Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2004, 10:53
druiveke
druiveke is offline
hoe lang vinden jullie dat je iemand moet kennen
(en wat bedoel je dan met kennen, internet of irl)
voor je met iemand wat kan beginnen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2004, 10:55
Methuus
Methuus is offline
'n Week ofzo?

En dan bedoel ik irl. Waarbij je elkaar toch meer dan één keer gezien hebt.
Oud 29-08-2004, 10:58
tica
tica is offline
Ik denk dat iedereen dat zelf moet bepalen.
Ik kende mn vriendje anderhalve maand (vanaf de eerste keer dat ik hem ooit zag) toen het wat werd. De 3e keer dat we welkaar zagen zoenden we en de 5e keer werd het wat.. terwijl ik hem eigenlijk helemaal nog niet kende :$

Achteraf gezien ging het veel te snel en had het binnen de kortste keren fout kunnen lopen, maar ik voelde me er op dat moment goed bij en we hebben elkaar beter leren kennen en nu is het al 6 maandjes aan alles kan!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 11:02
Verwijderd
Euhm...mijn eerste vriend kende ik een jaar of 2 denk ik. Van scouting, eerst oppervlakkig, toen wat beter
Mijn laatste vriend (de 2e dus) kende ik al een jaar of 5. Ook van scouting. Eerst wist ik niet eens hoe hij heette, maar vond het altijd al een leuke kerel.

Denk niet dat er een standaard is voor 'hoe lang je iemand moet kennen voor je een relatie hebt'. Gewoon, als het klikt en goed voelt,waarom dan niet na de 1e ontmoeting?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 11:23
Verwijderd
twee dagen en zes uur ongeveer en als het echt goed klikt, waarom niet gewoon de dag zelf?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 11:29
Olifantje
Olifantje is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 29-08-2004 @ 12:23 :
twee dagen en zes uur ongeveer en als het echt goed klikt, waarom niet gewoon de dag zelf?
Vind 'k ook. Ben m'n vriend tegengekomen en diezelfde avond waren we nog 'n koppel.
Enige nadeel: je zit langer met de twijfel (hoe denkt die ander, meent ie 't even hard als jezelf, ...) en je moet elkaar echt nog wel leren kennen
--> voor de rest (nog steeds geen spijt)
Oud 29-08-2004, 12:50
WolterB
WolterB is offline
nadat we elkaar voor het eerst zagen: 4 dagen
we hadden al een dik jaar contact met elkaar mail/msn/sms/bellen daarvoor
Oud 29-08-2004, 12:50
Dzjes
Dzjes is offline
Maakt niet uit denk ik, zolang je zeker bent van elkaar. Alhoewel er wrs meer kans is dat je elkaar beter zal kennen als je al een tijd met elkaar omgaat, waardoor je je ook zekerder/vertrouwder voelt bij de ander.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:52
Verwijderd
Waarom zou je dat willen/moeten weten?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:55
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-08-2004 @ 13:52 :
Waarom zou je dat willen/moeten weten?
Ze wil 'n relatie beginnen met iemand, maar eigenlijk ook weer niet. Want ze kent 'm amper en ze weet dus eigenlijk niet wat ze moet doen.
Oud 29-08-2004, 12:55
Verwijderd
Nogal wiedes, als je verliefd op iemand bent/iemand leuk vindt wil je daar een relatie mee.

Ik snap nooit waarom mensen zich willen spiegelen aan een stelletje anonieme internetters. Wat doet het ertoe wat wij normaal vinden?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:57
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-08-2004 @ 13:55 :
Nogal wiedes, als je verliefd op iemand bent/iemand leuk vindt wil je daar een relatie mee.
Ja, maar ze kan dus niet leven met de onzekerheid waarin ze zich nu bevindt. "Ow Gawd, wat moet ik doen? "

Zoiets.
Oud 29-08-2004, 13:00
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Methuus schreef op 29-08-2004 @ 13:57 :
Ja, maar ze kan dus niet leven met de onzekerheid waarin ze zich nu bevindt. "Ow Gawd, wat moet ik doen? "

Zoiets.
Kansloos.
Oud 29-08-2004, 13:03
Verwijderd
Een paar minuten?

Als het niet bevalt kap je ermee.

Sim-pel.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-08-2004 @ 14:03 :
Een paar minuten?

Als het niet bevalt kap je ermee.

Sim-pel.
Juistem.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 13:16
Nyai
Nyai is offline
ik had mijn huidige vriend 2 keer gezien, maar nooit echt mee georaat. 3e keer hadden we een beetje gekletst, en 4e keer hadden we afgesproken dat ik daar film kwam kijken en huppa, we hadden wat haha
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 14:01
angel-nieke
angel-nieke is offline
maakt opzich niej zo heel veel uit....

k kende me vriend van gezicht al wel heel lang... maar niet ech contact met elkaar... toen we elkaar spraken voor t eerst hebbe we diezelfde avond ook al wat gekregen... en t gaat nog al meer dan een half jaar goed, ook in n relatie leer je elkaar goed kennen vind k
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:06
American*Dream
American*Dream is offline
Pff hoe lang moet je iemand kennen....maakt naar mijn idee niet zo heel veel uit, maar ik denk dat de duur van de relatie wel n beetje afhankelijk is van hoe lang je elkaar daarvoor al kende...in zoverre dat ik denk dat als n ONS uit blijkt te draaien op meer dat niet van lange duur zal zijn....
En bijv ook: ik ken mijn beste vriend nu al 6 jaar, en ik zla nooit een raltie met hem ebginnen omdat ik m inmiddels te goed ken zeg maar...ook al zijn verschrikkelijk irritante eigenschappen

kende mijn vriend voordat ik wat met m begon n paar maandjes ( 1 ofsow ) die slimmerik greep meteen zn kans toen ik mn exvriend de deur gewezen had

Laatst gewijzigd op 29-08-2004 om 18:09.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:55
evanescence
evanescence is offline
ik had 2 maanden contact met mn vriendje, via msn en de foon en we hebben het 'aan' gemaakt toen we elkaar 1 keer hadden gezien....we waren stapel dus ja....
Oud 29-08-2004, 20:02
Verwijderd
Irl kennen, toch wel minstens een dag . Nouja, van mij hoeft 't niet, maar anders neem ik 't niet serieus.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 21:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Maakt niet uit hoe lang vind ik.
Mijn enige ex kende ik een dikke week toen ik de eerste keer met haar zoende en kende ik drie weken toen we echt iets kregen.
Oud 29-08-2004, 22:08
Shitonya
Shitonya is offline
Hangt van de persoon af
Ikzelf heb een minimale geval van minstens een paar weken, anders heb ik eerder het gevoel alsof ik met een vreemde een relatie begin en daar begin ik niet meer aan
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 22:21
Susanne
Susanne is offline
Ik kende hem pas 1 week toen we wat kregen, we voelden allebei van dit is wel wat meer dan kussen, nouja moet je er ook niet omheendraaien
Oud 29-08-2004, 22:29
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Susanne schreef op 29-08-2004 @ 23:21 :
Ik kende hem pas 1 week toen we wat kregen, we voelden allebei van dit is wel wat meer dan kussen, nouja moet je er ook niet omheendraaien
meer dan kussen? Heb je hem al geneukt dan sletje?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 22:40
Talon
Talon is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 29-08-2004 @ 23:29 :
meer dan kussen? Heb je hem al geneukt dan sletje?
Waarschijnlijk wel, als je dat antwoord zo leest
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2004, 22:48
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Talon schreef op 29-08-2004 @ 23:40 :
Waarschijnlijk wel, als je dat antwoord zo leest
inderdaad, ze voelde zijn lul al in haar en toen "voelde ze al: dit is meer dan kussen" <- quote
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 23:15
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 29-08-2004 @ 23:48 :
inderdaad, ze voelde zijn lul al in haar en toen "voelde ze al: dit is meer dan kussen" <- quote

tot over een maand of 2
Oud 30-08-2004, 07:40
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb mijn vriend via msn leren kennen, had hem al wel een maand of 8 in m'n lijst staan, maar vond het een gigantische eikel.. super bot.. kortaf.. denigerend.. etc. Toch heb ik hem nooit geblokt..

December vorig jaar kreeg ik een webcam kado, en toevallig om hem even uit te proberen (die webcam dan) zet ik deze aan bij mn huidige vriend.. al snel begonnen we dagelijks uren te cammen... te praten.. en er bleek eigelijk een hele lieve jongen achter te zitten.. Na een maand msnen hebben we elkaar ontmoet.. en nog geen 4/5uur later hadden we wat

hebben nu 7 maanden
Reageren

Regels voor berichten