![]() |
|
![]() De 4de grand slam van het jaar start maandag weer. Zie hier het wedstrijdschema: http://teletekst.nos.nl/gif/642-01.html Van de Nederlanders moeten we het dit jaar niet hebben verwacht ik. Alleen Van Scheppingen en Sluiter doen mee, Van Scheppingen start tegen Nalbandian. En Peter Wessels probeert zich te kwalificeren. De favorieten voor mij zijn natuurlijk Roddick en Federer, al verwacht ik ook veel van de Gonzalez en Massu uit Chili. En ik hoop op een mooi afscheid van Agassi. Bij de dames doen de Williams zusters weer mee, al verwacht ik veel van Henin en Mauresmo en de dames uit Rusland. Het is weer te volgen op RTL 5 en Eurosport alleen jammer dat het zo laat is ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb nog steeds geen enkele wedstrijd gezien; heb er zelfs niet eens zin in -hier klopt iets niet geloof ik ![]()
||
Citaat:
![]() Over eruit gesproken: Sharapova ligt er ook uit. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben altijd wel voor henman geweest..nu wordt t lastig..hrbaty moet nog wel lukken overige kwart finales: agassi - federer..ben erg benieuwd wat dat wordt ![]() haas - hewitt..hewitt in vorm die zie ik ook wel winnen alleen je weet t nooit met haas en johansson - roddick..lijkt me op papier wel duidelijk wie er wint ![]() vrouwen: capriati - dementieva..beiden in vorm..geen idee wie er gaat winnen..aangezien capriati mentaal sterker is dan elena..maar beiden vechtsters.. andere halve finales zijn nog nie bekend petrova - koeznetskova..ik ken ze niet goed.. asagoe - davenport..lijkt me davenport |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |