo
MikeyMo is offline
Ik denk dat het echt geen Homosexualiteit hoeft te zijn. Als jij een levenlang met een ander mannetje ergens opgesloten zou ziten, en je kan alleen maar eten, graven, lopen en neuken met je vriend. Dan vervelen de eerste drie toch ook wel na een tijdje?
Oud 24-08-2004, 17:33
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 24-08-2004 @ 16:55 :
Ik denk dat het echt geen Homosexualiteit hoeft te zijn. Als jij een levenlang met een ander mannetje ergens opgesloten zou ziten, en je kan alleen maar eten, graven, lopen en neuken met je vriend. Dan vervelen de eerste drie toch ook wel na een tijdje?
als ik een leven lang met een vriend in een kooi zat, zou ik idd wel bijster veel neuken

maar dat kan zijn omdat ik ook homo ben
Oud 24-08-2004, 20:55
Ghost
Ghost is offline
Ja, of 1 van de 2 was dus homo, en die ander was maar het 'slachtoffer'..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 21:01
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
dat is nog niks

mijn hamsters waren kanibalen

ze aten mekaar op
Oud 24-08-2004, 21:02
Ghost
Ghost is offline

Je moet ook voer in hun bakjes doen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 02:42
Verwijderd
Citaat:
tosyali schreef op 23-08-2004 @ 17:49 :
weggooien die zooi
wat is dit nou weer voor raar gemekker!!!

maar Ghost toch! met je hamstertjes!
er zijn idd homofiele paarden, schapen, koeien en geiten, dus erg abnormaal zal het niet zijn
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 04:41
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
weggooien die zooi
Op zich heb je wel gelijk ja, ik zou een islamitisch dier ook niet meer willen. (verzorgen in dit geval, ik had het niet over flink hard nemen).

Citaat:
DarkSide schreef op 21-08-2004 @ 08:33 :
"Homoseksualiteit onder hamsters is een ziekte", aldus Paus Johannes Paulus II
En om in m'n dronken bui nog iets aardigs te zeggen: Het christendom is ook een ziekte.

En ontopic: Hamsters zijn gaaf, lekker boeiend dat ze heaumeausexueel zijn.
Oud 26-08-2004, 04:48
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
weggooien die zooi
ah, anti-homo, naja geeft niet, ik wil geen heterodieren.
Oud 26-08-2004, 08:30
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Pr0xy schreef op 26-08-2004 @ 05:48 :
ah, anti-homo, naja geeft niet, ik wil geen heterodieren.

Ik wil vanaf nu ook alleen nog maar homo-huisdieren; ze zijn veel gezelliger, socialer, en ze maken geen jonkies..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:40
Skilly
Skilly is offline
Extreeeeem
Oud 29-08-2004, 17:18
kever
kever is offline
lol
Oud 29-08-2004, 21:06
Daevrem
Daevrem is offline
Bijna alle dieren vertonen seksueel gedrag.

God heeft dit gedaan zodat mannelijke dieren die eindelijk een kans hebben om zich werkelijk voort te planten door sex te hebben met een vrouwtje, dat kunnen doen met vers vruchtbaar sperma.

Het is dus een alternatief voor masturbatie, heel slim van God dus.
Oud 29-08-2004, 21:53
Ghost
Ghost is offline
Kieft weg met je god..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 21:59
Daevrem
Daevrem is offline
Oud 29-08-2004, 22:31
Verwijderd
Och, het blijven mannetjesdieren. En mannetjesdieren willen hun mededieren bespringen. En als ze dan in een kooi met alleen maar andere mannetjes zitten, en geen enkel vrouwtje, nouja, dan maar een mannetje.
Net zoals in gevangenissen zeg maar, maar dan nog makkelijker omdat hamsters weinig om hun reputatie e.d. geven.

Laatst gewijzigd op 29-08-2004 om 22:43.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 22:48
Nefiâth
Nefiâth is offline
Ach als beest moet je toch ook je sexuele frustratie kwijt. Thuis hebben we eerst een mannelijk konijn gehad dat bij gebrek aan mede konijn maar tegen dingen begon aan te rijen. En nu hebben we twee vrouwtjes konijnen, zusjes, waarvan de ene de ander gebruikt. Het is wel sneu. Het ene konijn is groter als het andere en dus ook de dominante. Het andere konijn mag het niet eens en is altijd de lul .
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 14:06
3rd Rock
3rd Rock is offline
je moet ze handtasjes geven!
Oud 30-08-2004, 17:32
Guissie
Guissie is offline
Oud 30-08-2004, 17:37
Outlaw
Outlaw is offline
Homo dieren zijn veel hipper, gezelliger en hebben een veel betere smaak.

De uitkomst voor de eenzame homo dus.
Oud 31-08-2004, 15:44
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 30-08-2004 @ 15:06 :
je moet ze handtasjes geven!
ja, en regenboog-kleurige kleertjes en misschien ook maar een setje mini-condooms
Oud 31-08-2004, 16:25
Upke
Upke is offline
Citaat:
Ghost schreef op 21-08-2004 @ 06:35 :
Hoi,

Ik had eerst 2 hamsters; 2 mannetjes (dat wist ik want als je op hun buikjes drukte kwam er een piemoltje uit) Maar later, gingen ze 'het' met elkaar doen! Best vreemd, ik wist niet dat homosexualiteit bij hamsters voor kwam.. ze zijn al dood hoor, maar ik wil gewoon ff weten; hebben jullie hier ook ervaring mee? Ik met mn tere kinderzieltje schrok nogal van de ranzige taferelen in het kooitje (ik heb niets tegen homo's hoor).. ze raakten ook niet zwanger (duh ), maar dat bewijst ook dat het 2 mannetjes waren. Of ben ik de enige in de wereld die homosexuele hamsters had? Of ze moeten zo sexueel gefrustreerd geworden zijn van het vrouwtjes-tekort dat ze elkaar maar gingen pakken.
In de gevangenis willen mannen onder de douche ook wel eens iemand in hun kont naaien. En zo is het precies hetzelfde als jou hamsters, ze zitten met z'n 2 opgeslot in een kooi. Ze hebben geen vrouwelijke medehamsters, en ze willen toch aan hun trekken komen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 14:33
LMP
LMP is offline
Zie het zo.

De ene hamster had die andere hamster zijn BITCH gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 21:20
Ghost
Ghost is offline
I aint down with that hamstah shit..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 23:14
bobski
bobski is offline
HAHAHAHAHAH ik lach me kapot om jullie reacties HAHHAHAHHAA
Oud 18-09-2004, 13:02
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Misschien hebben ze in de gevangenis gezeten.
Oud 19-09-2004, 15:20
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 18-09-2004 @ 14:02 :
Misschien hebben ze in de gevangenis gezeten.
Per ongeluk de zeep...eeh, knaagsteen laten vallen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 21:57
Deesie
Deesie is offline
Zoiets had ik met mijn 2 Russische hamsters. Alleen waren dit 2 vrouwtjes die nogal lesbisch deden.
Oud 27-09-2004, 09:44
Vice
Vice is offline
M'n cavia's (vrouwtjes) doen dat ook wel eens. Zolang ze er geen gewonden vallen zoeken ze het maar fijn uit.
Oud 29-09-2004, 00:08
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Deesie schreef op 25-09-2004 @ 22:57 :
Zoiets had ik met mijn 2 Russische hamsters. Alleen waren dit 2 vrouwtjes die nogal lesbisch deden.
een lesbo is ook homosexueel
Oud 29-09-2004, 12:52
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Het is gewoon het uiten en steeds weer bevestigen van dominantie (tenzij het misschien constant gebeurt, dan kan er misschien iets anders aan de hand zijn). Wanneer het ene dier op het andere dier rijdt wil hij daarmee zeggen dat hij de baas is over de ander, en dit heeft weinig met homosexualiteit te maken.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 12:58
rijk_v
rijk_v is offline
Juh, ze proberen gewoon elkaar te "domineren" vrouwtjeskatten doen het trouwens ook, de lesbische encounters van mn kat met de buurkat zijn ontelbaar. Mijn hond wordt ook regelmatig bereden door honden uit de buurt.

In de dierenwereld is het gewoon elke dag bi-orgie.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 13:52
Verwijderd
Oh jee, wat schokkend.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 19:05
Ghost
Ghost is offline
Maar doet het geen pijn aan zijn aarsch? Ik weet namelijk niet of die andere hamster een beetje groot geschapen is, ik wil niet hebben dat..
ownee ze zijn al dood
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten