![]() |
Whey gainer.
Ik heb me pasgeleden een pot whey gainer aangeschaft van het merk ultimate nutrition. Nu zit ik met een probleem namelijk het mengen met water gaat heel goed alleen dan is die rotzooi niet te drinken. Nu wilde ik met melk gaan mengen maar daar begon het spul mee te klonteren en het loste niet op in de melk. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
|
Is het Whey ( proteine ) of is het Weight Gainer ? ( met koolhydraten )
Je moet ook niet meer dan 2, hooguit 3 eetlepels toevoegen op 250/300ml melk. En shaken, niet roeren ofzo ! Meteen nadat je het er in hebt gedaan ff flink shaken en dan moet het goed zijn. Anders is het spul mss over datum ofzo ? :confused: |
Citaat:
|
Volgens mij heb ik mijn Wei eiwitten van hetzelfde wat daarbij helpt is met een grote garde roeren.
|
Gewoon hard shaken. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, heb je wel bij een fatsoenlijke zaak gekocht of bij een of ander vaag internet winkeltje ?
Heb je anders geen blender, daarin versnipper je oud brood met melk nog tot pap. |
Het is me nu wel gelukt. Ik was weer zo slim om het niet te shaken maar te roeren. Ik heb me een shakebeker aangeschaft en daarmee gaat het nu perfect.
|
Wat gebruiken jullie allemaal van voedingssuplementen?
|
Citaat:
Op het moment neem ik alleen proteine ( op casseïne basis, voor de trage afgifte, dus geen whey ) en een aantal vitaminen en biergist. + BCAA capsules. Creatine is een optie maar dat komt volgende maand wel weer. Stjans kruid ook, allemaal om te bulken. HMB, zink, chroom etc vind ik allemaal niet nodig, het is duur en voegt eigenlijk weinig extra's toe, een recreant als wij komt goed toe met de basisdingen. Mocht je het overwegen : gebruik GEEN Tribulus terrestris, tribulus werkt niet op de manier zoals het beweert te werken, een stijging van testosteron betekend ook een stijging van het aantal oestrogenen en dus estradiol vorming. Er zijn zelfs aanwijzingen dat het de spiergroei tegenwerkt ipv bespoedigd. Het enige dat ik er van merkte was veel puistjes. Als je zo nodig meer testosteron wil gebruik dan anabolen dat werkt tenminste goed :p |
Ik neem nu alleen de whey gainer en ik probeer een beetje op mijn voeding te letten. Nu nog een goed trainingschema opstellen want ik deed eerst altijd full body en nu wil ik het terug gaan verdelen in 2x per week.
|
Citaat:
ma : borst - schouders - trices wo : benen ( + kuiten uiteraard ) buik vrij : (onder)rug - biceps trapezius En op je voeding letten kun je "een beetje" doen maar als je echt flink wil groeien kom je er niet met "een beetje" :p |
Citaat:
|
Citaat:
En geen benen trainen suckt maja, je kan niet alles hebben. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |