![]() |
hoe lang kennen voor een relatie
hoe lang vinden jullie dat je iemand moet kennen
(en wat bedoel je dan met kennen, internet of irl) voor je met iemand wat kan beginnen? |
'n Week ofzo?
En dan bedoel ik irl. Waarbij je elkaar toch meer dan één keer gezien hebt. |
Ik denk dat iedereen dat zelf moet bepalen.
Ik kende mn vriendje anderhalve maand (vanaf de eerste keer dat ik hem ooit zag) toen het wat werd. De 3e keer dat we welkaar zagen zoenden we en de 5e keer werd het wat.. terwijl ik hem eigenlijk helemaal nog niet kende :$ Achteraf gezien ging het veel te snel en had het binnen de kortste keren fout kunnen lopen, maar ik voelde me er op dat moment goed bij en we hebben elkaar beter leren kennen en nu is het al 6 maandjes aan :) alles kan! |
Euhm...mijn eerste vriend kende ik een jaar of 2 denk ik. Van scouting, eerst oppervlakkig, toen wat beter
Mijn laatste vriend (de 2e dus) kende ik al een jaar of 5. Ook van scouting. Eerst wist ik niet eens hoe hij heette, maar vond het altijd al een leuke kerel. Denk niet dat er een standaard is voor 'hoe lang je iemand moet kennen voor je een relatie hebt'. Gewoon, als het klikt en goed voelt,waarom dan niet na de 1e ontmoeting? |
twee dagen en zes uur :) ongeveer ;) en als het echt goed klikt, waarom niet gewoon de dag zelf?
|
Citaat:
Enige nadeel: je zit langer met de twijfel (hoe denkt die ander, meent ie 't even hard als jezelf, ...) en je moet elkaar echt nog wel leren kennen --> voor de rest (y) (nog steeds geen spijt) :cool: |
nadat we elkaar voor het eerst zagen: 4 dagen
we hadden al een dik jaar contact met elkaar mail/msn/sms/bellen daarvoor |
Maakt niet uit denk ik, zolang je zeker bent van elkaar. Alhoewel er wrs meer kans is dat je elkaar beter zal kennen als je al een tijd met elkaar omgaat, waardoor je je ook zekerder/vertrouwder voelt bij de ander. :)
|
Waarom zou je dat willen/moeten weten?
|
Citaat:
|
Nogal wiedes, als je verliefd op iemand bent/iemand leuk vindt wil je daar een relatie mee.
Ik snap nooit waarom mensen zich willen spiegelen aan een stelletje anonieme internetters. Wat doet het ertoe wat wij normaal vinden? |
Citaat:
Zoiets. |
Citaat:
|
Een paar minuten?
Als het niet bevalt kap je ermee. Sim-pel. |
Citaat:
|
ik had mijn huidige vriend 2 keer gezien, maar nooit echt mee georaat. 3e keer hadden we een beetje gekletst, en 4e keer hadden we afgesproken dat ik daar film kwam kijken :p en huppa, we hadden wat haha :bloos:
|
maakt opzich niej zo heel veel uit....
k kende me vriend van gezicht al wel heel lang... maar niet ech contact met elkaar... toen we elkaar spraken voor t eerst hebbe we diezelfde avond ook al wat gekregen... en t gaat nog al meer dan een half jaar goed, ook in n relatie leer je elkaar goed kennen vind k |
Pff hoe lang moet je iemand kennen....maakt naar mijn idee niet zo heel veel uit, maar ik denk dat de duur van de relatie wel n beetje afhankelijk is van hoe lang je elkaar daarvoor al kende...in zoverre dat ik denk dat als n ONS uit blijkt te draaien op meer dat niet van lange duur zal zijn....
En bijv ook: ik ken mijn beste vriend nu al 6 jaar, en ik zla nooit een raltie met hem ebginnen omdat ik m inmiddels te goed ken zeg maar...ook al zijn verschrikkelijk irritante eigenschappen :P:P kende mijn vriend voordat ik wat met m begon n paar maandjes ( 1 ofsow :o ) die slimmerik greep meteen zn kans toen ik mn exvriend de deur gewezen had :D |
ik had 2 maanden contact met mn vriendje, via msn en de foon en we hebben het 'aan' gemaakt toen we elkaar 1 keer hadden gezien....we waren stapel dus ja....:)
|
Irl kennen, toch wel minstens een dag :P. Nouja, van mij hoeft 't niet, maar anders neem ik 't niet serieus.
|
Maakt niet uit hoe lang vind ik.
Mijn enige ex kende ik een dikke week toen ik de eerste keer met haar zoende en kende ik drie weken toen we echt iets kregen. |
Hangt van de persoon af
Ikzelf heb een minimale geval van minstens een paar weken, anders heb ik eerder het gevoel alsof ik met een vreemde een relatie begin en daar begin ik niet meer aan |
Ik kende hem pas 1 week toen we wat kregen, we voelden allebei van dit is wel wat meer dan kussen, nouja moet je er ook niet omheendraaien:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tot over een maand of 2 |
Ik heb mijn vriend via msn leren kennen, had hem al wel een maand of 8 in m'n lijst staan, maar vond het een gigantische eikel.. super bot.. kortaf.. denigerend.. etc. Toch heb ik hem nooit geblokt..:s
December vorig jaar kreeg ik een webcam kado, en toevallig om hem even uit te proberen (die webcam dan;)) zet ik deze aan bij mn huidige vriend.. al snel begonnen we dagelijks uren te cammen... te praten.. en er bleek eigelijk een hele lieve jongen achter te zitten.. Na een maand msnen hebben we elkaar ontmoet.. en nog geen 4/5uur later hadden we wat:) hebben nu 7 maanden:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |