Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   sex voor het huwelijk (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=93628)

M@TRIX 16-05-2002 15:02

sex voor het huwelijk

Wie doet er niet aan sex voor het huwelijk ??? Ik persoonlijk wel , maar kan me voorstellen dat mensen uit principe of geloof het niet doen.

youriw 16-05-2002 15:08

wat is er mis met dit topic, een paar regels hieronder?

Luvlytallie 16-05-2002 15:12

Ik zei een tijdje terug nog van ik doe het nooit voor m'n huwelijk. Dat heb ik van huis uit meegekregen. maar ik heb nu een hele lieve vriend dus denk dat ik het niet vol hou tot mijn huwelijk. We zijn nu al best wel ver... en we hebben 3,5 maand. En ik ben aan de pil.. dus zogauw het moment er is... gebeurd het ook wel!!!:D

M@TRIX 16-05-2002 15:13

Citaat:

youriw schreef:
oh ikke scheel.... NIE gezien excuses

MissBi@tch 16-05-2002 16:13

Citaat:

M@TRIX schreef:
Wie doet er niet aan sex voor het huwelijk ??? Ik persoonlijk wel , maar kan me voorstellen dat mensen uit principe of geloof het niet doen.
ik doe dr wel aan zoals je weet :D maar ikzelf zou dus echt niet w88 tot na het huwelijk voor hetzelfde geld knap je helemaal op je partner af in bed...

JAJAJA ik weet het Sex is NIET het belangrijkste maar dan nog het telt wel mee hoor! maar goed ik respecteer de mensen die er wel mee w88 tot na het huwelijk ik zeg alleen dat ik het zelf nooit zo zou doen!

MA*lu*Ku 16-05-2002 16:50

Ik doe niet aan sex voor m'n huwelijk. Staat gewoon vast. Ik weet dat het heel moeilijk zal gaan worden maar ik weet dat ik het kan volhouden. Ik wil dat omdat ik christelijk ben en ik ook wil leven naar wat er in de Bijbel staat en dat ik (klinkt misschien vroom maar zo is't nu eenmaal) God wil gehoorzamen. Niet alleen met m'n mond maar ook gewoon in de praktijk. Tja, wat zal ik zeggen, ik zal hier wel veel commentaar op krijgen want ik sta op school ook al alleen wat dit betreft. Maar dat maakt niet uit want ik blijf er toch zo over denken!

Greetz 2 y'all,

youriw 16-05-2002 16:54

Citaat:

MA*lu*Ku schreef:
Ik doe niet aan sex voor m'n huwelijk. Staat gewoon vast. Ik weet dat het heel moeilijk zal gaan worden maar ik weet dat ik het kan volhouden. Ik wil dat omdat ik christelijk ben en ik ook wil leven naar wat er in de Bijbel staat en dat ik (klinkt misschien vroom maar zo is't nu eenmaal) God wil gehoorzamen. Niet alleen met m'n mond maar ook gewoon in de praktijk. Tja, wat zal ik zeggen, ik zal hier wel veel commentaar op krijgen want ik sta op school ook al alleen wat dit betreft. Maar dat maakt niet uit want ik blijf er toch zo over denken!

Greetz 2 y'all,

ok, even een serieuse vraag terug, doe je helemaal niet aan sex? dus ook niet masturberen?

vind ik heel knap van je hoor, ik hop voor jou dat je het volhoudt!

Freyja 16-05-2002 18:30

Citaat:

MA*lu*Ku schreef:

Greetz 2 y'all,

Tja, jouw keus, ik vind het idd vaag. In de bijbel staat trouwens niet dat je geen sex voor het huwelijk mag. Volgens mij wel iets over maar een partner, maar dan kan het ook voor of zonder het huwelijk... :\ (zeg het maar als ik het fout heb, hoor, maar volgens mij staat het er echt niet in).

Roosa 16-05-2002 19:12

Ik snap niet waarom god zou vinden dat je geen sex mag hebben voor het huwelijk.. Door sex krijg je toch een soort intieme band samen e.d.. daar is toch weinig tegen? God vind scheiden vast ook niet goed, en dat doen ook veel mensen, misschien omdat de sex erg slecht bleek te zijn:D

Maar ik accepteer de mening van anderen verder wel, en als je er van overtuigd bent dat je geen sex voor het huwelijk mag hebben moet je het ook niet doen natuurlijk..
Toch denk ik dat je het gewoon zelf moet weten, jij weet wanneer je er klaar voor bent, en 'god' niet.

Tofke_H 17-05-2002 10:27

Citaat:

youriw schreef:
Idd.. nogal vreemd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.