![]() |
US Open
http://www.johnnyroadtrip.com/events...diuminside.jpg
De 4de grand slam van het jaar start maandag weer. Zie hier het wedstrijdschema: http://teletekst.nos.nl/gif/642-01.html Van de Nederlanders moeten we het dit jaar niet hebben verwacht ik. Alleen Van Scheppingen en Sluiter doen mee, Van Scheppingen start tegen Nalbandian. En Peter Wessels probeert zich te kwalificeren. De favorieten voor mij zijn natuurlijk Roddick en Federer, al verwacht ik ook veel van de Gonzalez en Massu uit Chili. En ik hoop op een mooi afscheid van Agassi. Bij de dames doen de Williams zusters weer mee, al verwacht ik veel van Henin en Mauresmo en de dames uit Rusland. Het is weer te volgen op RTL 5 en Eurosport alleen jammer dat het zo laat is :o |
stopt agassi er mee dan?
|
rtl5 is het begonnen :)
|
Raemon er al weer uit :(
Heb het niet gezien, maar las op teletekst dat hij aan het prutsen was op de baan. Verder nog niet veel meegekregen, hopelijk vanaf vandaag wel wat meer. Die kleren van Williams :eek: Hallo zeg, het is een tenniswedstrijd geen modeshow (n) |
In ieder geval heeft Todd Martin wel afscheid genomen:
http://www.usopen.org/images/pics/la...artin3_d01.jpg Hij verloor van Santoro :o |
en daar ging de nederlandse inbreng
zelfs geen set gewonnen :P ik zou mijn geld inzetten op hewitt, roddick of federer oja en enqvist vond ik ook goed spelen toch, tegen safin was dat. ik heb nog geen wedstrijd van safin gezien waarin hij NIET zijn racket over de baan bonjourde :D wat betreft de vrouwen, zal ik het niet over serena's outfit hebben ( :eek: ). ik denk dat serena wint, ik vond henin zwaar tegenvallen. mauresmo en davenport waren ook niet zo overtuigend. |
Voor het eerst in denk ik 20 grand slams tot nu toe geen wedstrijd nog ervan gezien :eek:. Weet niet, ik voel me er op dit moment niet toe aangetrokken om de US Open te kijken, zo vlak na de OS.
|
Corretja eruit :( Costa eruit :( Gaudio eruit :(
ik dacht trouwens dat Wayne Ferreira ook z'n laatste wedstrijd gespeeld heeft gisteren tegen Hewitt, in ieder geval wel z'n laatste grand slam wedstrijd.. |
Citaat:
|
Sjeng Schalken heeft trouwens de ziekte van Pfeiffer..dat is geconstateerd.
|
Citaat:
Ik heb nog steeds geen enkele wedstrijd gezien; heb er zelfs niet eens zin in -hier klopt iets niet geloof ik ;)- |
Prachtige overwinning van de kleine Rochus op Moya :cool:
|
Sargsian is wel mijn held; schitterende partij vannacht (y)
|
Citaat:
Over eruit gesproken: Sharapova ligt er ook uit. :( |
Tim Henman is er nog!!!!! En ik hoop echt dat hij gaat winnen vandaag, want het is vandaag ook zijn verjaardag en dat zou een mooie cadeautje zijn!!!!! Tim, zet hem op!!!!
|
Citaat:
ik ben altijd wel voor henman geweest..nu wordt t lastig..hrbaty moet nog wel lukken overige kwart finales: agassi - federer..ben erg benieuwd wat dat wordt :) haas - hewitt..hewitt in vorm die zie ik ook wel winnen alleen je weet t nooit met haas en johansson - roddick..lijkt me op papier wel duidelijk wie er wint :) vrouwen: capriati - dementieva..beiden in vorm..geen idee wie er gaat winnen..aangezien capriati mentaal sterker is dan elena..maar beiden vechtsters.. andere halve finales zijn nog nie bekend petrova - koeznetskova..ik ken ze niet goed.. asagoe - davenport..lijkt me davenport |
Go Davenport! (y)
|
Die scheids heeft Serena echt genaaid. (n)
Maja, zelf ben ik geen liefhebber van die Williams-zusjes, dus ik vond het persoonlijk gezien niet erg. Dementieva door! :) |
Vrouwenfinale is in zijn geheel Russisch: Koeznetsova - Dementieva. Ik hoop dat Dementieva wint. :) Heb nog beelden gezien van de bloedstollende laatste games van de laatste set van de halve finale Capriati - Dementieva, was erg spannend :)
Halve finales heren: Federer - Henman Hewitt - J. Johansson (vriend van de zus van Hewitt trouwens :o:D ) Ik voorspel dat Hewitt het toernooi wint bij de mannen. Edit: Hewitt heeft zich al geplaatst momenteel voor de finale. |
Citaat:
Citaat:
|
Finale zoals verwacht: Federer - Hewitt. Voor mij mogen ze allebei winnen, ze zijn echt aan elkaar maar ik voorspel toch Hewitt (waarom weet ik niet :o maja... :p ).
Dementieva heeft de finale verloren van Kuznetsova :( |
Michaele Krajicek heeft de US Open voor dames jeugd gewonnen! :D
6-1, 6-1 :cool: En de Damesdubbel ook al :o én ze is nu nummer 1 van de wereld bij de Dames jeugd _O_ |
R.Federer 6 2
L.Hewitt 0 1 Ziet er niet goed uit voor Hewitt :( |
federer gewonnen... was logisch..
|
Wat zonde voor al dat publiek... Wel liet Federer tennis van een enorm hoog niveau zien -helaas werd dat afgewisseld met behoorlijk wat onnodige fouten- en toonde hij zo dattie terecht de beste van de wereld is.
Wilde eigen de wedstrijd neit helemaal afkijken, maar omdat het zo snel ging heb ik het toch in zijn geheel gekeken... heb wel genoten van Federers sublieme slagen! |
Ja, Federed was goed .. verdiend gewonnen; hij is gewoon de beste speler op dit moment. Ik vond het wel jammer dat Dementieva niet gewonnen heeft .. de 2e verloren finale bij een grandslam al dit jaar. Van mij mag zij wel een keer winnen.
|
Een soort van Sampras in opkomst met een betere backhand ;)
die jongen heeft niet eens een trainer, heeft nu 4 grandslams en is pas 23 jaar het record van sampras van 14 grandslams kan wel eenswaar binnen 10 jaar worden verbroken |
Bohhhh Hewitt was echt geen partij.
En Michaela wordt echt een grote in de toekomst! :cool: (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |