![]() |
|
wat is er mis met dit topic, een paar regels hieronder?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik doe niet aan sex voor m'n huwelijk. Staat gewoon vast. Ik weet dat het heel moeilijk zal gaan worden maar ik weet dat ik het kan volhouden. Ik wil dat omdat ik christelijk ben en ik ook wil leven naar wat er in de Bijbel staat en dat ik (klinkt misschien vroom maar zo is't nu eenmaal) God wil gehoorzamen. Niet alleen met m'n mond maar ook gewoon in de praktijk. Tja, wat zal ik zeggen, ik zal hier wel veel commentaar op krijgen want ik sta op school ook al alleen wat dit betreft. Maar dat maakt niet uit want ik blijf er toch zo over denken!
Greetz 2 y'all,
||
Citaat:
vind ik heel knap van je hoor, ik hop voor jou dat je het volhoudt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik snap niet waarom god zou vinden dat je geen sex mag hebben voor het huwelijk.. Door sex krijg je toch een soort intieme band samen e.d.. daar is toch weinig tegen? God vind scheiden vast ook niet goed, en dat doen ook veel mensen, misschien omdat de sex erg slecht bleek te zijn
![]() Maar ik accepteer de mening van anderen verder wel, en als je er van overtuigd bent dat je geen sex voor het huwelijk mag hebben moet je het ook niet doen natuurlijk.. Toch denk ik dat je het gewoon zelf moet weten, jij weet wanneer je er klaar voor bent, en 'god' niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex voor het huwelijk Bongalientje | 250 | 14-05-2007 18:58 | |
Liefde & Relatie |
Sex voor het huwelijk? Smobbo | 104 | 05-06-2005 22:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sex voor het huwelijk Emoboy | 139 | 21-03-2005 13:04 | |
Liefde & Relatie |
sex voor het huwelijk bij moslims... Nath | 15 | 27-01-2003 20:05 | |
Seksualiteit |
Sex voor het huwelijk le Big Boss | 43 | 13-10-2002 20:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Aan alle christenen: Hoe denken jullie over sex voor het huwelijk? Janicha | 13 | 08-03-2002 18:37 |