![]() |
[double layer dvd brander] paar vraagjes
Mensen,
Ik overweeg om een double layer dvd brander te kopen. Maar nu wil ik eigenlijk nog wel een aantal dingen weten: - klopt het dat je met een Double Layer brander nu DVD films kunt copieren zonder eerst vanalles te comprimeren? Dus nu film van de vidiotheek in de dvd rom, lege dvd in de brander en copy? - ik heb een vrij oude PIII 700 met 384 RAM. Gaat dat goed werken? - hoe zit het met de lege 8,5 GB (zoiets dacht ik) DVD's? Ik heb ze nl. nog nergens gezien... Dank u! |
Lege 8.4GB DVD's zijn nog niet op de markt, dacht ik. Heb zelf binnenkort ook zo'n schrijver, maar ze zeiden me dat dergelijke DVD's er (nog) niet zijn. Maar anders moest ik later weer 'n nieuwe schrijver kopen, dus tja. ;)
|
Citaat:
Citaat:
Als je een redelijk snelle, goed gedefragmenteerde schijf hebt en niet allerlei overbodige programma's hebt draaien, dan moet het zeker lukken. Zoveel is 6 MB/sec nou ook weer niet. DVD's branden op 8X is een kwestie van uitproberen. Citaat:
Bij de goedkoopste winkel kosten ze nu nog steeds rond de 7-8 euro per stuk, terwijl een gewoon 4.7 GB-schijfje niet meer hoeft te kosten dan 60 eurocent. Je zult dus nog een tijdje moeten wachten voor die schijfjes echt gemeengoed worden en je ze als volwaardige (lees: economisch aanvaardbare) vervanging van gewone schijfjes kunt gebruiken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30. |