Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2004, 22:45
Apo-Apo
Apo-Apo is offline
Probleem met meisje een goede vriend vind een meisje leuk en een andere vriend vind haar ook leuk maar de ene vond haar al veel langer leuk maar die meisje wilt nix met hem maar vind de andere leuk maar we zijn hele goede vriende please ik heb een tip nodig snel help me voor dat er wat gebeurt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 29-08-2004, 22:59
Verwijderd
Oke, en nu even rustig.

1. Vriend A vindt meisje B leuk
2. Vriend C vindt meisje B ook leuk
3. Vriend A vindt meisje B al veel langer leuk dan vriend C haar leuk vindt
4. Meisje B vindt vriend A niet leuk
5. Meisje B vindt vriend C wel leuk
6. Jij bent hele goede vrienden met... met wie? Met vriend A en vriend C? Of ook met meisje B?

En wat moet je nu doen.

Ehm, niets, lijkt mij, want het is niet jouw zaak .

Er zijn verder twee logische mogelijkheden:
1. Vriend C en meisje B krijgen verkering. Vriend A kan dan jaloers zijn, maar verder niet. Meisje B vond hem toch niet leuk, dus 't is niet alsof vriend C haar van hem heeft afgepakt. Hij kan ook niet jaloers worden, dan is er niets aan de hand en zijn C en B ook weer blij.
2. Vriend C en meisje B krijgen geen verkering. Vriend C kan dan boos worden op vriend A, omdat hij terwille van vriend A meisje B heeft laten lopen, terwijl meisje B vriend A nog niet eens leuk vond. Hij kan ook niet boos worden, dan gebeurt er niets. Niemand blij en niemand verdrietig.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 23:05
Verwijderd
Dat je nog de moeite neemt om het te ontcijferen Sarah, re5p3ct
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 23:10
Apo-Apo
Apo-Apo is offline
ik ben goede vriende met alle beide vriende
Oud 30-08-2004, 08:33
zarf
zarf is offline
Neem eerst een cursus nederlands en probeer 't dan nog een keer
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 10:21
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik snap het probleem ook niet helemaal. In principe heb jij er toch geen bal mee te maken? Zolang jij maar niet gaat bemiddelen voor één van die twee vrienden, valt jou niets te verwijten. Dus maak je niet druk (of vind jij haar soms ook leuk? )
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 09:02
waves
waves is offline
doe wat de andere zeggen en hou je er buiten! Je kunt niets doen, bemiddelen loopt alleen maar fout af voor jezelf. als je de volgende keer iets post, schrijf het dan wat duidelijker op aub
Oud 31-08-2004, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Apo-Apo schreef op 29-08-2004 @ 23:45 :
Probleem met meisje: een goede vriend vind een meisje leuk, en een andere vriend vind haar ook leuk. Maar de ene vond haar al veel langer leuk, maar dat meisje wil niks met hem, maar vind de andere leuk. Maar we zijn hele goede vrienden. Please, ik heb een tip nodig. Snel, help me, voor dat er wat gebeurt !
Nadat ik wat grammatica in je verhaal heb aangebracht, denk ik dat je je i.p.v met je vriendjes, toch maar eens wat vaker met je Nederlandse lessen moet bezighouden
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 10:17
filia dei
filia dei is offline
Ja, gewoon niet mee bemoeien. Je hebt er eigenlijk helemaal niets mee te maken.
Je zou hooguit als één van de twee verkering met dat meisje krijgt de ander steunen en zorgen dat die afleiding krijgt als ze liggen te lebberen.
Oud 31-08-2004, 11:01
Verwijderd
Nou mensen als jullie dat niet kunnen ontcijferen, moet je misschien wat meer opletten in de lessen.. I.p.v die jongen af te kraken zouden jullie heb ook kunnen helpen.

Je kan er weinig aan doen, hoe lullig het ook is. Het blijft de keuze van het meisje zelf. En die is misschien niet voor iedereen even makkelijk
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 22:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Sarah schreef op 29-08-2004 @ 23:59 :
Oke, en nu even rustig.

1. Vriend A vindt meisje B leuk
2. Vriend C vindt meisje B ook leuk
3. Vriend A vindt meisje B al veel langer leuk dan vriend C haar leuk vindt
4. Meisje B vindt vriend A niet leuk
5. Meisje B vindt vriend C wel leuk
6. Jij bent hele goede vrienden met... met wie? Met vriend A en vriend C? Of ook met meisje B?

En wat moet je nu doen.

Ehm, niets, lijkt mij, want het is niet jouw zaak .

Er zijn verder twee logische mogelijkheden:
1. Vriend C en meisje B krijgen verkering. Vriend A kan dan jaloers zijn, maar verder niet. Meisje B vond hem toch niet leuk, dus 't is niet alsof vriend C haar van hem heeft afgepakt. Hij kan ook niet jaloers worden, dan is er niets aan de hand en zijn C en B ook weer blij.
2. Vriend C en meisje B krijgen geen verkering. Vriend C kan dan boos worden op vriend A, omdat hij terwille van vriend A meisje B heeft laten lopen, terwijl meisje B vriend A nog niet eens leuk vond. Hij kan ook niet boos worden, dan gebeurt er niets. Niemand blij en niemand verdrietig.
Phoe goed zeg.
En dat op zo'n tijdstip
Oud 31-08-2004, 22:21
Verwijderd
Citaat:
sybje schreef op 31-08-2004 @ 12:01 :
Nou mensen als jullie dat niet kunnen ontcijferen, moet je misschien wat meer opletten in de lessen.. I.p.v die jongen af te kraken zouden jullie heb ook kunnen helpen.
Het is gewoon belachelijk dat wij de tijd moeten nemen om iemand te helpen en diegene niet eens de tijd neemt om een duidelijk stukje te typen.

Bemoei je er gewoon niet mee, eventueel kan je tegen vriend a zeggen dat hij zich niet moet aanstellen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 22:26
*** is offline
Mind your own bussiness.
Bovendien zie ik niet wat 't probleem is? Die 2 vinden elkaar straks en die ander heeft pech. Hoort erbij.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 22:28
Luna
Luna is offline
omg pleeeeaaasss help ik snap er niets meer van aaaaahh!!!!!!!!!!!
Oud 31-08-2004, 22:50
annetjuh
annetjuh is offline
bemoei je er niet mee.
bespaard je een hoop gezeik.
Oud 31-08-2004, 23:07
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Probleem met meisje een goede vriend vind een meisje leuk en een andere vriend vind haar ook leuk maar de ene vond haar al veel langer leuk maar die meisje wilt nix met hem maar vind de andere leuk maar we zijn hele goede vriende please ik heb een tip nodig snel help me voor dat er wat gebeurt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tering, wat mij betreft is deze post de meest inhoudsloze post van de week.

"Die vind die leuk, maar die vind die ook leuk, en die vind die ander ook leuk, en die vond die ander al veel langer leuk, en die vond eerst die leuk maar nu weer die, en toen weer die, en wat moet ik nu doen?"
Oud 31-08-2004, 23:17
Nanaki
Nanaki is offline
zo moeilijk is het niet te begrijpen ?
Oud 31-08-2004, 23:25
Luna
Luna is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 31-08-2004 @ 23:50 :
bemoei je er niet mee.
bespaard je een hoop gezeik.
dit is nog eens een nuttig advies.
Oud 31-08-2004, 23:54
Nanaki
Nanaki is offline
behalve dan dat het fout gespeld is
Oud 01-09-2004, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 31-08-2004 @ 23:21 :
Het is gewoon belachelijk dat wij de tijd moeten nemen om iemand te helpen en diegene niet eens de tijd neemt om een duidelijk stukje te typen.
Sociaal gedrag is ver te zoeken. Niet iedereen beheerst de Nederlandse taal perfect. Ik doe het ook niet en helaas heeft ook niet iedereen het vermogen zinnen duidelijk te formuleren.

En als je het nou echt niet kan volgen, zou je kunnen vragen of hij/zij je wil helpen bij het uitleggen, maar reageren in de trant van leer Nederlands enz. heeft de TS geen fuck aan en dat weten jullie zelf ook wel.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 00:40
Verwijderd
Citaat:
sybje schreef op 01-09-2004 @ 01:27 :
Sociaal gedrag is ver te zoeken. Niet iedereen beheerst de Nederlandse taal perfect. Ik doe het ook niet en helaas heeft ook niet iedereen het vermogen zinnen duidelijk te formuleren.

En als je het nou echt niet kan volgen, zou je kunnen vragen of hij/zij je wil helpen bij het uitleggen, maar reageren in de trant van leer Nederlands enz. heeft de TS geen fuck aan en dat weten jullie zelf ook wel.
TS heeft er inderdaad niets aan, maar hij is niet alleen op de wereld. Hij neemt niet eens de moeite om leestekens te plaatsen. Iemand die zelf totaal geen moeite voor doet hoeft toch geen hulp te verwachten?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 18:59
Big M
Big M is offline
Citaat:
Ik zou je best willen helpen slijm slijm maar zou je dan pleeez wat meer komma`s en punten kunnen plaatsen??
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 19:03
Big M
Big M is offline
Citaat:
sybje schreef op 01-09-2004 @ 01:27 :

Het is idd misschien niet zo`n super goede reactie, maar die gene mag toch ook wel wat beter zijn best doen, zo schrijft hij toch ook geen werkstukken? Zelf erger ik me er behoorlijk aan, hoewel een paar vrienden van mij dat ook doen hoor, is vreselijk wanneer je samen wat moet maken
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 19:23
Luna
Luna is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 01-09-2004 @ 00:54 :
behalve dan dat het fout gespeld is
maar het punt was duidelijk. en daar ging het om.
Oud 01-09-2004, 20:43
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
misschien dat hij zich er graag mee wil bemoeien omdat hij een van die twee jongens zelf is?????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2004, 20:59
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
En dan gok ik jongen A
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten