![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Zoals de meerderheid;
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Buiten, als ik het al doe... hou er niet van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En om even antwoord te geven op de vraag van Luka; Ik vind dat altijd geweldig als hij klaarkomt, gewoon het gevoel dat hij zich volledig overgegeven heeft eigenlijk aan mij een aan zichzelf. Nou, dat vind ik een mooi gevoel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ben er 100% mee eens ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nu moeten wij het beslissen: waar laten we de zooi. Diep in onze keel, al slikkend terwijl de golven binnenkomen? Is heel sexy, geeft geen rommel, de slikbeweging is ook nog eens lekker heb ik mij laten vertellen, maar het is niet geheel zonder risico...ik heb wel eens alles weer teruggegeven, en dat is nou ook weer zowat, brakend over je vriendje heen gebogen zitten terwijl de tranen in je ogen springen. Echt, lekker complimenteus ook. Of gewoon blijven trekken als jullie komen, en zelf ook nog leuk kunnen zien hoe dat fonteintje omhoogsprietst? Alleen leuk met het licht aan, helaas, en je moet daarna weer zo met doekjes aan de gang. Hij doet dat heel lief en zorgzaam hoor, de mijne, maar smeert het eerder uit dan dat hij het wegveegt... ![]() Het in mijn mond voelen spuiten en daarna langs mijn kin laten kwabbelen...hmmm, dat heeft ook wel wat. Als ik onder lig heb ik weer vrij weinig te kiezen. Maar hij ook, want hou hem maar eens binnenboord in die houding...dan zit alles vol bij ons thuis. I Ik schaamde me dood toen iemand vroeg wat die rare spetters op de spiegeldeuren van de kast toch waren...(staat naast het bed...ik wist niet dat-ie zo ver kwam... ![]() Ik wissel dus af, wacht op inspiratie, op het moment zelf laat ik de hoeveelheid lucht die ik nog heb trouwens zwaar meewegen in de beslissing. |
![]() |
||
Citaat:
Mn vriend kwam eens klaar op mn buik, we lieten het gewoon liggen, toen begon hij me te vingeren, en liep het sperma ondertussen van mn buik. Opwindend! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Fantasie met een Marokkaan Kev25 | 48 | 19-11-2015 20:12 | |
Seksualiteit |
Wat is geiler bjornmulder | 18 | 20-07-2012 14:49 | |
De Kantine |
*ben ff melig* welk liedje vind jij van k3 ut leukst? :) BrunetJuh | 64 | 30-07-2003 22:20 | |
Seksualiteit |
sex-spel DJ Incompetent | 710 | 31-01-2003 19:56 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |