![]() |
Probleem met meisje
Probleem met meisje een goede vriend vind een meisje leuk en een andere vriend vind haar ook leuk maar de ene vond haar al veel langer leuk maar die meisje wilt nix met hem maar vind de andere leuk maar we zijn hele goede vriende please ik heb een tip nodig snel help me voor dat er wat gebeurt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Oke, en nu even rustig.
1. Vriend A vindt meisje B leuk 2. Vriend C vindt meisje B ook leuk 3. Vriend A vindt meisje B al veel langer leuk dan vriend C haar leuk vindt 4. Meisje B vindt vriend A niet leuk 5. Meisje B vindt vriend C wel leuk 6. Jij bent hele goede vrienden met... met wie? Met vriend A en vriend C? Of ook met meisje B? En wat moet je nu doen. Ehm, niets, lijkt mij, want het is niet jouw zaak :P. Er zijn verder twee logische mogelijkheden: 1. Vriend C en meisje B krijgen verkering. Vriend A kan dan jaloers zijn, maar verder niet. Meisje B vond hem toch niet leuk, dus 't is niet alsof vriend C haar van hem heeft afgepakt. Hij kan ook niet jaloers worden, dan is er niets aan de hand en zijn C en B ook weer blij. 2. Vriend C en meisje B krijgen geen verkering. Vriend C kan dan boos worden op vriend A, omdat hij terwille van vriend A meisje B heeft laten lopen, terwijl meisje B vriend A nog niet eens leuk vond. Hij kan ook niet boos worden, dan gebeurt er niets. Niemand blij en niemand verdrietig. |
Dat je nog de moeite neemt om het te ontcijferen Sarah, re5p3ct ;)
|
ik ben goede vriende met alle beide vriende
|
Neem eerst een cursus nederlands en probeer 't dan nog een keer :)
|
Ik snap het probleem ook niet helemaal. In principe heb jij er toch geen bal mee te maken? Zolang jij maar niet gaat bemiddelen voor één van die twee vrienden, valt jou niets te verwijten. Dus maak je niet druk (of vind jij haar soms ook leuk? :))
|
doe wat de andere zeggen en hou je er buiten! Je kunt niets doen, bemiddelen loopt alleen maar fout af voor jezelf. als je de volgende keer iets post, schrijf het dan wat duidelijker op aub
|
Citaat:
|
Ja, gewoon niet mee bemoeien. Je hebt er eigenlijk helemaal niets mee te maken.
Je zou hooguit als één van de twee verkering met dat meisje krijgt de ander steunen en zorgen dat die afleiding krijgt als ze liggen te lebberen. |
Nou mensen als jullie dat niet kunnen ontcijferen, moet je misschien wat meer opletten in de lessen.. I.p.v die jongen af te kraken zouden jullie heb ook kunnen helpen.
Je kan er weinig aan doen, hoe lullig het ook is. Het blijft de keuze van het meisje zelf. En die is misschien niet voor iedereen even makkelijk |
Citaat:
En dat op zo'n tijdstip :cool: |
Citaat:
Bemoei je er gewoon niet mee, eventueel kan je tegen vriend a zeggen dat hij zich niet moet aanstellen. |
Mind your own bussiness.
Bovendien zie ik niet wat 't probleem is? Die 2 vinden elkaar straks en die ander heeft pech. Hoort erbij. |
omg pleeeeaaasss help ik snap er niets meer van aaaaahh!!!!!!!!!!!
|
bemoei je er niet mee.
bespaard je een hoop gezeik. |
Citaat:
"Die vind die leuk, maar die vind die ook leuk, en die vind die ander ook leuk, en die vond die ander al veel langer leuk, en die vond eerst die leuk maar nu weer die, en toen weer die, en wat moet ik nu doen?" |
zo moeilijk is het niet te begrijpen ? :|
|
Citaat:
|
behalve dan dat het fout gespeld is
|
Citaat:
En als je het nou echt niet kan volgen, zou je kunnen vragen of hij/zij je wil helpen bij het uitleggen, maar reageren in de trant van leer Nederlands enz. heeft de TS geen fuck aan en dat weten jullie zelf ook wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien dat hij zich er graag mee wil bemoeien omdat hij een van die twee jongens zelf is????? :eek:
|
En dan gok ik jongen A :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |