![]() |
wat is geiler....
klaarkomen in de mond van het meisje of buiten de mond van het meisjhe als ze je aan het pijpen is??
|
In.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind in geiler!
Alhoewel 't ook niet vreselijk erg is als hij een beetje morst en er loopt een straaltje langs me kin.... mmmmm :o ! |
Citaat:
|
Ik heb 't liever langs mijn gezicht, dat 't dan zo naar beneden druipt langs mijn borsten.
|
Citaat:
|
Zoals de meerderheid;
Citaat:
|
Duidelijk "IN" dus...
|
Liever buiten voor mij, maar ik wil iemand die ik heel lief vind nog wel eens een plezier doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heel die gang met die unban tpf avatars is me steeds voor :D
|
*zucht* En kunnen we nu weer ontopic posten? Nee, ik pijp geen mensen die ik niet lief vind.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ontopic graag
buiten. Ik vind het altijd geil om een jongen te zien spuiten. Voelen doe je toch nauwelijks, en de smaak van dat spul vind ik nou ook niet overweldigend. |
In de mond vind ik toch veel lekkerder voelen.
lekkerder = leuker = geiler, dus doe het zo maar voor mij... |
Citaat:
|
Ik merk voor mezelf geen verschil in geilheid :p maar in mijn mond geeft minder rommel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In. Anders moet je mikken, en ja, waarop? :s Het voelt veel lekkerder ook, echt heerlijk, en mijn vriendin vindt het zeker geen probleem :) Geloof me, je voorkomt ook een hoop rommel tegen het plafond enzo :s
|
het klinkt denigrerend, maar zeker respect voor mijn vriendin.
ik vind doorslikken een vorm van macht...zo van: hier, pak aan, heb ik je! maar als ze het niet wil, ga ik natuurlijk ook niet aandringen, hoogstens stiekem per ongeluk sneaky klaarkomen als ze me pijpt....*oops* I did it again (vrij naar: Britney Spears). |
doe mij maar half om half
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Buiten, als ik het al doe... hou er niet van. |
Hij vindt in, ik vind uit
:) |
mwah, hij mag van mij in vinden maar dat laat ik niet toe. bah :nono:
|
Ben waarschijnlijk een van de weinige mannen die het niks bijzonders vind om in mond of op gezicht te spuiten... Ik bedoel, voor mij voegt het niks toe aan de sex...
Vreemd is dan weer wel dat als een meisje enigzins grote borsten heeft (cup C en groter) dat ik het dan wel weer geil vin om over die borsten te spuiten.... Weird... :eek: |
Het liefst IN, meestal mag ik dat ook. Enkel op nuchtere maag heeft ze 't niet graag omwille van problemen met darmen tijdens later tijdstip op de dag.
Dan is't met smaakcondoom aan én ook in de mond. Eens op een C cup spuiten lijkt me ook wel wat. Alfa |
In.
Wat vinden dames ervan eigenlijk als een jongen (op je) klaarkomt? |
In, met de reden dat ik dat minder vies vind. Als ik dat spul daar zie liggen ergens op mij... :| Probeer het altijd te verbergen als dat gebeurt, maar eigenlijk vind ik zo'n kwakje ontzettend vies om te zien, en dan het afvegen.... :s :bloos:
|
Citaat:
En om even antwoord te geven op de vraag van Luka; Ik vind dat altijd geweldig als hij klaarkomt, gewoon het gevoel dat hij zich volledig overgegeven heeft eigenlijk aan mij een aan zichzelf. Nou, dat vind ik een mooi gevoel. :) |
Citaat:
ben er 100% mee eens :p (y) |
in en slikken godverdomme, anders word het zo'n zooitje!
|
erin is geil, maar als ze dat niet wil, geen probleem!
|
In
|
half erin... ;)
|
stelletje viezeriken!
|
Citaat:
|
Het is makkelijker om door te slikken denk ik, scheelt weer zooi. :)
Maar eigenlijk maakt het me vrij weinig uit, als ze me laat komen tijdens pijen, is dat sowieso met haar mond, in combinatie met haar handen, ik denk niet dat ik in staat ben er iets aan te doen. :D |
Citaat:
Nu moeten wij het beslissen: waar laten we de zooi. Diep in onze keel, al slikkend terwijl de golven binnenkomen? Is heel sexy, geeft geen rommel, de slikbeweging is ook nog eens lekker heb ik mij laten vertellen, maar het is niet geheel zonder risico...ik heb wel eens alles weer teruggegeven, en dat is nou ook weer zowat, brakend over je vriendje heen gebogen zitten terwijl de tranen in je ogen springen. Echt, lekker complimenteus ook. Of gewoon blijven trekken als jullie komen, en zelf ook nog leuk kunnen zien hoe dat fonteintje omhoogsprietst? Alleen leuk met het licht aan, helaas, en je moet daarna weer zo met doekjes aan de gang. Hij doet dat heel lief en zorgzaam hoor, de mijne, maar smeert het eerder uit dan dat hij het wegveegt... :rolleyes: Het in mijn mond voelen spuiten en daarna langs mijn kin laten kwabbelen...hmmm, dat heeft ook wel wat. Als ik onder lig heb ik weer vrij weinig te kiezen. Maar hij ook, want hou hem maar eens binnenboord in die houding...dan zit alles vol bij ons thuis. I Ik schaamde me dood toen iemand vroeg wat die rare spetters op de spiegeldeuren van de kast toch waren...(staat naast het bed...ik wist niet dat-ie zo ver kwam... :o ) Ik wissel dus af, wacht op inspiratie, op het moment zelf laat ik de hoeveelheid lucht die ik nog heb trouwens zwaar meewegen in de beslissing. |
Citaat:
Mn vriend kwam eens klaar op mn buik, we lieten het gewoon liggen, toen begon hij me te vingeren, en liep het sperma ondertussen van mn buik. Opwindend! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |