![]() |
Anale sex zonder condoom
hallo mensen
ik heb een vraag, ik heb pas geleden anale seks gehad met mijn vriendin... het was voor allebij de eerste keer..anaal.. maar we hebben het zonder condoom gedaan... we hebben allebij geen SOA voor zover ik weet, maar kan je van onveilig anaal vrijen een soa op lopen? en waar kan ik dat laten testen? bedankt |
Als jullie beiden zeker weten geen SOA hadden daarvoor hoeven jullie je nu ook niet druk te maken. Weet je dat niet zeker, testje doen, kan gewoon bij de huisarts. Want ja, ook door anale sex kunnen SOA's overgedragen worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jazeker wel. Maar als je van jezelf en je partner weet dat je geen SOA hebt (omdat je elkaars eerste bent in alles of je hebt laten testen oid...) dan is er niets aan de hand. SOA's komen niet uit de lucht vallen ofzow. |
dat is waar, die soa moet ergens vandaan komen, maar de ontlasting is dat niet schadelijk dan? het lijkt me dat de endeldarm niet echt schoon is als je er uit poept? of maakt dat helemaal niets uit? bedankt voor de reacties
|
Volgens mij is de kans zelfs groter om het over te brengen dan via de vagina..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan heb jij mij gerust gesteld AngelLena :) dank u vriendelijk :)
|
Oke, weer wat geleerd. Vaag, had dat ergens gelezen dat je van anale sex zonder condoom toch een SOA kon krijgen omdat het daar niet schoon is binnen :confused:
|
na anale sex zou ik wel als ik jou was je ding goed schoonmaken, je weet maar nooit.....vriendin van mij had ooit op tv gezien dat een kerel een restje van iets uit haar kont onder zijn voorhuid had gekregen en toe niet heeft schoongemaakt (omdat hij niet in de gate had denk ik) en toen een vette ontsteking had opgelopen...das niet zo prettig...dus gewoon goed schoonmaken daarna, denk ik....
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet doorhebben, komop zeg. |
ik weet wel dat jullie elkaar het hiv-virus kunnen doorgeven... niet alleen zij kan het krijgen op die manier, jij ook... ik weet niet hoe het zit met soa's...
|
|
Citaat:
Je kan er inderdaad wel schimmelinfecties (candida-bacterie) mee veroorzaken, als je kontje en poesje niet goed gescheiden houdt. James |
lekkere up!
|
James, eerst mail ophalen dan pas verder posten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |